Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässä ketjussa on sen verran verkkane tahti verrattuna vaikka vauvaan niin jos tarot jutut ei kiinnosta tai ajattelet niiden olevan soopaa niin hyppää vaan niiden yli? Ei silti tarvi nyt alkaa levittää negatiivista fiilistä tänne, tämän on tarkoitus olla positiivinen ketju <3
Onko tässä ketjussa paljon erityisherkkiä kommentoijia? Onko shippaajissa paljon sellaisia? Ei millään pahalla, vaan uteliaisuuttani kysyn. Poikkeuksellisen herkästi otatte itseenne nämä Tarot-tulkinnat, B&K:n väliset suhteen sekä toisenlaiset mielipiteet.
 
vierailija
😂😂😂 en ole millään lailla erityisherkkä, en sinne päinkään. Päinvastoin olen hyvin realistinen, jalat maassa oleva ihminen, en usko mihinkään yliluonnolliseen. En ole edes romantikko, en yleensä edes katso romanttisia elokuvia. Siksipä tämä kaikki on hyvin, hyvin hämmentävää. Tuntuu, kuin en enää olisi edes sama ihminen kuin talvella. Koko kevät ja alkukesä mennyt tämän shippauksen kanssa eikä eroon tunnu pääsevän millään.
 
vierailija
Mäkin inhoan romanttisia leffoja (imeliä romanttisia komedioita etenkin) enkä oo koskaan ollut tippaakaan kiinnostunut kenenkään muiden romanttisista suhteista. 😄 Omissa suhteissa kyllä oon rakastunut harvoin mutta kovaa. Erityisherkkä, hmm, ehkä jollain tavalla mutta ilmenee pikemminkin jonkinlaisena stressiherkkyytenä kuin minään syvän vivahteikkaana tuntemisena.

Mutta tämä juttu oli nyt sitten poikkeus ja 1. kerta elämässä kun sekosin näin. Jokin tuossa nyt teki vaikutuksen, kai se yhteys jonka on tunnistavinaan omasta elämästä. Se yhteys on mulle tärkein juttu, ei lopulta se onko yhteys romanttinen vai jotain muuta. Romansseilla on myös usein tapana loppua, että siinä mielessä syvä ystävyys on parempi vaihtoehto jopa.
 
vierailija
Onko tässä ketjussa paljon erityisherkkiä kommentoijia? Onko shippaajissa paljon sellaisia? Ei millään pahalla, vaan uteliaisuuttani kysyn. Poikkeuksellisen herkästi otatte itseenne nämä Tarot-tulkinnat, B&K:n väliset suhteen sekä toisenlaiset mielipiteet.
En näe tähän ketjuun osallistujia erityisherkkinä :D kivempi vaan pitää keskustelu seesteisenä torailun sijaan. Sitä voi harrastaa vaikka vauvan puolella jos haluaa.
 
vierailija
Minä olen neurokirjolla ja se ilmenee mulla yliherkkyyksinä kyllä 😅 Mutta lähinnä siinä miten herkästi aistin toisten tunne- ja olotiloja, kestän stressiä ja koen aistiärsykkeitä. Jos täällä jokin kommentti kinnaa minua vastakarvaan, hyppään kommentin yli tai trollauksen yltyessä poistun hetkeksi paikalta. Inhoan riitoja koska ne syövät voimani, ja siksi en tykkää olla esim.vauvalla. Muutenkin kommentoin tänne harvakseltaan, koska en oikein osaa pukea sanoiksi mitä haluaisin ilmaista. Mutta jaan rakkauden K/B:hen ja nautin suunnattomasti verbaalitaitureiden teksteistä sekä hyvästä hengestä, joka täällä pääosin vallitsee❤
 
vierailija
Mua kyllä kiinnostaisi, siitä huolimatta että vastaus tietenkin pelottaa! 🫣 Mutta huomaan aika paljon nyt pistäneeni BK toivoani tarotluentojen varaan (muuta toivoahan tässä ei oikeesti realistisesti näy) joten jos kortitkin sanoo että välit on viilentyny niin se vois olla itelleni ihan hyvä tapa repäistä tämä laastari kerralla irti.
Mitä mieltä muut?
Harmi kun täällä ei pysty tekemään sellasta peukutus kysymystä niin saisi helposti selville kuinka monella toi on ok
 
