Ainiin mähän syön muuten sitä teroluttia et sehän varmaan voi kans tehdä oiretta jos toista
ei välttämättä pitäisi nii analysoida, mut mulla on liian rauhallista selkeästi töissä
Halusin kuitenkin tulla kertoo unesta jonka näin viime yönä. Esikoisen tärppikierrossa näin samanlaisen. Näin siis unta että olisin hereillä. Siitä tiedän et se oli unta oli et makkarin ovi oli unessa auki. Herätessä kiinni. Vaimo oli jo lähtenyt töihin joten tää ei voi liittyä siihenkään. Näin tosiaan unta et olin hereillä ja yritin nukahtaa. Mut sit kuulin unessa Ns. Unen ja valveen rajamailla et joku liikkuu hiljaa meidän keittiössä ja tulee makkariin sit tunsin sellai viileän käden kädelläni joka silitti nopeasti ja sanoi sit kuiskaten "äiti mä tulin nyt"
Mulla on kyl välillä hyvä mielikuvitus, mut oli herätessä aika vaikuttunut oli tästä unesta. Varsinkin ku törmäsin somessa sellai "pregnancy affirmaatioon" minkä tarkoituksena oli jutella sille tulevalle vauvalle, joka ei oo edes tärpännyt ja sanoa sille et sitä odotetaan ja rakastetaan ja et hän saa tulla sit ku on siihen valmis. ( Ja siis muistan ajatelleeni tätä kerran pari silloin ku joskus alkukierrossa siihen törmäsin, mut ei oo enää pariin viikkoon edes pyörinyt mielessä. Siksi se tuntui nii jotenki vaikuttavalle kokemukselle.). Tää voi toki olla ihan huuhaata ja turhaa toiveajattelua tässä hetkessä, mut toi ainakin vähän toivoa tähän päivään