Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi meitä, voi heitä...
Tarot-luenta oli jälleen kultaa. Minäkin tulen aina uskomaan, että jotain paljon enemmän kuin kaveruutta heillä oli/on, vaikka se ei lopulta johtaisi mihinkään.
Tarot-mammalle tuhannet kiitokset. Olisiko ihan väärin yrittää katsoa korteista myös tarkemmin tulevaisuutta näiden kahden kohdalla? Tai ehkä raja menee nyt tässä, ehkä se ei kuulu meille.
Vastaankin itselleni, että kyllä se raja tässä menee. Meidän ei kuulu tietää heidän tulevaisuudestaan, vaikka kuinka kiinnostaisi. Tyydymme tähän.
 
vierailija
Niin täysin samaa mieltä teidän monien kanssa. Se, että Jere ei viisujen jälkeisellä viikolla osannut kuin silmät ja koko olemus säteillen puhua Bojanista puhuu kyllä omaa kieltänsä. Ja että vierailun jälkeen Bojanista ei ole puhuttu. Ja molempien Instoissa ollut vähän surkeampi meininki. Tästä tulee kyllä vähän sydänsärky, ja niin kovasti toivon, että olisivat yhteyksissä toistensa kanssa yksityisissä merkeissä kuitenkin.
Haluaisin kyllä lisätä tuohon bojanista puhumattomuuteen sen, että sehän ei ole antanut nyt mitään haastatteluita yms medialle toisin kuin viisujen jälkeen. Lisäksi, ne loman miss you jutut bojanille meni selkeästi vielä viisuhuuman piikkiin ja siihen, että asiaa paljon käsiteltiin ympäri nettiä ja medioita. Nyt olisi vähän out of nowhere laittaa joku ikävöintijuttu julkisesti.

Eli itse en ainakaan tulkitsisi julkisten puheiden puuttumista mitenkään oikeisiin väleihin vaikuttavana asiana. Enemmän luotan siihen, että K sanojen mittaisena miehenä tulee vielä vierailemaan Sloveniassa ja B sanojen mukaan yhteydet (romanttiset tai platoniset) jatkuvat pitkään. Nuo ovat asioita, jotka ovat itse suoraan sanoneet ja siksi niitä kannattaa analysoidessa painoittaa enemmän kuin minimaalisen somekäyttäytymisen tulkitsemista (erityisti kun tiedetään somen olevan parhaimmillaankin pintaraapaisu mihinkään todelliseen elämään).
 
vierailija
LadySLO oli kirjoittanut hyvän pitkän kommentin tuonne toiseen ketjuun (kannattaa käydä lukemassa), tässä pätkä hänen kirjoituksestaan "olipa heidän ajatuksensa ja tunteensa mikä tahansa, he eivät aio näyttää sitä meille niin paljon tai ollenkaan. Itse asiassa, mitä vähemmän he näyttävät, sitä enemmän uskon sen olevan heille arvokasta, eivätkä he halua, että se menee pilalle. "
Tästä olen samaa mieltä. Itse en ainakaan haluaisi jatkuvasti nähdä mitään julkisia "miss you"-juttuja tms koska niistä alkaisi tulla vaan laskelmoitu kuva ja ihmiset syyttäisivät promootio-ja markkinointitempuksi.
 
vierailija
Itse olen myös sitä mieltä, että suhteen syveneminen nimenomaan voisi näkyä viestittelyn hiljenemisenä somessa. En nyt siis väitä että mistään syvenemisestä on kyse, mutta eihän K tyttöystävälleenkään tietääkseni laittele mitään Baby sydön-julkaisuja kuviin. Harmi toki että heidän keskinäinen viestittely ei enää meille näy, mutta julkisesta somesta ei kyllä voi päätellä mitään.
 
vierailija
LadySLO oli kirjoittanut hyvän pitkän kommentin tuonne toiseen ketjuun (kannattaa käydä lukemassa), tässä pätkä hänen kirjoituksestaan "olipa heidän ajatuksensa ja tunteensa mikä tahansa, he eivät aio näyttää sitä meille niin paljon tai ollenkaan. Itse asiassa, mitä vähemmän he näyttävät, sitä enemmän uskon sen olevan heille arvokasta, eivätkä he halua, että se menee pilalle. "
Tästä olen samaa mieltä. Itse en ainakaan haluaisi jatkuvasti nähdä mitään julkisia "miss you"-juttuja tms koska niistä alkaisi tulla vaan laskelmoitu kuva ja ihmiset syyttäisivät promootio-ja markkinointitempuksi.
Tätä aloin pohtimaan itsekkin. Luulisi, että jos oikeita tunteita (platonisia/romanttisia) on olemassa, eivät he sitä halua vetää täysin vitsiksi ja muiden nähtäville jatkuvasti. Vaikka haluaisinkin nähdä uutta materiaalia, kun se piristää omaa mieltä ja luo jotenkin uskoa että tässä maailmassa on vielä jotain hyvää.
 
