Haaveena vauva 2023

Omaa napaa kun en vaan enää kestä 🙈 oon aivan tulisilla hiilillä täällä. Menkkojen pitäisi flown-mukaa alkaa tänään, ei ole näkynyt. Viime päivinä ollut ihan hurjasti repäisykipuja joita ei normisti ehkä ole, menkkojen alkamista enteilevät finnit puuttuu, mutta olen niin monta kertaa kuvitellut itselleni kaikki mahdolliset oireet joten tuntuu etten uskalla testata ja pettyä 😶

Nyt jokainen wc-käynti jännittää kun toivon kaikki sormet ja varpaat ristissä ettei menkat ala mutta kuvittelen koko ajan tuntevani että noniin, nyt ne alkoi 😐 tänne kirjoittaminenkin mietityttää että loitsinko menkat jotenkin alkamaan kun niistä tänne avaudun. Vitsi miten voi pää kehitellä kaikenlaisia salaliittoteorioita kun toive on vaan niin suuri!
 

On kai se vähän tummunut.

Väsymys iskenyt kova, hajut tuntuu nenään voimakkaasti, etoo, semmonen vähän, kun krapulassa ois.
Hei täytyy muuten sanoa! hcghan tuplaantuu joka toinen päivä suurinpiirtein 😊 eli vaikkei tummentuisi joka päivä siitä ei todellakaan tarvii olla huolissaan. Nään siis kyl näissä ihan himpun verran tummentumista mut muistelen et ehkä pohdit tuota tummentuuko tarpeeksi niin aiemminkin ja piti silloin vastata 😊
 
Millä dpo:lla ootte Pregcheckin niillä normaaleilla liuskoilla saaneet plussaa? Muuta ei nyt oo jemmassa enkä lähde mitään herkempiä varta vasten ostamaan, mutta mietin että onko niiillä järkeä edes testata jos dpo10 haluais varuilta testata ennen juhlimaan lähtöä. 🙈 Muuten en sinällään edes haluais testata, jos ei kuukautiset oo myöhässä. Toisaalta tuskin se pari viinilasillista lasta pilais, jos oliskin tietämättään ihan pikkusen raskaana. 🤔
 
Millä dpo:lla ootte Pregcheckin niillä normaaleilla liuskoilla saaneet plussaa? Muuta ei nyt oo jemmassa enkä lähde mitään herkempiä varta vasten ostamaan, mutta mietin että onko niiillä järkeä edes testata jos dpo10 haluais varuilta testata ennen juhlimaan lähtöä. Muuten en sinällään edes haluais testata, jos ei kuukautiset oo myöhässä. Toisaalta tuskin se pari viinilasillista lasta pilais, jos oliskin tietämättään ihan pikkusen raskaana.
Mä sain viimeksi ekan selkeän haamun dpo 11 niillä. Parempi kuin rfsu:n herkkä.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Niisq
Millä dpo:lla ootte Pregcheckin niillä normaaleilla liuskoilla saaneet plussaa? Muuta ei nyt oo jemmassa enkä lähde mitään herkempiä varta vasten ostamaan, mutta mietin että onko niiillä järkeä edes testata jos dpo10 haluais varuilta testata ennen juhlimaan lähtöä. Muuten en sinällään edes haluais testata, jos ei kuukautiset oo myöhässä. Toisaalta tuskin se pari viinilasillista lasta pilais, jos oliskin tietämättään ihan pikkusen raskaana.
Hymähdin vikalle lauseelle 😂 "mitä jos oisin vaan ihan pikkusen raskaana.." kuin komediasta suoraan 😂❤ mä sain ihan hailakan plussan (lähinnä kuivuttua näkyi viiva) päiväpissasta .. jos en oo menny päivistä sekaisin 😅 sanoisin että aika monesti dpo10 ei näy vaikka oiskin pikkasen paksuna , mutta joillain näkyy! Testaa varuiks, mutta miun neuvo ois että päivän tokasta pissasta vasta 😁

@Mammuzka komian tumma on! 😄

Nyt unohdin muut kenelle / mitä piti kirjoittaa. Taliaivo!

