Meikä taitaa olla kipeä. :S
*värjöttelee peiton alla toivoen että laturit, burana ja mehutölkki lentäisivät viereen*
*värjöttelee peiton alla toivoen että laturit, burana ja mehutölkki lentäisivät viereen*
autsMeikä taitaa olla kipeä. :S
Täälähän minä Jouduttiin kissan kanssa evakkoon remontin tieltä kk:si ja jalan leikkaus siirtyi tammikuulle..nyt on sitte ollunna vähän erakko olo kun ei tuon nilkan takia jaksa köpötellä oikein missään kun siihen sattuu@Elena777 missä sä olet ollut? Ikävä!
Echo on rismassa tarkkailemassa tuulipukukansaa, nappaa aina käsjkynkkään ja pitää puheen nykymuodista tyyliin ''Olisiko teillä hetki aikaa keskustella zalandon kuvastosta ja lähiömammojen pukeutumisesta kauppareissuilleen?''Niijjust!
Ja @Echo on kadonnut jonnekin, ollut jo usean päivän poissa.
Alepan täti vie mua täällä ihan kuusnolla.
Echo tuu takas!!!!!
Eiku oon mä täällä! Huhuu, täällä näin*hyppii pienillä töppösillään*Pelkään pahoin, että henkinen paini setiksen naisystävän raskauttamissuunnitelmista laittoi Echon koville ja hän päätti vetäytyä lepotauolle. Tunnen pientä syyllisyyttä koska hieman innostin setistä.
Oma osuutensa molempien (@Echo ja @Elena777 )poissaoloon voi olla myös Lispetin jatkuvasti syytämällä venäläispropagandalla. Minä en siihen enää ole jaksanut reagoida, mitä järkeä on vastata mihinkään tosiasiaan perustumattomiin tyhjiin väitteisiin?
Täälähän minä Jouduttiin kissan kanssa evakkoon remontin tieltä kk:si ja jalan leikkaus siirtyi tammikuulle..nyt on sitte ollunna vähän erakko olo kun ei tuon nilkan takia jaksa köpötellä oikein missään kun siihen sattuu
Pikaista paranemista sinne.Meikä taitaa olla kipeä. :S
Ohan tuota, oon vaan möksötellyt ja syönyt draculoita...kun mikkään ei huvita (aina on hyvä hetki salmiakille).Mut nythän sulla on sit taas aikaa palstailla! <3
Siinä on ihan järkkykarmeita satuja! Sekin, missä koirilla on lautasen kokoset silmät ja... Mulla jäisi yöunet vähiin!Ohan tuota, oon vaan möksötellyt ja syönyt draculoita...kun mikkään ei huvita (aina on hyvä hetki salmiakille).
Aloin lukemaan sellasta tosi paksua Grimmin veljesten satukirjaa aikani kuluksi, vähän virkistänyt.
Niin on, isosisko luki mulle noita tarinoita kun olin ihan pieniSiinä on ihan järkkykarmeita satuja! Sekin, missä koirilla on lautasen kokoset silmät ja... Mulla jäisi yöunet vähiin!
Joo, karseita noi isotsiskot. Mullakin oli niitä, siis on vieläkin, kokonaista neljä kappaletta, niin että ei kai se sit oo mikään ihme, vaikka vieläkin oon jollain tapaa outo...Niin on, isosisko luki mulle noita tarinoita kun olin ihan pieni
Sinun piti lukea se ”Red Notice”.Ohan tuota, oon vaan möksötellyt ja syönyt draculoita...kun mikkään ei huvita (aina on hyvä hetki salmiakille).
Aloin lukemaan sellasta tosi paksua
Grimmin veljesten satukirjaa aikani kuluksi, vähän virkistänyt.
samixiiÄääää! Mä olen isosisko!
Vedäppä d-vitamiinikuuria ja rentoudu nyt kunnolla hyvien kirjojen parissaOhan tuota, oon vaan möksötellyt ja syönyt draculoita...kun mikkään ei huvita (aina on hyvä hetki salmiakille).
Aloin lukemaan sellasta tosi paksua Grimmin veljesten satukirjaa aikani kuluksi, vähän virkistänyt.
Onko parempi olotila? Torkut ja kunnon ruoka yleensä auttaa meikäläistäOtin tunni torkut ja nyt kyllä maistuisi Ellun Dracula-namut
Ohan tuota, oon vaan möksötellyt ja syönyt draculoita...kun mikkään ei huvita (aina on hyvä hetki salmiakille).
Nuo vanhan ajan satukirjat ovat loistavia. Antikvariaateista voi löytää hienoja käännöksiä, uudemmat painokset on usein vesitetty. Lapsille kannattaa lukea aidossa muodossa, hyytävät yksityiskohdat jäävät mieleen. Hans Christian Andersenin Pienen merenneidon vanha satukirjateksti ei ole mitään "Arielia":Siinä on ihan järkkykarmeita satuja! Sekin, missä koirilla on lautasen kokoset silmät ja... Mulla jäisi yöunet vähiin!
Algoma ehdotti hyvää kirjaa Elenalle.Vedäppä d-vitamiinikuuria ja rentoudu nyt kunnolla hyvien kirjojen parissa
Onko parempi olotila? Torkut ja kunnon ruoka yleensä auttaa meikäläistä
En tunnistanut aiemman kirjoitusvirheen takiaAlgoma ehdotti hyvää kirjaa Elenalle.
Mua ei uneta ikinä iltaisin. Pakkomakuutan aina itteni...Jep!
Uni paras lääke on. Mut nyt ei sit uneta.
Onneks mun ei nyt ole pakko. Vapaapäivä huomennakin, oon yhä kipeä.Mua ei uneta ikinä iltaisin. Pakkomakuutan aina itteni...
Yritä nyt ottaa rennosti eli ihan pötkötellen vaanOnneks mun ei nyt ole pakko. Vapaapäivä huomennakin, oon yhä kipeä.