Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mä en osaa sitä!

Mutta opettelen siis. Kunhan joku laittaa ohjeen, mistä lataan ja mielellään ilman mainoksia sit.
Siinä etitään vaan parit, mutta sairaan nopeasti.
Näitä on erilaisia, mutta sama periaate:



Mulla on iipponi niin en tiedä onko noissa mainoksia.:(

Eti sieltä sun appistoresta, kommenteissa tms lukee varmasti mainoksista…?
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Mun äiti on jo mummeli mutta ei tartte Tenoja. Toivoa on

Mun äiti taas on luultavasti reilusti vanhempi kuin sun ja se oli kauhean vastahakoinen lähtemään kanarianreissulle ja selitti jotain siitä kun yöllä ei kehtaa nousta vessaan ku kaik muut herää ja sit aamulla onkin kiire ja voi lirahtaa...


...totesin että kanarialla myydään tenoja ja että mies kuitenkin kirskuttaa hampaitaan niin että käytän korvatulppia joten on sama vaikka loikkisi veskiin yöllä laulaen.

Sit se yllärinä muutti mielensä ja päätti tulla. :)
 
Mun äiti taas on luultavasti reilusti vanhempi kuin sun ja se oli kauhean vastahakoinen lähtemään kanarianreissulle ja selitti jotain siitä kun yöllä ei kehtaa nousta vessaan ku kaik muut herää ja sit aamulla onkin kiire ja voi lirahtaa...


...totesin että kanarialla myydään tenoja ja että mies kuitenkin kirskuttaa hampaitaan niin että käytän korvatulppia joten on sama vaikka loikkisi veskiin yöllä laulaen.

Sit se yllärinä muutti mielensä ja päätti tulla.
Ihana. ❤😊 Ja tuokin kertoo siitä, että säkin oot tarkistanu jo Kanarian Tena-valikoimat ittees varte :giggle:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä