Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuiki, tuiki oli ihana

Bojan juo viiniä ja juhlii (synttäreitä? Nace?), toivottavasti pääsee nuorimies Jerestä mahdollisimman pian yli.

Kotimainen lanttu ei nyt tajua minkä Koh-i-noorin on päästänyt käsistään, eikä me voida sille mitään. Jokaisen sukupolven on tehtävä itse omat virheensä uudestaan ja uudestaan.

Vaikea vaan katsoa tätä vierestä.😪

Toivotaan toki että privasti olisivat yhteydessä..

Leila
 
vierailija
Tuiki, tuiki oli ihana

Bojan juo viiniä ja juhlii (synttäreitä? Nace?), toivottavasti pääsee nuorimies Jerestä mahdollisimman pian yli.

Kotimainen lanttu ei nyt tajua minkä Koh-i-noorin on päästänyt käsistään, eikä me voida sille mitään. Jokaisen sukupolven on tehtävä itse omat virheensä uudestaan ja uudestaan.

Vaikea vaan katsoa tätä vierestä.

Toivotaan toki että privasti olisivat yhteydessä..

Leila
Mua taas vähän huolettaa toi Bojanin jatkuva juominen.. voihan se olla vaan rokkarin elämäntapa ja mä olen kukkahattutäti mutta silti..
 
vierailija
Tuiki, tuiki oli ihana

Bojan juo viiniä ja juhlii (synttäreitä? Nace?), toivottavasti pääsee nuorimies Jerestä mahdollisimman pian yli.

Kotimainen lanttu ei nyt tajua minkä Koh-i-noorin on päästänyt käsistään, eikä me voida sille mitään. Jokaisen sukupolven on tehtävä itse omat virheensä uudestaan ja uudestaan.

Vaikea vaan katsoa tätä vierestä.

Toivotaan toki että privasti olisivat yhteydessä..

Leila
Ihan samaa ajattelin äsken, kun harmittaa tämä tilanne. Mutta jos ei maailman ihanin ja suloisin prinssi kelpaa, niin minkä sille kukaan ulkopuolinen voi. Onkohan b enää edes saatavilla.
 
vierailija
Alkoholiin on helppo karkottaa ikävä ja sydänsurut, liiankin… Minusta tuo vaikuttaa silti vielä melko tyypilliseltä nuoren miehen juhlinnalta. Keikat ja esiintymiset hoitaa silti asiallisesti.

Minusta K saa meiltä puutarhureilta välillä ehkä liikaa nuhteita. Ehkä tietää tekevänsä virheen, mutta on syystä tai tai muutamasta silti pakotettu tekemään niin. Se vasta sattuukin. Mutta taitavana esiintyjänä osaa peittää kipunsa niin että se pilkahtelee vain silloin tällöin.

Esiintymisestä puheen ollen. Luovalle alalle etsiytyy usein ihmisiä, jotka ovat herkkiä ja tunteikkaita. Lyriikat, musiikki ja esiintyminen on hyvä keino päästää vapaaksi ja reflektoida tuntemuksia. Onkin tosi mielenkiintoista nähdä millaisia tekstejä ja tunnelmia K ja B tulevissa kappaleissa luovat. Näkyyköhän heidän suhteensa ja yhdessä kokemansa symbolisesti lauluissa?
 
vierailija
Lilja ihana analyysi ja viesti. Mietin itse asiassa samaa siitä My heart will go on:sta ja olin ihan hädissäni siitä että näin selvästikö sanovat toisilleen lopulliset hyvästit. Mutta ei sittenkään varmasti niin pitkälle viety ajatus ja sittemmin rauhoituin katsomaan videota monta kertaa vaikka se tuntuu vieläkin pahalta.

Olen samaa mieltä kaikesta mitä kirjoitit, kuplat yhdessä, tyttöystävän rooli, arjen todistaminen, Release... Toivon eniten maailmassa että heidän yhteys säilyy edes jossain muodossa. Tuntuu aivan hirveän väärältä kaikkea
mahdollista tarkoitusta ja korkeampaa kohtaan, jos sille yhteydelle ei anneta jotain uomaa edes, vaan heitetään se kokonaan hukkaan.

