Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Khm. Piti elää keski-ikäiseksi ja vasta sitten oppia deodorantin ja antiperspirantin ero.

T:kainalot karrella kun Absolut Torria oon laittanu joka pv
Nuo kainalosi ovat toissijainen ikävä seuraus.

Hämmästellen olen seurannut, kun koronarokotuksia on vastutettu joihinkin rokotteisiin sisätyvien pienten alumiinimäärien takia ja samaan aikaan nuo vastustajat suihkuttelevat/rullaavat päivittäin antiperspiranttien alumiinisuoloja iholleen...
Toisaalta, Alzheimerin taudin piirteisiin kuuluu se mukava puoli, ettei lopulta itse tajua tilaansa. :devil:
 
  • Haha
Reactions: Echo
Vuoden-kahden sisällä pitänee vaihtaa (ainakin toinen) menopeli sähköiseen. Saa nähdä, kuinka monta kiinalaismerkkiä ehtii Suomen markkinoille - ja olisi hyvä että kiinalaistyyliset esittelijät saataisiin niitä meillekin näyttämään.
 
Vuoden-kahden sisällä pitänee vaihtaa (ainakin toinen) menopeli sähköiseen. Saa nähdä, kuinka monta kiinalaismerkkiä ehtii Suomen markkinoille - ja olisi hyvä että kiinalaistyyliset esittelijät saataisiin niitä meillekin näyttämään.
Mersu, Tesla ja Bemari taisivat saada melko hyvät tulokset pakkasessa.
Onko noista kinukeista tehty vastaavia testejä?

Meinaatko hommata tuollaisen kinukin?
Olen liikenteessä joitain kinukin tyyppisiä nähnyt. Näyttää tavallaan kopioilta, mutta ei ne mitään hassumman näköisiä ole.
 
Mersu, Tesla ja Bemari taisivat saada melko hyvät tulokset pakkasessa.
Onko noista kinukeista tehty vastaavia testejä?

Meinaatko hommata tuollaisen kinukin?
Olen liikenteessä joitain kinukin tyyppisiä nähnyt. Näyttää tavallaan kopioilta, mutta ei ne mitään hassumman näköisiä ole.
Suurinta osaa kiinalaismalleista ei (vielä) tuoda Eurooppaan eikä varsinkaan Suomeen, joten täkäläisissä oloissa tehtyjä koeajoja/testejä on aika vähän. Norjalaiset ovat joitakin testailleet, Norja toimii uusien sähköautojen sillanpäänä Euroopassa. Kiinan sähköautojen tuotantoluvut ja myyntimäärät kotimaassaan ovat häkellyttäviä ja eri malleja on jo satoja.
Olen yhdestä kiinalaisesta SUVista päässyt ottaamaan tyypit Norjassa (BYD Tang), en kuitenkaan talvioloissa. Ei ihan täydellinen ja söi sähköä luvattua enemmän, mikä rajoitti rangea, mutta tuo nyt on lähes kaikkien sähköautojen ongelma jos olot eivät ole optimaaliset.
Toyota bZ4X muuten kompastui niin pahasti norjalaistestissä, että testaajat suorittivat testin kolmeen kertaan. Ei auttanut, kilometrejä jäi uupumaan todella paljon. Saman auton pyöränpulttien kanssa tehdas taisteli puoli vuotta....

BYD Tang norjalaistestissä (huomaa uusnorjalaisten ulkonäkö ;))

Toyta
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Suurinta osaa kiinalaismalleista ei (vielä) tuoda Eurooppaan eikä varsinkaan Suomeen, joten täkäläisissä oloissa tehtyjä koeajoja/testejä on aika vähän. Norjalaiset ovat joitakin testailleet, Norja toimii uusien sähköautojen sillanpäänä Euroopassa. Kiinan sähköautojen tuotantoluvut ja myyntimäärät kotimaassaan ovat häkellyttäviä ja eri malleja on jo satoja.
Olen yhdestä kiinalaisesta SUVista päässyt ottaamaan tyypit Norjassa (BYD Tang), en kuitenkaan talvioloissa. Ei ihan täydellinen ja söi sähköä luvattua enemmän, mikä rajoitti rangea, mutta tuo nyt on lähes kaikkien sähköautojen ongelma jos olot eivät ole optimaaliset.
Toyota bZ4X muuten kompastui niin pahasti norjalaistestissä, että testaajat suorittivat testin kolmeen kertaan. Ei auttanut, kilometrejä jäi uupumaan todella paljon. Saman auton pyöränpulttien kanssa tehdas taisteli puoli vuotta....

BYD Tang norjalaistestissä (huomaa uusnorjalaisten ulkonäkö ;))

Toyta
Tais olla Maxus minkä näin:


Hitti vai huti?

 
  • Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä