Menopaussin hyvä puoli on se, että puolukkapäivistä pääsee eroon
Menopaussin hyvä puoli on se, että puolukkapäivistä pääsee eroon
Mahjong!Osaiskohan kukaan suositella mulle luuriin jotain pelijuttu mikä toimii myös offline-tilassa? Mieluiten tyyliä pasianssi tai jokin älypeli. Mutta ei shakkia ku ois suotavaa että yksi peli loppuu alle vartissa.
Mikä on bounche?Vanha kunnon tetris tai bounce
Oodi menkoille?Tammikuu on menkkakuu
Helmikuu on rättikuu,
Maaliskuussa vana hankeen jää jää jää,
Huhtikuussa sulaa peräpää.
Toukokuu on PMS-kuu,
kesäkuu on turvotuskuu,
heinäkuussa hajoo pää, pää, pää,
elokuussa sitä räjähtää.
Mä en osaa sitä!Mahjong!
Siinä etitään vaan parit, mutta sairaan nopeasti.Mä en osaa sitä!
Mutta opettelen siis. Kunhan joku laittaa ohjeen, mistä lataan ja mielellään ilman mainoksia sit.
Maistiaisia?Tiiättekö muuten, mitä seuraa, kun ystävä viron puolella on töissä juustotehtaalla?
Plus KAKSI KILOA muutaman päivän reissun jälkeen.Maistiaisia?
Mulla on 5 kiloa brien ja viikunahillon yhdistelmästä....Plus KAKSI KILOA muutaman päivän reissun jälkeen.
Kääääääääääk!
Mulla on 5 kiloa brien ja viikunahillon yhdistelmästä....
Se koko nimi olikin Bounce Tales.Mikä on bounche?
Juu, mutta päivän aforismi:Menopaussin hyvä puoli on se, että puolukkapäivistä pääsee eroon
Pitäiskö alkaa harrastaa jotain hyppimisjuttua. Jos aatais hilattua edes 75een ikävuoteen.Juu, mutta päivän aforismi:
Viiskymppisenä sulla rapisee viimeset Libresset housuissa.
Sit pieni tauko. Nauti siitä.
Sit sulla rapisee Tenat loppuiän.
Eiks....siinä just lirahda ja silleen?Pitäiskö alkaa harrastaa jotain hyppimisjuttua. Jos aatais hilattua edes 75een ikävuoteen.
Eiks....siinä just lirahda ja silleen?
Trampassa kusiläikkiä?
Mun äiti on jo mummeli mutta ei tartte Tenoja. Toivoa on
Ihana. Ja tuokin kertoo siitä, että säkin oot tarkistanu jo Kanarian Tena-valikoimat ittees varteMun äiti taas on luultavasti reilusti vanhempi kuin sun ja se oli kauhean vastahakoinen lähtemään kanarianreissulle ja selitti jotain siitä kun yöllä ei kehtaa nousta vessaan ku kaik muut herää ja sit aamulla onkin kiire ja voi lirahtaa...
...totesin että kanarialla myydään tenoja ja että mies kuitenkin kirskuttaa hampaitaan niin että käytän korvatulppia joten on sama vaikka loikkisi veskiin yöllä laulaen.
Sit se yllärinä muutti mielensä ja päätti tulla.
Tottakai olen!Ihana. Ja tuokin kertoo siitä, että säkin oot tarkistanu jo Kanarian Tena-valikoimat ittees varte
Mutta hei, ladies, meillä on pyöree peppu vanhuudessakin kun fyllingit kahisee pöksyssä.
Ensin henkinen ja sitten lähes fyysinen orgasmi?Tiiättekö muuten, mitä seuraa, kun ystävä viron puolella on töissä juustotehtaalla?