Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Teinipoika yllätti. Oon tuskaillut kun se ei vielä koskaan ole omatoimisesti pessyt hampaitaan vaan aina kehotettuna- mä jota ei lapsena kehotettu, pesin hampaani 7-vuotiaasta lähtien aina (ja sitä ennen satunnaisemmin).

Eilen se pyysi hampaidenpesun päätteeksi hammaslankaa. :)

Sit kun se meinaa aina myöhästyä koulubussilta kun lotraa suihkussa liian kauan aamulla (ja mä motkotan että älä tuhlaa sähköä), niin eilen se otti lapsuuden Salama McQueen -seinäkellon ja laittoi sen kylppärin ikkunalle. "Näen aamulla kellonajan", poika myhäili.
En valittanut Cars-kellosta :D

Mikähän mielenhäiriö tolla...vai tytötkö sitä on alkanu kiinnostaa...:)
 
Talvi näyttää oikeasti tulleen eteläänkin.

Mitenköhän sitä muistaisi ensi syksyllä, että EI kannata varata lentolippuja etukäteen ku sitä kuitenkin käy näin.

Tuskaisen pitkät, odottamista täynnä olevat viikot edessä... Toki lippuja voisi muuttaa mut sit pitäisi perua pari muutakin jo sovittua juttua eli eipä taida viitsiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Talvi näyttää oikeasti tulleen eteläänkin.

Mitenköhän sitä muistaisi ensi syksyllä, että EI kannata varata lentolippuja etukäteen ku sitä kuitenkin käy näin.

Tuskaisen pitkät, odottamista täynnä olevat viikot edessä... Toki lippuja voisi muuttaa mut sit pitäisi perua pari muutakin jo sovittua juttua eli eipä taida viitsiä.
Tämähän on kun valmistumista odottelis?😁
Montako päivää jäljellä?😁
 
Nyt vasta muistin hommata (tai mun mies siis toi) kaakaovoita sisältäviä Wiener Nougateja! :)

Ei se maku ollut mitenkään ihmeellinen, ja mietin että onko mulla nuoruuden jälkeen makuaisti laimentunut. Mutta sen huomasin, että se rasva ei jäänyt kitalakeen kiinni kuten palmuöljyssä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja ruuttis
Nyt vasta muistin hommata (tai mun mies siis toi) kaakaovoita sisältäviä Wiener Nougateja!

Ei se maku ollut mitenkään ihmeellinen, ja mietin että onko mulla nuoruuden jälkeen makuaisti laimentunut. Mutta sen huomasin, että se rasva ei jäänyt kitalakeen kiinni kuten palmuöljyssä.
Siihen voi lisätä hiukan akselirasvaa.
 
Nyt vasta muistin hommata (tai mun mies siis toi) kaakaovoita sisältäviä Wiener Nougateja!

Ei se maku ollut mitenkään ihmeellinen, ja mietin että onko mulla nuoruuden jälkeen makuaisti laimentunut. Mutta sen huomasin, että se rasva ei jäänyt kitalakeen kiinni kuten palmuöljyssä.
Mä olen syönyt niitä jo kolme paketillista. Ne ovat just niinko lapsuudessa. Ihan parhaita! :p
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
Nii ja terkkuja Tallinnasta!

Täälläkin on lunta. Kohtpian pitäisi päättää minne mennään syömään ja treffaamaan tuttuja. Huomenna matka jatkuu Tarttoon. Mies näyttää -kuten aina viroon joutuessaan- myrkyn syöneeltä mutta mä päätin että nautuitaan sit kunnolla kun tänne kerran tultiin.

Ruokaa, juoma, herkkuja, jouluvaloja, tuoksuja, kaikki, kaikki! :p
 
Nii ja terkkuja Tallinnasta!

Täälläkin on lunta. Kohtpian pitäisi päättää minne mennään syömään ja treffaamaan tuttuja. Huomenna matka jatkuu Tarttoon. Mies näyttää -kuten aina viroon joutuessaan- myrkyn syöneeltä mutta mä päätin että nautuitaan sit kunnolla kun tänne kerran tultiin.

Ruokaa, juoma, herkkuja, jouluvaloja, tuoksuja, kaikki, kaikki! :p
Voi veljet!!!Ihanata!😍

Pitäkää hauskaa ja naattikaa.
Ja varojaa muita autoilijoita.:D
 

Yhteistyössä