vierailija
Sama mulla, niin kovasti haluisi tietää miksi molemmat on ollu niin vaisuja vierailun jälkeen tai ei tunnu olevan yhteydessä ainakaan julkisesti. Voiko mitään tähän viittaavaa ees kysyä tarotissa? Että onko välit siis nyt menny vai onko tää joku yhteinen päätös vai mitähä
Voi tuollaisen kyllä tehdä mutta eri juttu on haluatteko te oikeasti kuulla mitä sellaisesta luennasta tulisi esiin? 🤔 koska kuten oon aiemminki sanonu niin en halua valehdella luennoistani. Itse en aiempien luentojen perusteella epäile vaikka välirikkoa, koska yleensä niin isoista jutuista olisi jo tullut merkkejä vaikka eilisen luennan yhteydessä mutta koska ikinä ei voi tietää niin en voi luvata millasia vastauksia tulisi.

Ja kun oli aiemmin kyselty että olenko tehnyt finaali yöstä luentaa niin en ole vielä tehnyt mistään tietystä päivästä luentaa. Sekin on kyllä mahdollista, en vaan tienny että sellaisille on teiltä kiinnostusta.

Joku myös tuota tulevaisuus aspektia mietiskeli niin minä en usko kauaskantoisiin Tarot luentoihin. Uskon että lyhyen aikavälin tulevaisuudesta voi saada jotain selvää mutta sekin on vähän haparoivaa. Ja en usko siis siksi koska kaikki vaikuttaa kaikkeen. Vaikka näkisin tänään että Jere menee sloveniaan, universumi voi heittääkin tielle jotain ihan umpimähkään ja se muuttaa koko tapahtuma ketjua. Niillekin kahdelle on olemassa varmaan tuhansia eri tulevaisuuden skenaarioita, yksin että yhdessä ja maailman taitavinkaan tarot lukija ei voi osua juuri siihen yhteen oikeaan lopputulokseen mitä tulee tapahtumaan. 🔮
 
vierailija
Voi tuollaisen kyllä tehdä mutta eri juttu on haluatteko te oikeasti kuulla mitä sellaisesta luennasta tulisi esiin? koska kuten oon aiemminki sanonu niin en halua valehdella luennoistani. Itse en aiempien luentojen perusteella epäile vaikka välirikkoa, koska yleensä niin isoista jutuista olisi jo tullut merkkejä vaikka eilisen luennan yhteydessä mutta koska ikinä ei voi tietää niin en voi luvata millasia vastauksia tulisi.

Ja kun oli aiemmin kyselty että olenko tehnyt finaali yöstä luentaa niin en ole vielä tehnyt mistään tietystä päivästä luentaa. Sekin on kyllä mahdollista, en vaan tienny että sellaisille on teiltä kiinnostusta.

Joku myös tuota tulevaisuus aspektia mietiskeli niin minä en usko kauaskantoisiin Tarot luentoihin. Uskon että lyhyen aikavälin tulevaisuudesta voi saada jotain selvää mutta sekin on vähän haparoivaa. Ja en usko siis siksi koska kaikki vaikuttaa kaikkeen. Vaikka näkisin tänään että Jere menee sloveniaan, universumi voi heittääkin tielle jotain ihan umpimähkään ja se muuttaa koko tapahtuma ketjua. Niillekin kahdelle on olemassa varmaan tuhansia eri tulevaisuuden skenaarioita, yksin että yhdessä ja maailman taitavinkaan tarot lukija ei voi osua juuri siihen yhteen oikeaan lopputulokseen mitä tulee tapahtumaan.
Mua kyllä kiinnostaisi, siitä huolimatta että vastaus tietenkin pelottaa! 🫣 Mutta huomaan aika paljon nyt pistäneeni BK toivoani tarotluentojen varaan (muuta toivoahan tässä ei oikeesti realistisesti näy) joten jos kortitkin sanoo että välit on viilentyny niin se vois olla itelleni ihan hyvä tapa repäistä tämä laastari kerralla irti.
Mitä mieltä muut?
 
