Lilja ihana analyysi ja viesti. Mietin itse asiassa samaa siitä My heart will go on:sta ja olin ihan hädissäni siitä että näin selvästikö sanovat toisilleen lopulliset hyvästit. Mutta ei sittenkään varmasti niin pitkälle viety ajatus ja sittemmin rauhoituin katsomaan videota monta kertaa vaikka se tuntuu vieläkin pahalta.
Olen samaa mieltä kaikesta mitä kirjoitit, kuplat yhdessä, tyttöystävän rooli, arjen todistaminen, Release... Toivon eniten maailmassa että heidän yhteys säilyy edes jossain muodossa. Tuntuu aivan hirveän väärältä kaikkea
mahdollista tarkoitusta ja korkeampaa kohtaan, jos sille yhteydelle ei anneta jotain uomaa edes, vaan heitetään se kokonaan hukkaan.
Tähän liittyen minulla on niin vahva omakohtainen kupla-kokemus hyvin epätodennäköisen ihmisen kanssa, ja hankalien käänteiden jälkeen pysynyt jonkinlainen yhteys kuitenkin, ja toivon kaikesta sydämestä heidän pystyvän samaan. Hullua ehkä verrata omaan tilanteeseen mutta tulee väkisin mieleen. Omalla kohdalla samanmoisia pieniä yhteneväisyyksiä tulee vastaan koko ajan kuten K:lla ja B:llä, toinen kertoo jostain yllättävästä sattumuksesta tai vaikka korvamatona kiusaavasta biisistä ja se linkittyykin oudosti toisen elämään vaikkei siitä ole voinut olla tietoa. Isompia ja pienempiä asioita. Näitä yhteneväisyyksiä on varmaan satoja riittänyt matkan varrelle ja molemmilla on vahva tunne siitä että hyvin sattumankaupalla tapahtunut yllättävä tapaaminen ja se kuplautuminen oli jotain merkillistä johdatusta. Pahoittelut taas omanapa mutta tätä vasten tuntuu niin kauhealta, jos he antavat yhteyden valua kokonaan hukkaan. Ei noita ylimaallisia yhteyksiä kovin monta yhteen ihmiselämään mahdu.
Kuuntelin tänään aika syvissä vesissä Padamia, ja sen jälkeen Spotify arpoi minulle KUUMAAn Tuiki Tuiki -biisin. Itkin pitkän puhdistavan itkun tuon biisin myötä ja tavallaan luovuin niistä haaveiden rippeistä, että tämä kaksikko olisi arkirealismissakin totta. En tajua, miten hyvin tuo biisi voi sopia heidän tilanteeseensa ainakin tästä omasta oudosta shippikuplasta käsin.
Kuunnelkaa jos vaan suinkin ehditte... mitä ajatuksia? Laitoin youtuben kun Spotify tarjosi vain pätkän biisiin.
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.
youtu.be