Löysin biisin!!!!!@Elena777
Nyt on hätä! Sulla on musaketju johon olen linkannut biisin minkä esittäjää en muista.
Missä sun musaketju on?
Emminä vuan tiijjä?@Elena777
Nyt on hätä! Sulla on musaketju johon olen linkannut biisin minkä esittäjää en muista.
Missä sun musaketju on?
Ymmärtääkseni ei o...No luulis tähän päivään mennessä olevan tarjolla kaikemmaan loishäätöpillerit.
Hiivatti!Ymmärtääkseni ei o...
biisi ei oo kummonenkaan mutta tykkäsin siitä kun tytöllä oli pitkät päälläLöysin biisin!!!!!
Nänniphätsit tuntuu niin inhottavilta että parempi olla ilman.biisi ei oo kummonenkaan mutta tykkäsin siitä kun tytöllä oli pitkät päällä
Ei kannata pelleillä raja-arvoilla, trikiini on oikeasti paha vitsaus. Meillä Suomessa lihatarkastus onneksi toimii. Toivottavasti myös Virossa. Espanjassa ilmenee vuosittain muutama kymmenen trikiinitartuntaa (pahin maa Euroopassa), ilmeisesti ilmakuivattu kinkku ei ole ollut tarkastettua? Tai sitten tarkastukseen lähetetty näyte on eri eläimestä kuin ruoaksi valmistetusta, tuota ruokakorruptiota esiintyy sekä idässä että etelässä.Hiivatti!
Se karhu mitä olen syönyt on kyllä ollut niin mureaa eli pitkään hautunutta, että vaikea uskoa, että siinä on mikään muu enää hengissä kun maku, mikä oli kieltämättä todella maukas. 150 asteessa on tapana minulla haudutella lihaa alkushokin, eli paiston päälle.
Trikiini kuitenkin kuolee jo 61 asteessa yhdessä minuutissa, ja 62 asteessa se elää enää sekunnin niin en näe mahtollisuutta että Virupoijjat olis senkin saanut tunaroitua.
eikös roosa vain olekkin tuolla, olen näkevänäni hänet joukossaTähän tilaisuuteen olisi @-roosaruusa- ollut luontainen osallistuja.
Valokuvaaja ikuisti 2500 ihmisen nakuilun rannalla – tärkeästä syystä
Yhdysvaltalainen valokuvaaja Spencer Tunick ikuisti kameraansa noin 2500 alastonta vartaloa muistuttaakseen auringonoton riskeistä.www.mtvuutiset.fi
Ei kannata pelleillä raja-arvoilla, trikiini on oikeasti paha vitsaus. Meillä Suomessa lihatarkastus onneksi toimii. Toivottavasti myös Virossa. Espanjassa ilmenee vuosittain muutama kymmenen trikiinitartuntaa (pahin maa Euroopassa), ilmeisesti ilmakuivattu kinkku ei ole ollut tarkastettua? Tai sitten tarkastukseen lähetetty näyte on eri eläimestä kuin ruoaksi valmistetusta, tuota ruokakorruptiota esiintyy sekä idässä että etelässä.
Tuolla Algoman asuinsijoilla vaaditaan kypsennystä 74-asteiseksi (165 Fahrenheit-astetta).
Kotipakastus ei tapa Suomessa villieläimissä esiintyvää Trichinella nativaa. Suomen karhuista noin 1/10 on loisen kantajia, ilveksistä joka toinen.
Ruokavirasto:
Siitä huolimatta että trikiinit tuhoutuvat jo +62,2 celsiusasteessa, suositellaan lihan kuumentamista kauttaaltaan vähintään +70 celsiusasteeseen, mikäli on mitään epäilyksiä lihan laadusta tai mikäli sitä ei ole tarkastettu trikiinien varalta.
Trichinella spiralis
www.ruokavirasto.fi
Tarkastuksia Suomessa
Trikiinitutkimukset / Kymen Ympäristölaboratorio Oy
Progressive — Responsive Multipurpose HTML Templatekymlab.fi
Tiedän.Ihanat nämä esivaihdevuodet. Menkkoja on 13 kpl/vuosi, kun ennen oli 12.
Onko vuoden pituus kuitenkin pysynyt samana?Ihanat nämä esivaihdevuodet. Menkkoja on 13 kpl/vuosi, kun ennen oli 12.
Ai, hups. Eipäs ookaan. Mulla on the Menkkakalenteri keittiössä. Tammikuussa on Libressen kuva, helmikuussa O.B:n kuva. Maaliskuussa kun sulaa jääjääjää, on verivanan kuva, huhtikuu jo lämmittää.Onko vuoden pituus kuitenkin pysynyt samana?
Vanha kunnon tetris tai bounceOsaiskohan kukaan suositella mulle luuriin jotain pelijuttu mikä toimii myös offline-tilassa? Mieluiten tyyliä pasianssi tai jokin älypeli. Mutta ei shakkia ku ois suotavaa että yksi peli loppuu alle vartissa.
olisko mitään muuta puheenaihetta?
tykkään kyllä pimpusta mutta en puolukkapäivistä
Onks sulla traumat niistä päivistä?olisko mitään muuta puheenaihetta?
tykkään kyllä pimpusta mutta en puolukkapäivistä