Ainiin, yksi oire: miljoona finniä naamassa ?? Kiva, tätä en muistanutkaan 😅😅
 
  • Rakkaus
Reactions: Niisq
Millä dpo:lla ootte Pregcheckin niillä normaaleilla liuskoilla saaneet plussaa? Muuta ei nyt oo jemmassa enkä lähde mitään herkempiä varta vasten ostamaan, mutta mietin että onko niiillä järkeä edes testata jos dpo10 haluais varuilta testata ennen juhlimaan lähtöä. Muuten en sinällään edes haluais testata, jos ei kuukautiset oo myöhässä. Toisaalta tuskin se pari viinilasillista lasta pilais, jos oliskin tietämättään ihan pikkusen raskaana.
Mä taisin saada esikoisesta ekan viivan dpo9 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Niisq
Millä dpo:lla ootte Pregcheckin niillä normaaleilla liuskoilla saaneet plussaa? Muuta ei nyt oo jemmassa enkä lähde mitään herkempiä varta vasten ostamaan, mutta mietin että onko niiillä järkeä edes testata jos dpo10 haluais varuilta testata ennen juhlimaan lähtöä. Muuten en sinällään edes haluais testata, jos ei kuukautiset oo myöhässä. Toisaalta tuskin se pari viinilasillista lasta pilais, jos oliskin tietämättään ihan pikkusen raskaana.
Mä taisin saada esikoisesta dpo 15 selkeän haamun päivää ennen ku kuukautisten ois pitäny alkaa, mutta digi näytti pari päivää myöhemmin kumminkin 2-3😊
 
Millä dpo:lla ootte Pregcheckin niillä normaaleilla liuskoilla saaneet plussaa? Muuta ei nyt oo jemmassa enkä lähde mitään herkempiä varta vasten ostamaan, mutta mietin että onko niiillä järkeä edes testata jos dpo10 haluais varuilta testata ennen juhlimaan lähtöä. Muuten en sinällään edes haluais testata, jos ei kuukautiset oo myöhässä. Toisaalta tuskin se pari viinilasillista lasta pilais, jos oliskin tietämättään ihan pikkusen raskaana.
Samoja pohdintoja täällä! Me taidetaan muistaakseni olla tismalleen samoilla dpoilla 😁
 
  • Tykkää
Reactions: Niisq

Dpo13 , yksinäinen pc tämä aamu. Ensin unenpöpperöisillä silmillä säikähdin että haalentunut (tuijotin tikkua kun virtsa levisi siihen ja laskin sekunteja että kauanko menee että toinen viiva alkaa muodostua, hulluko jo?😅😅) mutta näin verraten uskallan kenties huokaista?

Pahoittelen kuvaspämmiä, en saata uskoa tätä . Oisko NYT sitten mun(meidän) aika saada perheeseen lisäpieni??❤😭
 
@Tiutau13 nyt on! Toivottavasti pystyt nyt hetken huokaisemaan ja siirrät kaiken positiivisen energian turvalliseen alkuun.

Täällä odotellaan ovista maanantaille, mutta huomisesta alkaen tikutan. Ihana rento olo, kun ovis ajoittuu alkuviikkoon ja tietää, että inssi pitäis siksi melko varmasti onnistua. Viimeksi kuumotti niin hirveästi, että ehtiihän tulla ennen pe, ettei vaan viikonloppu sössi aikatauluja.
 
Mua arveluttaa että lääkäri määräsi taas irrotus piikin liian aikasin jo huomenna vaikka oli vasta 12mm keskiviikon ultrassa, en sitten tiedä voiko kasvaa nopeammin piikin voimasta mutta itse olisin jatkanut niitä vielä koko viikonlopun kun normaalisti ovis olisi vasta ensi viikolla mutta pakkohan se on toimia ohjeen mukaan mutta terolutia en kyllä aloita heti sunnuntaina, en usko että ovis välttämättä edes on tapahtunut vielä eikä siitä terolutista taida olla hyötyä jään ennen kiinnitymis vaihetta.
Stressitasot taas nousussa
 
Mua arveluttaa että lääkäri määräsi taas irrotus piikin liian aikasin jo huomenna vaikka oli vasta 12mm keskiviikon ultrassa, en sitten tiedä voiko kasvaa nopeammin piikin voimasta mutta itse olisin jatkanut niitä vielä koko viikonlopun kun normaalisti ovis olisi vasta ensi viikolla mutta pakkohan se on toimia ohjeen mukaan mutta terolutia en kyllä aloita heti sunnuntaina, en usko että ovis välttämättä edes on tapahtunut vielä eikä siitä terolutista taida olla hyötyä jään ennen kiinnitymis vaihetta.
Stressitasot taas nousussa
On kyl hieman aikaisin, mut voi olla kypsä. Follikkeli kasvaa n. 2mm päivässä ja 18-24mm on kypsä. Riippuu ihmisestä missä vaiheessa tulee ovis luonnollisesti. Mulla yleensä tuolla 22-24 mailla.
. Mulla oli reilu viikko sit ma follikkeli 15mm ja pistin to ja Pe oli sit 20mm folli inssissä.