vierailija
Onko tässä ketjussa paljon erityisherkkiä kommentoijia? Onko shippaajissa paljon sellaisia? Ei millään pahalla, vaan uteliaisuuttani kysyn. Poikkeuksellisen herkästi otatte itseenne nämä Tarot-tulkinnat, B&K:n väliset suhteen sekä toisenlaiset mielipiteet.
En pidä itseäni erityisherkkänä sillä tavalla kuin sen olen ymmärtänyt, mutta jotain päässäni on vialla, jos rumasti sanon. Otan tosi vakavasti BK suhteen ja varsinkin B tilanteen. Olen harkinnut, että juttelisin tästä jonkun asiantuntijan kanssa. 'omahoitona' yritän vieroittaa itseni tältä palstalta. Itseäni ei kiinnosta muu kuin tosiasiat, ei siis kiinnosta esim fanficit.
 
vierailija
mitä meinaat tällä? oon missannut keskustelut tästä ihan täysin näköjään
Tämä taitaa olla mun ihan oma juttu, ei ole ainakaan täällä sen isommin sivuttu. Vauvasta en osaa sanoa.

Mun mielestä Käärijä vaikutti siis olevan jotenkin tolaltaan (ei välttämättä huonossa mielessä) finaalin jälkeisenä päivänä, Suomeen palatessaan. Siis tietenkin sen väsymyksen ja pettymyksen ja kaiken jännityksen purkautumisen lisäksi. Tähän päälle ne Bojan-avautumiset haastiksissa niin omassa mielessäni olen kyllä kehitellyt sellaisen käsityksen että jotain järisyttävää on Loverpoolissa tapahtunut ja nimenomaan viimeisenä iltana/yönä viisufinaalin jälkeen. Voi olla että menee aivan vikaan mutta olen jotenkin niin vakuuttunut tästä.
 
vierailija
Tämä taitaa olla mun ihan oma juttu, ei ole ainakaan täällä sen isommin sivuttu. Vauvasta en osaa sanoa.

Mun mielestä Käärijä vaikutti siis olevan jotenkin tolaltaan (ei välttämättä huonossa mielessä) finaalin jälkeisenä päivänä, Suomeen palatessaan. Siis tietenkin sen väsymyksen ja pettymyksen ja kaiken jännityksen purkautumisen lisäksi. Tähän päälle ne Bojan-avautumiset haastiksissa niin omassa mielessäni olen kyllä kehitellyt sellaisen käsityksen että jotain järisyttävää on Loverpoolissa tapahtunut ja nimenomaan viimeisenä iltana/yönä viisufinaalin jälkeen. Voi olla että menee aivan vikaan mutta olen jotenkin niin vakuuttunut tästä.
Eihän se mitenkään mahdotonta ole?
 
vierailija
Eihän se mitenkään mahdotonta ole?

Ei tietenkään, ihmettelen vaan itsekin että mistä tämä on näin vahvasti iskostunut muhun. Itse en miellä olevani mitenkään erityisherkkä, enkä muutenkaan usko mihinkään yliluonnolliseen yms enkä varsinkaan ole ikinä shipannut enkä edes oikeastaan fanittanut ketään.

Tämän takia olisin hirveän kiinnostunut tarotluennasta nimenomaan tähän hetkeen liittyen.
 
vierailija
Kyllä se Loverpoolin viimeinen ilta ilman muuta on kiinnostava. Jerelllä kesti kauan siitä toipua - että hymy olisi lähtenyt huulilta. Vaikka ensin itketti.

Kaikenmoiset jatkot, joita Tarottar voi meille jakaa, ovat sydämellisesti tervetulleita! Minullekin ne ovat tuoneet mielenrauhaa. On ajatus siitä, että tiedämme, mitä ruusuillemme tapahtuu, tai tapahtui isoissa linjoissa. Minä arvostan Tarottaren luentoja.

AV:lla kommentoivat Bojanin lumpustusta. Sille oli pakko naurahtaa. Vaikka tiedämme, että tässä taitaa olla Jere se osapuoli, joka ei osaa päättää, ei osaa pitää ehkä lupauksiaan. Koko ajan kahden vaiheilla.

Minulla on (apua, 22-v) Vaaka-poika, ja hänelle olisi kaikkein vaikeinta tehdä päätös vastaavassa tilanteessa, kuin missä Jere on. Hän ei kertoisi tosiasioita kenellekään, ellei aivan pakko olisi, ja vain lykkäisi ja lykkäisi ja lykkäisi päätöksiä. Kunnes käteen jää mitä jää.

En halua puhua Jerestä huonossa valossa, mutta emme me häntä tunne. Hän on tuonut julkisuuteen ikävästi päättyneen aiemman seurustelusuhteensa, syyttäen ex-tyttöystävää kaikesta. He olivat kuitenkin useita vuosia yhdessä. Minusta siinä voi olla jotain kypsymätöntä, että ei ole tietääkseni missään vaiheessa avautunut siitä, mitä on itse oppinut tuosta kokemuksesta. Mitä tekee jatkossa toisin.

Tämä muistuttaa minua ensirakkaudestani, joka myös halusi aina olla 'available'. Hän ei seurustellut kanssani, mutta hänellä oli ihana partneri. Olin niin sokeasti rakastunut, ja mitä kaikkea, annoin tämän kaiken tapahtua. Lopulta jouduin tekemään kovasti ja kipeää työtä unohtaakseni rakkauteni. Se ei ollut helppoa ja kostoni oli lopulta suloinen, vaikka teki tosi kipeää meille molemmille. Siis se kostokin piti tehdä! Ja tämä kaveri olisi vielä kaikkien näiden vuosien jälkeen edelleenkin minulle available, kun kaikki hänen ihmissuhteensa ja avioliittonsa ovat menneet rikki - ja syyhän on edelleen niissä vastapuolissa. Hän on soitellut minulle säännöllisesti vaikka olen naimisissa jo vuosia, oman avioliittonsa aikana ja sen jälkeen. Tämä vaan siksi, että me emme tiedä miten sekaisin jotkut ihmiset valintojensa kanssa ovat, ja kuinka vaikeata sitoutuminen voi joillekin olla. Syystä tai toisesta.

Henkilökohtaisesti siis en usko että Jere on sitoutunut gf:ään. Gf itse asiassa haluaa julkisuuteen, ja tunnustusta ja sitoutumista, mutta Jere haluaa olla 'available'. En ole koskaan kuullut aiemmin tästä taktiikasta pop-tähdillä, onko yleistä?. Ehkä tämä on minun tietämättömyyttäni.

Bojan on niin ihastuttava, vaikka emmehän me häntäkään tunne. Uskon, että hänen sydämensä meni Tavastian viikonloppuna rikki. Mutta hän ei vielä tiedä sitä, koska se oli ensimmäinen kerta. Hän toivoo ja uskoo vielä, niin kuin me kaikki täällä hänen kanssaan...

Sipriina
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Tämä taitaa olla mun ihan oma juttu, ei ole ainakaan täällä sen isommin sivuttu. Vauvasta en osaa sanoa.

Mun mielestä Käärijä vaikutti siis olevan jotenkin tolaltaan (ei välttämättä huonossa mielessä) finaalin jälkeisenä päivänä, Suomeen palatessaan. Siis tietenkin sen väsymyksen ja pettymyksen ja kaiken jännityksen purkautumisen lisäksi. Tähän päälle ne Bojan-avautumiset haastiksissa niin omassa mielessäni olen kyllä kehitellyt sellaisen käsityksen että jotain järisyttävää on Loverpoolissa tapahtunut ja nimenomaan viimeisenä iltana/yönä viisufinaalin jälkeen. Voi olla että menee aivan vikaan mutta olen jotenkin niin vakuuttunut tästä.
Mä olen samaa mieltä viisujen jälkeisestä viikosta ja Jeren mielialasta silloin ja siitä, miten liikuttavan vilpitön ja auki hän oli. Jotain oli tapahtunut. Mun on nyt vaikea ymmärtää missä kohdassa jotain taas muuttui. On sellainen olo, että johonkin upeaan hän jätti tarttumatta. Ymmärrän kyllä, että asia ei kuulu minulle tippaakaan, mutta juuri tuo, että miksi hän ei ottanutkaan sitä, mitä olisi saanut. Tällä hetkellä on sellainen olo kuin olisi oma rakkaussuhde loppunut ja toivon että kukaan, lähinnä B, ei kärsi. En usko Jeren kärsivän, hän on se joka valitsi. Minusta on todella outoa, että näiden suhde mietityttää näin paljon. Ehkä pääasia on juuri se, että jotain upeaa katosi. Jotain, minkä sai omin silmin nähdä viisuviikoilla.
 
