Ei taida tulla meille tästä kierrosta vauvaa. Vaikka nii lupaavat oireet olikin. Tänään testi nega. Dpo10/11 joten eikai se varmaan enää plussaksikaan muutu. Esikoisesta näkyi kuitenkin jo Dpo9 sellai haamujen esiäiti.
Nyt sit pieni pala turhautumista. Oon nii surullinen niin surullinen. Meillä ei oo varaa mennä hoitoihin ens kierrossa. Ja ehkä koko loppuvuonna kerran, kun sit tulee jo joulut ja kaikki mihin tarvii rahaa eikä aina jaksa kituuttaa minimillä. Se tuntuu nii pahalle. Toive toisesta on ollut jo viime joulukuusta, nyt päästiin yrittää ensimmäisen kerran. Tuntuu nii epäreilulta kun ei oo edes mahdollisuutta yrittää. Ja kaikki ympärillä raskautuu ekasta ja melkein vahingossa.
Ja siis lopetin imetyksen tän takia paljon aikaisemmin ku mitä me esikoisen kanssa oltiin valmiita ja nyt en pysty ajattelee ku sitä surua mitä mulla sen imetyksen Ns. Pakko lopetuksesta on
Ei se varmaan tällee reilun kuukauden lopettamisen jälkeen enää uudelleenkaan aloittaisi (ja olisko se tosi outoa edes yrittää) vaikka mä voisin ihan mielellään imettää. Vaikka maitoa ei tuukkaan ku pisaroita
eniten ei siis satu se nega vaan se kaikki mistä musta tuntuu et oon luopunut tän yrityksen takia. (tän yhden ainoan takia oli pakko mennä takas töihin vaikken ollut valmis ja lopettaa imetys). Inhottaa myös tää yrittämisen takia rahallinen kitkutus ja se et ku kaikki muut ostaa asuntoja meidän pitää maksaa tuhansia siitä et voidaan edes yrittää lasta. Olis vaan nii paljo helpompaa päättää olla haluamatta toista , kun ajatella et koko seuraava vuosi menee taas kituuttaen eläen et voi muutaman kerran yrittää jos tulis raskaaksi.
Ja siis mun koko elämä on pausella tän takia. En tykkää mun työstä mut en viitsi vaihtaa tän takia työpaikkaa et yritetään. Me ei tykätä meidän asunnosta mut ei oo varaa omaan, eikä viitsi muuttaa tästä ku tää on nii halpa nii säästyy enemmän rahaa.
Anteeksi kaikille keillä on oikeaa lapsettomuutta. En voi kuvitellakaan miltä se tuntuisi. Tää sosiaalinen ja "rahallinen" lapsettomuus on jo ihan sydäntä raastavaa tämäkin.