vierailija
Voi tuollaisen kyllä tehdä mutta eri juttu on haluatteko te oikeasti kuulla mitä sellaisesta luennasta tulisi esiin? koska kuten oon aiemminki sanonu niin en halua valehdella luennoistani. Itse en aiempien luentojen perusteella epäile vaikka välirikkoa, koska yleensä niin isoista jutuista olisi jo tullut merkkejä vaikka eilisen luennan yhteydessä mutta koska ikinä ei voi tietää niin en voi luvata millasia vastauksia tulisi.

Ja kun oli aiemmin kyselty että olenko tehnyt finaali yöstä luentaa niin en ole vielä tehnyt mistään tietystä päivästä luentaa. Sekin on kyllä mahdollista, en vaan tienny että sellaisille on teiltä kiinnostusta.

Joku myös tuota tulevaisuus aspektia mietiskeli niin minä en usko kauaskantoisiin Tarot luentoihin. Uskon että lyhyen aikavälin tulevaisuudesta voi saada jotain selvää mutta sekin on vähän haparoivaa. Ja en usko siis siksi koska kaikki vaikuttaa kaikkeen. Vaikka näkisin tänään että Jere menee sloveniaan, universumi voi heittääkin tielle jotain ihan umpimähkään ja se muuttaa koko tapahtuma ketjua. Niillekin kahdelle on olemassa varmaan tuhansia eri tulevaisuuden skenaarioita, yksin että yhdessä ja maailman taitavinkaan tarot lukija ei voi osua juuri siihen yhteen oikeaan lopputulokseen mitä tulee tapahtumaan.
Kiitos tarot-tietäjä näistä vastauksista. Ihan hyvä ettemme tiedä tulevaisuudesta. Muita lisäluentoja ois edelleen kiva lukea aiheeseen liittyen.
 
vierailija
Mua kyllä kiinnostaisi, siitä huolimatta että vastaus tietenkin pelottaa! 🫣 Mutta huomaan aika paljon nyt pistäneeni BK toivoani tarotluentojen varaan (muuta toivoahan tässä ei oikeesti realistisesti näy) joten jos kortitkin sanoo että välit on viilentyny niin se vois olla itelleni ihan hyvä tapa repäistä tämä laastari kerralla irti.
Mitä mieltä muut?
Mä oon samoilla linjoilla sun kanssa. :) samoin myös kiinnostaisi kuulla luenta siitä viisujen finaali illasta kuten joku ehdotti aiemmin tänään
 
vierailija
Vastaankin itselleni, että kyllä se raja tässä menee. Meidän ei kuulu tietää heidän tulevaisuudestaan, vaikka kuinka kiinnostaisi. Tyydymme tähän.
Tarot tulkinnat ovat harmitonta hupia ja hyvää viihdettä, joten miksi ei myös tällaisista asioista voisi tehdä tutkintaa? Mitä väliä sillä on, vaikka ennustus ei toteutuisi. Ei näitä Tarot-tulkintoja kannata täysin tosissaan ottaa, vaan niitäkin voi tarkastella shippauslasien läpi, niin meidän tarotarkin tuntuu tekevän. Itse olin nuorempana hyvin kiinnostunut mm. Tarot-korteista, riimuista, astrologiasta jne. Olemme kuitenkin vain ihmisiä ja tulkitsijan oma tunne-elämä vaikuttaa paljon näihin tulkintoihin, ne ei oikeasti ole niin yksiselitteisiä.
 
vierailija
Tarot tulkinnat ovat harmitonta hupia ja hyvää viihdettä, joten miksi ei myös tällaisista asioista voisi tehdä tutkintaa? Mitä väliä sillä on, vaikka ennustus ei toteutuisi. Ei näitä Tarot-tulkintoja kannata täysin tosissaan ottaa, vaan niitäkin voi tarkastella shippauslasien läpi, niin meidän tarotarkin tuntuu tekevän. Itse olin nuorempana hyvin kiinnostunut mm. Tarot-korteista, riimuista, astrologiasta jne. Olemme kuitenkin vain ihmisiä ja tulkitsijan oma tunne-elämä vaikuttaa paljon näihin tulkintoihin, ne ei oikeasti ole niin yksiselitteisiä.
Musta taas tarot-mamma ei vaikuta miltään shippaajalta noiden luentojen perusteella. Jos olisi niin eiköhän olisi tullut kaikenlaista super romanttista ja muratin epäsuoraa haukkumista tai painamista sivuun. Ja musta hän myös anto tosi loogisen syyn siihen miksei usko tulevaisuudesta ennustamiseen.
 