Ja siis kyl se ovis sit tapahtuu kun sen piikin pistää. Mut mulla on ainaki aloitus aina 2 päivää oviksesta eteenpäin (eli nyt esim. Ku oli piikki to nii su aloitin terolutit)
 
Ainiin mähän syön muuten sitä teroluttia et sehän varmaan voi kans tehdä oiretta jos toista 🤷 ei välttämättä pitäisi nii analysoida, mut mulla on liian rauhallista selkeästi töissä 😅



Halusin kuitenkin tulla kertoo unesta jonka näin viime yönä. Esikoisen tärppikierrossa näin samanlaisen. Näin siis unta että olisin hereillä. Siitä tiedän et se oli unta oli et makkarin ovi oli unessa auki. Herätessä kiinni. Vaimo oli jo lähtenyt töihin joten tää ei voi liittyä siihenkään. Näin tosiaan unta et olin hereillä ja yritin nukahtaa. Mut sit kuulin unessa Ns. Unen ja valveen rajamailla et joku liikkuu hiljaa meidän keittiössä ja tulee makkariin sit tunsin sellai viileän käden kädelläni joka silitti nopeasti ja sanoi sit kuiskaten "äiti mä tulin nyt" 😭♥



Mulla on kyl välillä hyvä mielikuvitus, mut oli herätessä aika vaikuttunut oli tästä unesta. Varsinkin ku törmäsin somessa sellai "pregnancy affirmaatioon" minkä tarkoituksena oli jutella sille tulevalle vauvalle, joka ei oo edes tärpännyt ja sanoa sille et sitä odotetaan ja rakastetaan ja et hän saa tulla sit ku on siihen valmis. ( Ja siis muistan ajatelleeni tätä kerran pari silloin ku joskus alkukierrossa siihen törmäsin, mut ei oo enää pariin viikkoon edes pyörinyt mielessä. Siksi se tuntui nii jotenki vaikuttavalle kokemukselle.). Tää voi toki olla ihan huuhaata ja turhaa toiveajattelua tässä hetkessä, mut toi ainakin vähän toivoa tähän päivään 😅♥
 
vierailija
Mua arveluttaa että lääkäri määräsi taas irrotus piikin liian aikasin jo huomenna vaikka oli vasta 12mm keskiviikon ultrassa, en sitten tiedä voiko kasvaa nopeammin piikin voimasta mutta itse olisin jatkanut niitä vielä koko viikonlopun kun normaalisti ovis olisi vasta ensi viikolla mutta pakkohan se on toimia ohjeen mukaan mutta terolutia en kyllä aloita heti sunnuntaina, en usko että ovis välttämättä edes on tapahtunut vielä eikä siitä terolutista taida olla hyötyä jään ennen kiinnitymis vaihetta.
Stressitasot taas nousussa
Sulla ke 12mm, niin to 14, pe 16 ja la 18 ja pistät irrotuspiikin jolloin kasvaa vielä sen ~36h eli olis n. 20mm irtoessaan, eli kypsä. Irrotuspiikin irrottaa munasolun, eli ovis tapahtuu.
Terolut aloitetaan dpo 2-3 se tukee keltarauhasen toimintaa ei kiinnittymistä. Kannattaa ihan ohjeen mukaan mennä, ne lääkärit on kuitenkin ammattilaisia.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@~SeaWind 4/2015 1.
@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3. ★ kkm x 2
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@jekkis87 9/2021 3.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis★ 11/2021 ★4.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 PAS tulossa
@Earhart 4/2022 2.
@Mammuzka 4/2022 1.yhteinen
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Poiski 5/2022 1.
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Kvize 5/2022 1.
@Emzy 5/2022 1.
@eeveon 6/2022 2.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@minttuni 6/2022 2.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Milaas 7/2022 1.
@Kiemura ★ 7/2022 2.
@Rönsyleinikki 7/2022 5.
@peanut_butter 7/2022 2.
@Rasberry_jam 7/2022 1.
@ansi91 7/2022 2.
@Tiukuna 8/2022 2.
@helmikorvakoru 8/2022 2.
@KKatariina 8/2022 2.
@Tiutau13 8/2022 jatkuu
@vauvakuume78/2022 7.
@jempppis 8/2022 4.
@Nokare 8/2022 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