vierailija
Kyllä se Loverpoolin viimeinen ilta ilman muuta on kiinnostava. Jerelllä kesti kauan siitä toipua - että hymy olisi lähtenyt huulilta. Vaikka ensin itketti.

Kaikenmoiset jatkot, joita Tarottar voi meille jakaa, ovat sydämellisesti tervetulleita! Minullekin ne ovat tuoneet mielenrauhaa. On ajatus siitä, että tiedämme, mitä ruusuillemme tapahtuu, tai tapahtui isoissa linjoissa. Minä arvostan Tarottaren luentoja.

AV:lla kommentoivat Bojanin lumpustusta. Sille oli pakko naurahtaa. Vaikka tiedämme, että tässä taitaa olla Jere se osapuoli, joka ei osaa päättää, ei osaa pitää ehkä lupauksiaan. Koko ajan kahden vaiheilla.

Minulla on (apua, 22-v) Vaaka-poika, ja hänelle olisi kaikkein vaikeinta tehdä päätös vastaavassa tilanteessa, kuin missä Jere on. Hän ei kertoisi tosiasioita kenellekään, ellei aivan pakko olisi, ja vain lykkäisi ja lykkäisi ja lykkäisi päätöksiä. Kunnes käteen jää mitä jää.

En halua puhua Jerestä huonossa valossa, mutta emme me häntä tunne. Hän on tuonut julkisuuteen ikävästi päättyneen aiemman seurustelusuhteensa, syyttäen ex-tyttöystävää kaikesta. He olivat kuitenkin useita vuosia yhdessä. Minusta siinä voi olla jotain kypsymätöntä, että ei ole tietääkseni missään vaiheessa avautunut siitä, mitä on itse oppinut tuosta kokemuksesta. Mitä tekee jatkossa toisin.

Tämä muistuttaa minua ensirakkaudestani, joka myös halusi aina olla 'available'. Hän ei seurustellut kanssani, mutta hänellä oli ihana partneri. Olin niin sokeasti rakastunut, ja mitä kaikkea, annoin tämän kaiken tapahtua. Lopulta jouduin tekemään kovasti ja kipeää työtä unohtaakseni rakkauteni. Se ei ollut helppoa ja kostoni oli lopulta suloinen, vaikka teki tosi kipeää meille molemmille. Siis se kostokin piti tehdä! Ja tämä kaveri olisi vielä kaikkien näiden vuosien jälkeen edelleenkin minulle available, kun kaikki hänen ihmissuhteensa ja avioliittonsa ovat menneet rikki - ja syyhän on edelleen niissä vastapuolissa. Hän on soitellut minulle säännöllisesti vaikka olen naimisissa jo vuosia, oman avioliittonsa aikana ja sen jälkeen. Tämä vaan siksi, että me emme tiedä miten sekaisin jotkut ihmiset valintojensa kanssa ovat, ja kuinka vaikeata sitoutuminen voi joillekin olla. Syystä tai toisesta.

Henkilökohtaisesti siis en usko että Jere on sitoutunut gf:ään. Gf itse asiassa haluaa julkisuuteen, ja tunnustusta ja sitoutumista, mutta Jere haluaa olla 'available'. En ole koskaan kuullut aiemmin tästä taktiikasta pop-tähdillä, onko yleistä?. Ehkä tämä on minun tietämättömyyttäni.

