Jos nyt ehtisi kahvikupin ääressä vähän vastailemaan.
Ihanat ilmat on ollut, pihahommia tullut tehtyä kaikki vapaa aika!
Dpo 4 tänään ja eilen aloitettu keltarauhashormonituki!
Pahoittelut
@Saaga86 uudesta kierrosta
@Hopeanopea medigoot ilmeisesti on aika hyviä testejä! Herkkiä eikä _pitäisi_ tulla turhia viivoja! Joskus itsekin oon miettinyt niiden ostoa.
Dpo 8 tosiaan ei suurella todennäköisyydellä mitään vielä näy, mutta jos juot muutaman lasin, ei siitä haittaa pitäisi olla.
Mä en ole ennen saanut haamun haamua testiin joten hankala sanoa. Yleensä on menkkojen aamu tai yhden päivän myöhässä jolloin siihen on jotain tullut , ja silloin selkeämpi viiva kun nuo mun aikaisemmat. Odotellaan siis vaan!
@Niisq mulla palautui myös kivut samantien poiston jälkeen! Toivottavasti siellä ei uusi kierto ala vaan tulisi plussa!
@Poiski toivottavasti menkat jää tulematta!
@neahenriikka valitettavasti en itse erota tuossa testissä mitään! Teetkö/Teitkö tänään uutta?
Tsemppiä!
@Fazeriina82 täällä kans naama kukkii minkä ehtii! Ihanaa että siellä on loma alkamassa
Pahoittelut uudesta kierrosta
@Unikko29
Toivottavasti
@Sipiriina se yk 20 toisi plussan
toki dpo - 4 tallettelut ei oo ihan mahdoton ajatus onnistumisen kannalta!
@Kyfi toivotaan että on vahvempi! Mulla pregcheck vahvistui viimeksi niin, että dpo 9 ei mitään (kahdella herkällä haaleat haamut), dpo 10 ehkä jotain näkyi (herkällä selkeä punainen plussa) ja dpo 11 sitten pregcheckissäkin jo selvä haamu.