19.8.2022 Perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@~SeaWind KP 40/29-31
@Quesadilla kp 35/30
@Eadni1992 kp 30/26-28
@Kiemura kp 29/28-31
@nobelius kp 27/28-30
@Mammuzka Kp 27/??
@Salasauma kp 26/25
@Tiutau13 kp 25/28-31
@Milaas 24/27
@Tiukuna 24/28-30
@Niisq kp 22/25
@Mamiks kp 21/24-28
@Sanelma_ kp 20/28
@Jossu_95 kp 19/28-30
@Poiski kp 17/36-39
@tätimoonika kp 15/29-31
@peanut_butter kp 13/28-30
@Earhart kp 12/28-30
@vauvakuume7 kp 11/28
@Selis kp 9/28
@Sipiriina kp 8/25
@eeveon kp 6/32
@Mirkkuli26 kp 5/22-25
@Laurenzia kp 3/31
@Millis86 kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Tiutau13 DPO 13
@nobelius DPO 13
@Mammuzka DPO 13
@liebling DPO 11
@Milaas DPO 9
@Niisq DPO 9
@Mamiks DPO 8
@Sanelma DPO 8
@Tiukuna DPO 7
@Kiemura DPO 7
@ansi91 DPO 7
@Jossu_95 DPO 3
@tätimoonika DPO 2
@peanut_butter DPO 1
@Earhart DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Owlet 2/21 2. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22
@Quesadilla 7/22 1.8/22
 
Viimeksi muokattu:
Millä dpo:lla ootte Pregcheckin niillä normaaleilla liuskoilla saaneet plussaa? Muuta ei nyt oo jemmassa enkä lähde mitään herkempiä varta vasten ostamaan, mutta mietin että onko niiillä järkeä edes testata jos dpo10 haluais varuilta testata ennen juhlimaan lähtöä. Muuten en sinällään edes haluais testata, jos ei kuukautiset oo myöhässä. Toisaalta tuskin se pari viinilasillista lasta pilais, jos oliskin tietämättään ihan pikkusen raskaana.
Mulla tuli dpo 12 viime kemiallisessa.

Jännä muuten kun musta tuntuu että suurin osa syö täällä jotain tukilääkkeitä (mm. Letrozol, Terolut) mutta meidät laitettiin suoraan vaan inssiä odottamaan pistettävän kanssa. Olin ennen käyntiä silloin asennoitunut että varmaan ensin tulee jotain kevyempää mutta tietty päädyin heti suoraan ilman kipulääkkeitäkin aukiolotutkimukseen ja inssipaperit kouraan. Oli vähän puulla päähän lyöty olo. 😂
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Niisq


Siinä olis tämän aamun ja dpo8. En erota mitään. Taidan ihan huvin ja urheilun vuoksi testata päivän toisesta pissasta vielä.
Ärsyttää kun mulla on taas se fiilis että olis tärpännyt. Varmaan kun tulee pientä juhlintaakohdulla, mutta on mulla ennenkin ollut.

Ja toinen korva lukossa taas. Kiva .

hahah, tuossa piti lukea juilintaa kohdUlla🤪
 
vierailija
Siinä olis tämän aamun ja dpo8. En erota mitään. Taidan ihan huvin ja urheilun vuoksi testata päivän toisesta pissasta vielä.
Ärsyttää kun mulla on taas se fiilis että olis tärpännyt. Varmaan kun tulee pientä juhlintaakohdulla, mutta on mulla ennenkin ollut.

Ja toinen korva lukossa taas. Kiva .

hahah, tuossa piti lukea juilintaa kohdUlla
Näyttää ihan vitivalkoselta. Toisaalta sulla vasta dpo8, ni voi hyvin vielä muuttua plussaksikin.😍 Testaisin parin päivän päästä uudestaan.🤗
 

Yhteistyössä