Tähän liittyen minulla on niin vahva omakohtainen kupla-kokemus hyvin epätodennäköisen ihmisen kanssa, ja hankalien käänteiden jälkeen pysynyt jonkinlainen yhteys kuitenkin, ja toivon kaikesta sydämestä heidän pystyvän samaan. Hullua ehkä verrata omaan tilanteeseen mutta tulee väkisin mieleen. Omalla kohdalla samanmoisia pieniä yhteneväisyyksiä tulee vastaan koko ajan kuten K:lla ja B:llä, toinen kertoo jostain yllättävästä sattumuksesta tai vaikka korvamatona kiusaavasta biisistä ja se linkittyykin oudosti toisen elämään vaikkei siitä ole voinut olla tietoa. Isompia ja pienempiä asioita. Näitä yhteneväisyyksiä on varmaan satoja riittänyt matkan varrelle ja molemmilla on vahva tunne siitä että hyvin sattumankaupalla tapahtunut yllättävä tapaaminen ja se kuplautuminen oli jotain merkillistä johdatusta. Pahoittelut taas omanapa mutta tätä vasten tuntuu niin kauhealta, jos he antavat yhteyden valua kokonaan hukkaan. Ei noita ylimaallisia yhteyksiä kovin monta yhteen ihmiselämään mahdu.

Kuuntelin tänään aika syvissä vesissä Padamia, ja sen jälkeen Spotify arpoi minulle KUUMAAn Tuiki Tuiki -biisin. Itkin pitkän puhdistavan itkun tuon biisin myötä ja tavallaan luovuin niistä haaveiden rippeistä, että tämä kaksikko olisi arkirealismissakin totta. En tajua, miten hyvin tuo biisi voi sopia heidän tilanteeseensa ainakin tästä omasta oudosta shippikuplasta käsin.

Kuunnelkaa jos vaan suinkin ehditte... mitä ajatuksia? Laitoin youtuben kun Spotify tarjosi vain pätkän biisiin.

Ihana kappale ja tämäkin kertoo heistä. Tuntui, että eihän tätä pysty edes kuuntelemaan, kun osuu niin.
 
vierailija
Sellainen öinen tunnustus, että Tavastian possujuna, Käärijä ratsastamassa Bojanilla, on ehkä parasta mitä minulle on tänä vuonna tapahtunut. Tai ehkä jopa kahteen vuoteen. Eikä tämä ole edes vitsi. Surullisinta on, että en edes itse osallistunut kyseiseen tapahtumaan vaan seurasin sitä verkon välityksellä 😂

Olen pyöritellyt tätä, koska tällä on niin monia ulottuvuuksia. Mitä tämä kertoo minusta? Mitä tämä kertoo yhteiskunnasta? Pop-kulttuurista? Homokulttuurista? Some-kulttuurista? Mitä psykologit, filosofit ja seksologit sanoisivat niistä muutamasta sekunnista, jona Bojanin kasvoille levisi hekumallinen ilme, ja jona aikana hetkeä netissä seuranneet puutarhurit kärventyivät liekkiemojeihin ja pissivät pöksyihinsä. Minusta tuo hetki oli merkittävämpi kuin Madonnan ja Britneyn suudelma tai Andy McCoy heiluttelemassa 30 donaansa. Siitä hetkestä itsestään kuuluisi tehdä lauluja.
 
vierailija
Mua taas vähän huolettaa toi Bojanin jatkuva juominen.. voihan se olla vaan rokkarin elämäntapa ja mä olen kukkahattutäti mutta silti..
On pistänyt silmään sama asia. Jos ihan totta puhutaan, niin Jokereiden keikkatahti ja nähtävästi myös biletahti on aika kova. Voi olla kulissia tai vaikka kyse imagon rakentamisesta, mutta aika usein heidän kuvissa vilahtelee alkoholipulloja tai ollaan viinilasi kädessä. Ovat nähtävästi myös kovia tupakoimaan. Ei siinä mitään, jokainen saa elää tavallaan ja nuorina ihmisinä he haluavat varmasti juhlia sekä nauttia elämästä täysin siemauksin. Mietin vaan, että kauanko jaksavat keikkailla ja bilettää ankarasti. Oma mies on muusikko ja läheltä olen joutunut todistamaan, miten helposti moni retkahtaa alkoholin edessä.
 