Bojan on niin ihastuttava, vaikka emmehän me häntäkään tunne. Uskon, että hänen sydämensä meni Tavastian viikonloppuna rikki. Mutta hän ei vielä tiedä sitä, koska se oli ensimmäinen kerta. Hän toivoo ja uskoo vielä, niin kuin me kaikki täällä hänen kanssaan...

Sipriina
Bojanin tilanne särkee minunkin sydäntäni. Nuo hänen 'lumpustelunsa', ikäänkuin hänellä menisi vähän liian lujaa ja kova tarve näyttää. Tämä mun analyysi siis muutaman stoorin perusteella🙂ihan iloiseltahan hän näyttää kuitenkin, ehkä ja toivottavasti tilanne ei ole liian dramaattinen kuitenkaan. Sympatiat on mulla ihan B puolella, K häntä tavallaan huijasi ihastumaan.
 
vierailija
Huomioita: Käärijän stoorit on muuttuneet nyt sympaattisemmiksi ihan hiljattain. Turvavyöhommasta lähtien. Vai kuvittelenko vain, koska olin Lohjan keikalla ja siellä oli Kärdellä symppis lapsiystävällinen meno?
Ovat muuttuneet. Sitä ennen oli muutamia aivan karmeita. Esimerkiksi sieltä mökiltä. Olisi aika valaisevaa tietää taas, mikä tuon muutoksen teki.
 
vierailija
Menee todella pitkälle spekuloinnin ja etenkin oman paranoian puolelle mutta sanon tämän nyt kuitenkin. Se että Kn kärttyisyys on yhtenä päivänä taikaiskusta tiessään ja ukko hehkuu ja hymyilee kaikkien tuttujen ja vieraiden lasten lähellä, B:n postaukset ei enää kiinnostakaan, gf kaikkialla mukana... no jotakin tulee mieleen mulle ainakin. Olen itse lapseton, en omasta toiveestani, ja olen vähän överisti herkistynyt heteroparien lähellä tällaisille jutuille (siis olen jopa paranoidi, kyllä). Olen kirjotellu tänne jonkin aikaa, nimimerkillä ja ilman, ja täällä on ollu tosi huojentavaa voida jakaa vaikka millasia pään viirauksia teidän kanssa! 💚 Vähän pelkään että tämä olisi kuitenkin se juttu jota en voisi jakaa, huomaan että tämmönen oma kuvitelmakin osuu nyt niin lähelle tosi vaikeita kokemuksia.
 
vierailija
Noista teidän muidenkin sanomista syistä itteäni kyllä kiinnostaisi tarot luenta siitä miksi kaksikon välit vaikuttaa etääntyneiltä. Ihan sama mikä vastaus sieltä tulisi, haluan vaan tietää :D ja samaten kiinnostaa itteäni toi finaali yön tapahtumat, siinäkin on niin paljon omituisuutta.
 
vierailija
Menee todella pitkälle spekuloinnin ja etenkin oman paranoian puolelle mutta sanon tämän nyt kuitenkin. Se että Kn kärttyisyys on yhtenä päivänä taikaiskusta tiessään ja ukko hehkuu ja hymyilee kaikkien tuttujen ja vieraiden lasten lähellä, B:n postaukset ei enää kiinnostakaan, gf kaikkialla mukana... no jotakin tulee mieleen mulle ainakin. Olen itse lapseton, en omasta toiveestani, ja olen vähän överisti herkistynyt heteroparien lähellä tällaisille jutuille (siis olen jopa paranoidi, kyllä). Olen kirjotellu tänne jonkin aikaa, nimimerkillä ja ilman, ja täällä on ollu tosi huojentavaa voida jakaa vaikka millasia pään viirauksia teidän kanssa! Vähän pelkään että tämä olisi kuitenkin se juttu jota en voisi jakaa, huomaan että tämmönen oma kuvitelmakin osuu nyt niin lähelle tosi vaikeita kokemuksia.
voihan syynä olla joku niinkin tylsä ja arkinen että on saanu nukuttua kunnolla pitkästä aikaa? :p esim tänäänkin ig Bojan sano nukkuneensa 13h ja oli heti paljon pirteemmän näkönen
 

Yhteistyössä