Kyllä se Loverpoolin viimeinen ilta ilman muuta on kiinnostava. Jerelllä kesti kauan siitä toipua - että hymy olisi lähtenyt huulilta. Vaikka ensin itketti.
Kaikenmoiset jatkot, joita Tarottar voi meille jakaa, ovat sydämellisesti tervetulleita! Minullekin ne ovat tuoneet mielenrauhaa. On ajatus siitä, että tiedämme, mitä ruusuillemme tapahtuu, tai tapahtui isoissa linjoissa. Minä arvostan Tarottaren luentoja.
AV:lla kommentoivat Bojanin lumpustusta. Sille oli pakko naurahtaa. Vaikka tiedämme, että tässä taitaa olla Jere se osapuoli, joka ei osaa päättää, ei osaa pitää ehkä lupauksiaan. Koko ajan kahden vaiheilla.
Minulla on (apua, 22-v) Vaaka-poika, ja hänelle olisi kaikkein vaikeinta tehdä päätös vastaavassa tilanteessa, kuin missä Jere on. Hän ei kertoisi tosiasioita kenellekään, ellei aivan pakko olisi, ja vain lykkäisi ja lykkäisi ja lykkäisi päätöksiä. Kunnes käteen jää mitä jää.
En halua puhua Jerestä huonossa valossa, mutta emme me häntä tunne. Hän on tuonut julkisuuteen ikävästi päättyneen aiemman seurustelusuhteensa, syyttäen ex-tyttöystävää kaikesta. He olivat kuitenkin useita vuosia yhdessä. Minusta siinä voi olla jotain kypsymätöntä, että ei ole tietääkseni missään vaiheessa avautunut siitä, mitä on itse oppinut tuosta kokemuksesta. Mitä tekee jatkossa toisin.
Tämä muistuttaa minua ensirakkaudestani, joka myös halusi aina olla 'available'. Hän ei seurustellut kanssani, mutta hänellä oli ihana partneri. Olin niin sokeasti rakastunut, ja mitä kaikkea, annoin tämän kaiken tapahtua. Lopulta jouduin tekemään kovasti ja kipeää työtä unohtaakseni rakkauteni. Se ei ollut helppoa ja kostoni oli lopulta suloinen, vaikka teki tosi kipeää meille molemmille. Siis se kostokin piti tehdä! Ja tämä kaveri olisi vielä kaikkien näiden vuosien jälkeen edelleenkin minulle available, kun kaikki hänen ihmissuhteensa ja avioliittonsa ovat menneet rikki - ja syyhän on edelleen niissä vastapuolissa. Hän on soitellut minulle säännöllisesti vaikka olen naimisissa jo vuosia, oman avioliittonsa aikana ja sen jälkeen. Tämä vaan siksi, että me emme tiedä miten sekaisin jotkut ihmiset valintojensa kanssa ovat, ja kuinka vaikeata sitoutuminen voi joillekin olla. Syystä tai toisesta.
Henkilökohtaisesti siis en usko että Jere on sitoutunut gf:ään. Gf itse asiassa haluaa julkisuuteen, ja tunnustusta ja sitoutumista, mutta Jere haluaa olla 'available'. En ole koskaan kuullut aiemmin tästä taktiikasta pop-tähdillä, onko yleistä?. Ehkä tämä on minun tietämättömyyttäni.
Bojan on niin ihastuttava, vaikka emmehän me häntäkään tunne. Uskon, että hänen sydämensä meni Tavastian viikonloppuna rikki. Mutta hän ei vielä tiedä sitä, koska se oli ensimmäinen kerta. Hän toivoo ja uskoo vielä, niin kuin me kaikki täällä hänen kanssaan...
Sipriina