vierailija
Jotenkin tuo Benkun piiskaus tuntuu niin väärältä.,esitykseltä mitä se tietysti onkin.Kaikkien muiden miesten kanssa tehdyt esitykset , nuolemiset ym. on niin teennäistä.Bojanin kanssa ei tullut koskaan tuollaista fiilistä ainakaan minulle.Se oli aitoa. Tekisi mieli huutaa Benkulle näpit irti.
Ihmettelen myös tuota täydellistä some hiljaisuutta poikien välillä.Joo tottakai viestittelevät toivottavasti yksityisesti,mutta silti.Ollaan monta viikkoa joka päivä toistensa somessa ja sitten yhtäkkiä ei mitään.Kyllähän ystävätkin tykkäilevät toistensa kuvista ja kommentoivat.Jotenkin tää ei tunnu nyt hyvältä 💔
 
vierailija
Ei mulle kyl tuu tosta piiskauksesta mitään sen kummempia fiiliksiä. Noilla ei kuitenkaan oo mitään kemiaa. Loistaa vaan tollai hölmö hassuttelu kilometrien päähän. Kummankohan idea toikin on oikeen ollu ja mistä tollanen idea on ees putkahtanu :D
 
vierailija
B on ollut suhteessa ainakin kerran. Olivat julkisuudessakin (sen kanssa, joka jakoi Slovenian pisteet tän vuoden viisuissa). Mutta ehkä ensirakkauksia voi tavallaan olla useampiakin :)
 
vierailija
Tää on ihana ketju ja ootte ihania, mut oikeesti eikö se ollut viime viikolla, kun B oli nähty juoksevan kuvaamaan festareilla tilannetta, missä soitettiin K biisejä. Eiköhän ne ole yhteyksissä yksityisesti. ❤ Hyvä keikka näytti videoiden perusteella olevan taas eilen. Olis ollut kiva olla paikalla. Jostain syystä en oo K keikalle ostanut lippua, mut Jokereiden kyllä. Molemmat sytyttää musiikillisesti (ja heh muutenkin) kovasti!
Ihanaa viikonloppua!
 
vierailija
Höm. näin viime yönä unta siitä Bojanin koiranpentuvideosta, mutta unessa olin itse Bojan ja koirien sijaan kissanpennut imeskelivät varpaitani. Unessa oli myös Bojanin nimi, mutta en ole ihan varma miten. Tämä on siinä mielessä hauska uni. että varatulla ihastuksellani jota olen peilannut B&K-shippaukseen on kissanpentu. :p

Ja arvatkaa onko postausarvoitus että "Kuinka monta kirjainta on sanassa KISSA?"
 
vierailija
Tää on ihana ketju ja ootte ihania, mut oikeesti eikö se ollut viime viikolla, kun B oli nähty juoksevan kuvaamaan festareilla tilannetta, missä soitettiin K biisejä. Eiköhän ne ole yhteyksissä yksityisesti. Hyvä keikka näytti videoiden perusteella olevan taas eilen. Olis ollut kiva olla paikalla. Jostain syystä en oo K keikalle ostanut lippua, mut Jokereiden kyllä. Molemmat sytyttää musiikillisesti (ja heh muutenkin) kovasti!
Ihanaa viikonloppua!
Se oli Bojan, mutta K on se, joka pitää hiljaisuutta nyt yllä. Altaalla eilen oli kuulemma ainakin kerran sanonut are you. Tuli jo mieleen, että haluaako senkin muiston tuhota, kun merkityksettömästi hokee heidän yhteistä juttuaan.
Ja hemmetti, kolme sanaa on lauseessa Minä rakastan sinua.
 

Yhteistyössä