Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nii ja terkkuja Tallinnasta!

Täälläkin on lunta. Kohtpian pitäisi päättää minne mennään syömään ja treffaamaan tuttuja. Huomenna matka jatkuu Tarttoon. Mies näyttää -kuten aina viroon joutuessaan- myrkyn syöneeltä mutta mä päätin että nautuitaan sit kunnolla kun tänne kerran tultiin.

Ruokaa, juoma, herkkuja, jouluvaloja, tuoksuja, kaikki, kaikki!
Eikös Tallinnassa ole joku vanhanajan ruokaravintola, mistä saa entisjan ruokia...keskimmäinen kävi siellä viimeks syömässä karhya ja minä pauhasin kotona trikiineistä naama valkosena:eek:
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Lispetti
Päivää. Viikko pulkassa. Olisi vielä hirveästi hommia töissä sekä kotona, mutta ajattelin olla tekemättä mitään :)
Oikea asenne!💪

Itse tein samoin.😎
Käyn sunnuntaina töissä tekemässä muutaman homman kun muutenkin asiaa sinne päin.
Lapset kylillä yötä ja minä korkkasin just napanterit, huudatan musaa ja tanssin.🤪

Kohta revin kaapista vaatteet lattialle isoon kasaan ja pyörin kasan ympärillä valittaen että ei oo mitään päälle pantavaa!😂

Jospa lähtis vaikka tsadiin jossain kohtaa.🤗
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Oikea asenne!💪

Itse tein samoin.😎
Käyn sunnuntaina töissä tekemässä muutaman homman kun muutenkin asiaa sinne päin.
Lapset kylillä yötä ja minä korkkasin just napanterit, huudatan musaa ja tanssin.🤪

Kohta revin kaapista vaatteet lattialle isoon kasaan ja pyörin kasan ympärillä valittaen että ei oo mitään päälle pantavaa!😂

Jospa lähtis vaikka tsadiin jossain kohtaa.🤗
ei kande mennä snadiin
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Eikös Tallinnassa ole joku vanhanajan ruokaravintola, mistä saa entisjan ruokia...keskimmäinen kävi siellä viimeks syömässä karhya ja minä pauhasin kotona trikiineistä naama valkosena:eek:
Aiheuttaako trikiinit naaman valkoisuutta…
Kyllä minunkln naamani kalpenisi, jos tietäisin syöneeni trikiinejä sisältävää lihaa. Tuon takia minäkin suhtaudun erittäin varauksellisesti riskieläimistä tehtyyn ruokaan, jos en ole ollut itse laittamassa. Villisikakinkku paistetaan erittäin ylikypsäksi.

Näitä pikku veijareita ei halua lihaksiinsa tai aivoihinsa....
 
Kyllä minunkln naamani kalpenisi, jos tietäisin syöneeni trikiinejä sisältävää lihaa. Tuon takia minäkin suhtaudun erittäin varauksellisesti riskieläimistä tehtyyn ruokaan, jos en ole ollut itse laittamassa. Villisikakinkku paistetaan erittäin ylikypsäksi.

Näitä pikku veijareita ei halua lihaksiinsa tai aivoihinsa....
Olihan tuo tiedossa, mutta tässä lisää infoa.

@Echo laitan tässä taas Ylen jutun!🤷‍♀️😁

Apropoo, olen syönyt myös pallofisua.🤗
 
  • Vau!
Reactions: Echo
Olihan tuo tiedossa, mutta tässä lisää infoa.

@Echo laitan tässä taas Ylen jutun!

Apropoo, olen syönyt myös pallofisua.
Hyvät hyssykät, älä nyt järkytä vanhaa ihmistä! :eek:

Miltäs tuntuu? Ei oo joku Usan armeijan entinen upseeri Edward takkatulen ääressä kertomassa mystisellä äänellä totuutta trikiineistä? 🤭

Vaan Ylen jonkun voimaantuneen/valtautuneen toiseus-puunhalaaja-rekkis-toimittajan joka kukka hiuksissaan osallistui juuri underground-kesärata-kahlepartyihin .....tekemä trikiiniartikkeli? :eek:
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Lispetti
Hyvät hyssykät, älä nyt järkytä vanhaa ihmistä! :eek:

Miltäs tuntuu? Ei oo joku Usan armeijan entinen upseeri Edward takkatulen ääressä kertomassa mystisellä äänellä totuutta trikiineistä? 🤭

Vaan Ylen jonkun voimaantuneen/valtautuneen toiseus-puunhalaaja-rekkis-toimittajan joka kukka hiuksissaan osallistui juuri underground-kesärata-kahlepartyihin .....tekemä trikiiniartikkeli? :eek:
huutonauroun niin lukaa vessassa että porukka tuli kyselemään .😂😂😂😂

nyt lähetään hakemaan pikkujouluihin lisää vökeä.😍😍😍

Mukavaa iltaa kaikille.❤
 
  • Haha
Reactions: Echo
Ostin piparitaikinaa leipoakseni niistä pipareita (yleensä teen taikinan itse).

Melkein koko taikina matkustaa nyt mahalaukun ja ohutsuoleni tietämillä. En voinu vastustaa.

Mut sentäs ilman trikiinimatoja.
Lapsena tykkäsin äitin ja isäpuolen tekemistä piparkakkelitaikinoista raakana, mutta kaúpasta ostetuissa on ikävä sivumaku..pyh, en syö.
 
Aiheuttaako trikiinit naaman valkoisuutta…
Aiheuttaa:eek:
Niistä ei tietääkseni pääse ikinä eroon, ei ainakaan 80-luvulla ollut sellasta lääkettä vielä keksitty. Madot saivat tuhottua, mutta niiden munat jäi jäljelle ja niistä kuoriutui sitten uusia matoja...:sick:🤮🤮


OT: Miksi tämä sivu on niin armottoman hidas nykyään??
 
Evakossa vielä seuraavat 2vkoa+3pvää, takana on jo 2½vkoa vieraassa sängyssä nukkumista kissa vierustoverina ja kissat eivät edelleenkään siedä toisiaan.
Vanhempi on varsinkin hankala, nuorempi (kooltaan huomattavasti suurempana ja vahvempana) onneksi alistuu ja väistää tai yrittää väistää...Mantasta tullut oikein kunnon takiainen, joka paikkaan seuraa, myös vessaan ja hirveällä kiireellä juoksee perässä kesken unienkin kun menen eri huoneeseen. Luulee varmasti, että häviän Narniaan kun silmä välttää.

Ulkona tulee muuten lunta:giggle::giggle:
 
Aiheuttaa:eek:
Niistä ei tietääkseni pääse ikinä eroon, ei ainakaan 80-luvulla ollut sellasta lääkettä vielä keksitty. Madot saivat tuhottua, mutta niiden munat jäi jäljelle ja niistä kuoriutui sitten uusia matoja...:sick:🤮🤮


OT: Miksi tämä sivu on niin armottoman hidas nykyään??
No luulis tähän päivään mennessä olevan tarjolla kaikemmaan loishäätöpillerit.🤔

On hidas! Joskus olen kirjoittanut jotakin todrlla hölmöä ja yritän sitä poistaa, sitten se ei poistukaan vasn kestää useita sekunteja. Naamani valahtaa valkoseksi ilman trikiinejä että kuinka moni ennätti lukea!!!😂😰😱😱😱

Eikö yhtään nopeuta että kaikki viestit täytyy häkätä kun ne jäävät moden haaviin, aivan kuten tämäkin.🤷‍♀️
 
  • Haha
Reactions: Elena777

Yhteistyössä