vierailija
Tarot tulkinnat ovat harmitonta hupia ja hyvää viihdettä, joten miksi ei myös tällaisista asioista voisi tehdä tutkintaa? Mitä väliä sillä on, vaikka ennustus ei toteutuisi. Ei näitä Tarot-tulkintoja kannata täysin tosissaan ottaa, vaan niitäkin voi tarkastella shippauslasien läpi, niin meidän tarotarkin tuntuu tekevän. Itse olin nuorempana hyvin kiinnostunut mm. Tarot-korteista, riimuista, astrologiasta jne. Olemme kuitenkin vain ihmisiä ja tulkitsijan oma tunne-elämä vaikuttaa paljon näihin tulkintoihin, ne ei oikeasti ole niin yksiselitteisiä.
Ei munkaan mielestä mitään tulevaisuus ennustuksia, oon sunkaa iha eri mieltä :/
 
vierailija
Musta taas tarot-mamma ei vaikuta miltään shippaajalta noiden luentojen perusteella. Jos olisi niin eiköhän olisi tullut kaikenlaista super romanttista ja muratin epäsuoraa haukkumista tai painamista sivuun. Ja musta hän myös anto tosi loogisen syyn siihen miksei usko tulevaisuudesta ennustamiseen.
Olen täysin eri mieltä sinun kanssasi. Oikeat shippaajat eivät hauku Jeren tyttöystävää. Heidän maailmassaan tällaista henkilöä ei edes ole tai jos on, niin se ohitetaan, eikä ainakaan haukuta häntä. En ymmärrä näitä viestejä, joissa niputetaan shippaajat ja pahantahtoiset viestien kirjoittajat samaan kastiin, tätä näkee paljon av:n puolella. Mitä tulee tuohon super romanttisuuteen, niin sen suhteen me shippaajat olemme hyvin erilaisia. Eikä millään pahalla Tarot-tulkitsijaa kohtaan, mutta hänen tulkinnoista näkee selvästi sen, että hän on K&B parin fiilistelijä. Eikä siinä mitään pahaa ole, koska niin me muutkin olemme.
 
vierailija
Musta taas tarot-mamma ei vaikuta miltään shippaajalta noiden luentojen perusteella. Jos olisi niin eiköhän olisi tullut kaikenlaista super romanttista ja muratin epäsuoraa haukkumista tai painamista sivuun. Ja musta hän myös anto tosi loogisen syyn siihen miksei usko tulevaisuudesta ennustamiseen.
Ei hän tietenkään usko tulevaisuuden ennustamiseen, koska sitä ei voi ennustaa. Ajatuksia ja oletuksia voi olla tulevaisuuden suhteen, mutta kukaan ei oikeasti näe, mitä esim. vuoden kuluttua tapahtuu. Hupia ja hauskaa spekulointiahan sen ennustaminen olisi ollut.
 
vierailija
Jaahas, trolli keksiny nyt uuden aiheen. Eilen oli "mun gay kaverit sanoo näin ja näin joten tämä on totuus, uskokaa uskokaa" ja nyt yritetään mollata koska meistä on kiinnostavaa kuulla näit tarot luentoja. Nää valittajat aina kyl ilmestyy linjoille suurinpiirtein samaan aikaan.
 
vierailija
Mua kyllä kiinnostaisi, siitä huolimatta että vastaus tietenkin pelottaa! 🫣 Mutta huomaan aika paljon nyt pistäneeni BK toivoani tarotluentojen varaan (muuta toivoahan tässä ei oikeesti realistisesti näy) joten jos kortitkin sanoo että välit on viilentyny niin se vois olla itelleni ihan hyvä tapa repäistä tämä laastari kerralla irti.
Mitä mieltä muut?
Munkin mielestä vois olla vaan hyvä jos sais jotain selkeyttä tähän, oli se sitten mitä hyvänsä. 💚 Ja eihän se kuitenkaan mitenkään veisi pois Loverpoolin aikoja ja söpöjä muistoja
 
vierailija
Jaahas, trolli keksiny nyt uuden aiheen. Eilen oli "mun gay kaverit sanoo näin ja näin joten tämä on totuus, uskokaa uskokaa" ja nyt yritetään mollata koska meistä on kiinnostavaa kuulla näit tarot luentoja. Nää valittajat aina kyl ilmestyy linjoille suurinpiirtein samaan aikaan.
Ohiksena pakko kommentoida. Itse olen täällä kertonut olevani ateisti ja tiedeihminen, mutta siitä huolimatta tykkään lukea näitä Tarot tulkintoja. Vaikka en usko niihin, niin ei se poissulje sitä, ettenkö voisi nauttia niistä. Nämä tulkinnat myös selvästi luovat seesteisyyttä ja turvallista fiilistä ihmisille tähän ketjuun. Kaikki me kommentoijat koemme nämä ennustukset eri tavoin, joten mitä jos antaisimme kaikkien kukkien kukkia. Ei ne piipahdukset reaalimaailman puolella haittaa kuitenkaan menoa sen enempää.
 
vierailija
Jaahas, trolli keksiny nyt uuden aiheen. Eilen oli "mun gay kaverit sanoo näin ja näin joten tämä on totuus, uskokaa uskokaa" ja nyt yritetään mollata koska meistä on kiinnostavaa kuulla näit tarot luentoja. Nää valittajat aina kyl ilmestyy linjoille suurinpiirtein samaan aikaan.
Olet itse se trolli, kirjoitustyylisi ja tapasi kirjoittaa muista ihmisistä rumaan sävyyn paljastaa sen.
 
vierailija
Olen täysin eri mieltä sinun kanssasi. Oikeat shippaajat eivät hauku Jeren tyttöystävää. Heidän maailmassaan tällaista henkilöä ei edes ole tai jos on, niin se ohitetaan, eikä ainakaan haukuta häntä. En ymmärrä näitä viestejä, joissa niputetaan shippaajat ja pahantahtoiset viestien kirjoittajat samaan kastiin, tätä näkee paljon av:n puolella. Mitä tulee tuohon super romanttisuuteen, niin sen suhteen me shippaajat olemme hyvin erilaisia. Eikä millään pahalla Tarot-tulkitsijaa kohtaan, mutta hänen tulkinnoista näkee selvästi sen, että hän on K&B parin fiilistelijä. Eikä siinä mitään pahaa ole, koska niin me muutkin olemme.
Samaa mieltä. Oikeat puutarhurit eivät ole mitään tyttis jankkaajia. Tyttiksestä kirjoittelevat ovat trolleja, ei shippaajia.
 
vierailija
Tässä ketjussa on sen verran verkkane tahti verrattuna vaikka vauvaan niin jos tarot jutut ei kiinnosta tai ajattelet niiden olevan soopaa niin hyppää vaan niiden yli? Ei silti tarvi nyt alkaa levittää negatiivista fiilistä tänne, tämän on tarkoitus olla positiivinen ketju <3
 
vierailija
Olen täysin eri mieltä sinun kanssasi. Oikeat shippaajat eivät hauku Jeren tyttöystävää. Heidän maailmassaan tällaista henkilöä ei edes ole tai jos on, niin se ohitetaan, eikä ainakaan haukuta häntä. En ymmärrä näitä viestejä, joissa niputetaan shippaajat ja pahantahtoiset viestien kirjoittajat samaan kastiin, tätä näkee paljon av:n puolella. Mitä tulee tuohon super romanttisuuteen, niin sen suhteen me shippaajat olemme hyvin erilaisia. Eikä millään pahalla Tarot-tulkitsijaa kohtaan, mutta hänen tulkinnoista näkee selvästi sen, että hän on K&B parin fiilistelijä. Eikä siinä mitään pahaa ole, koska niin me muutkin olemme.
Mie taas en ole nähny mitään tollasta? Kun ei luennoissa kuitenkaan myrttiä ole ohitettu tai unohdettu mihinkään, ja minä ainakin shippaajana olen toivonut noidenkin luentojen menevän paljon enemmän K&B kannalta mieluisampaan suuntaan mutta kokoajan on pysynyt tosi realistisena. Senki takia niistä olen tosi paljon tykänny koska ne on pitäny mun yli menevät shippaus haaveet maan tasalla.
 

Yhteistyössä