Yritä nyt ottaa rennosti eli ihan pötkötellen vaan
Juu!
Tänäänkin vain kaadoin taikinan leipäkoneeseen, täytin tiskarin ja pesin suihkuverhon.
Siinä oli ihan tarpeeksi.
Yritä nyt ottaa rennosti eli ihan pötkötellen vaan
Ukkeli ois voinu täyttää tiskarin, muiden osilta en kyllä ois riskeeranut.Juu!
Tänäänkin vain kaadoin taikinan leipäkoneeseen, täytin tiskarin ja pesin suihkuverhon.
Siinä oli ihan tarpeeksi.
Ei ois ku oli silloin töissä. Jos se ois ladannut sen ni se ois litisyt ja lärissyt ja hurissut tossa häiriönä koko ehtoon.Ukkeli ois voinu täyttää tiskarin, muiden osilta en kyllä ois riskeeranut.
Okei. Meillä on kyllä tosi hiljainen vaikka on jo vähän vanhempi kone. Sen nimikin tais olla joku super silence.Ei ois ku oli silloin töissä. Jos se ois ladannut sen ni se ois litisyt ja lärissyt ja hurissut tossa häiriönä koko ehtoon.
Oletko lukenut kirjan?En tunnistanut aiemman kirjoitusvirheen takia
MuutamankinOletko lukenut kirjan?
Vahinko.Mutta jos meinasit sitä Red Noticea niin en kyllä niistä mitään.
Khm. Piti elää keski-ikäiseksi ja vasta sitten oppia deodorantin ja antiperspirantin ero.
T:kainalot karrella kun Absolut Torria oon laittanu joka pv
tätä olinki oottanu517715 mainittu
Mieluummin flunssassa kuin vatsakipuisena...Flunssaolo on nyt tiessään mutta vatsaan sattuu.
Söin ehkä liikaa tuoretta hapanleipää. *mököttää*
Nuo kainalosi ovat toissijainen ikävä seuraus.Khm. Piti elää keski-ikäiseksi ja vasta sitten oppia deodorantin ja antiperspirantin ero.
T:kainalot karrella kun Absolut Torria oon laittanu joka pv
Satusedät ovat aina olleet tyttöjen mieleen.Hans Christian Andersen mainittu
Juu. Mä valitsen viikosta tärkeimmän/jännimmän tapahtuman ja sitten laitan antiperspiranttia. Muina päivinä dödöä.Auts.
Mä en käytä noita enää ikinä. Tai ehkä sit jos, ois jotain tyyliä linnan juhlat tai joku muu vastaava pönötystilaisuus edessä, voisin harkita.
mieluummin tytöille satusetä kuin namusetäSatusedät ovat aina olleet tyttöjen mieleen.
Se varsinainen Black Friday on vasta ensi perjantaina....Luovutan.
En saa tilattua luuria Gigantista. En vaan saa.
Tyhmä mustaperjantai!
Mersu, Tesla ja Bemari taisivat saada melko hyvät tulokset pakkasessa.Vuoden-kahden sisällä pitänee vaihtaa (ainakin toinen) menopeli sähköiseen. Saa nähdä, kuinka monta kiinalaismerkkiä ehtii Suomen markkinoille - ja olisi hyvä että kiinalaistyyliset esittelijät saataisiin niitä meillekin näyttämään.
Suurinta osaa kiinalaismalleista ei (vielä) tuoda Eurooppaan eikä varsinkaan Suomeen, joten täkäläisissä oloissa tehtyjä koeajoja/testejä on aika vähän. Norjalaiset ovat joitakin testailleet, Norja toimii uusien sähköautojen sillanpäänä Euroopassa. Kiinan sähköautojen tuotantoluvut ja myyntimäärät kotimaassaan ovat häkellyttäviä ja eri malleja on jo satoja.Mersu, Tesla ja Bemari taisivat saada melko hyvät tulokset pakkasessa.
Onko noista kinukeista tehty vastaavia testejä?
Meinaatko hommata tuollaisen kinukin?
Olen liikenteessä joitain kinukin tyyppisiä nähnyt. Näyttää tavallaan kopioilta, mutta ei ne mitään hassumman näköisiä ole.
Tais olla Maxus minkä näin:Suurinta osaa kiinalaismalleista ei (vielä) tuoda Eurooppaan eikä varsinkaan Suomeen, joten täkäläisissä oloissa tehtyjä koeajoja/testejä on aika vähän. Norjalaiset ovat joitakin testailleet, Norja toimii uusien sähköautojen sillanpäänä Euroopassa. Kiinan sähköautojen tuotantoluvut ja myyntimäärät kotimaassaan ovat häkellyttäviä ja eri malleja on jo satoja.
Olen yhdestä kiinalaisesta SUVista päässyt ottaamaan tyypit Norjassa (BYD Tang), en kuitenkaan talvioloissa. Ei ihan täydellinen ja söi sähköä luvattua enemmän, mikä rajoitti rangea, mutta tuo nyt on lähes kaikkien sähköautojen ongelma jos olot eivät ole optimaaliset.
Toyota bZ4X muuten kompastui niin pahasti norjalaistestissä, että testaajat suorittivat testin kolmeen kertaan. Ei auttanut, kilometrejä jäi uupumaan todella paljon. Saman auton pyöränpulttien kanssa tehdas taisteli puoli vuotta....
BYD Tang norjalaistestissä (huomaa uusnorjalaisten ulkonäkö )
Toyta
Toyota bZ4X range disappoints
Never before have we felt the need to redo all tests to confirm our results. Toyota has answered our criticism.www.elbil24.no
Joku halpa Samsung. Koska oon merkkiuskovainen, siinä on ihan kelpo kamera ja koska kuitenkin hajotan kameran linssin alle vuodessa.Se varsinainen Black Friday on vasta ensi perjantaina....
Ehkä saat silloin luurisi? Mikä malli mielessä?