Haaveena vauva 2023

@Kyfi toivottavasti alkaa vahvistuu, selkeä haamu siellä 😍
Ei pitäisi näitä testejä ennakkoon tehdä. Kerkee nimittäin ajatukset lähteä lentoon ihan huolella kun pysähtyy ajattelemaan. Meillä toiveena viimeinen lapsi, joten senkin vuoksi suuret odotukset että pian meidän perhe olisi kasassa. ❤❤
Luulisin että torstaina pitäisi viimeistään viivan vahvistua selkeämmäksi mikäli sieltä oikea plussa olisi tulossa. Odotellaan vaikka se vaikeaa on.
 
On kyllä! En uskaltanut arvailla kumpi laitetaan 1. Vai 2.
Jätin siis vielä laittamatta. Kerro sitten itse, mihin tulokseen tulet tai voi sen jättää laittamattakin
@Wintersun Kyllä tämä olisi meille 2. lapsi, siltä se enemmän tuntuu ❤ Eli laitetaan se. Kiitos kun päivität ja anteeksi kun täällä puntaroin, mieli on myllerryksessä vaikka en edes ole vielä raskaana!
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Mä tilailin Medigoon r-testejä just, että se siitä en testaa aikaisin ajatuksesta 😆. Meillä on vkl pienen porukan illanistujaiset (tyyliin 4h) ja haluan testata varmuuden vuoksi. Tosin millähän todennäköisyydellä DPO 8 illasta (pe ilta) saa edes haamua🤔. Pitää kyllä sanoa, että niin vähän ihmisiä, että juomattomuus kyllä näkyy heti, jos ihme käy ja joku haamu näkyisikin 😅. Kohta taas jännät päivät siis, nyt aika tylsää :p .
 
  • Tykkää
Reactions: Saaga86 ja Niisq
Täällä kp 25/25 ja kivuista päätellen uusi kierto lähellä. Tosin ovulaatio oli ehkä 2-3 päivää myöhemmin tässä kierrossa kuin mitä yleensä oon kuvitellut sen olevan, joten voi olla että alkaa jopa vasta pe-la aikana (satunnaisesti saattanut olla kierto 28-29 pv). Mä olin kierukan poiston jälkeen alkuun iloisesti yllättynyt, kun kuukautiskipuja ei ollut juurikaan vaikka aiemmin oli kovat. Ja vuotokin oli niukkaa. Ilmeisesti nää alkaa nyt palautua taas omaan normaaliin…
 
Pahoittelut @Saaga86 uudesta kierrosta:(

Olen pahoillani kokemastasi myöhäisestä keskenmenosta @Earhart :(

@Kyfi jotain testissäsi näen :)

@neahenriikka valitettavasti en näe sinun testissä kuin yhden viivan :/

Täällä odotellaan ovista, hormoonit taas epätasapainossa jostain syystä:/ finnejä puskee ihan kunnolla ja vatsankin kanssa ollut ongelmia :( Voikohan syynä olla että jätin vitexin pois :/Tänään kävin akupunktiossa ja ensi viikolla olisi jälleen jäsenkorjaajan aika :)Ensi viikolla alkaa myös kesäloma :) Muutama reissu tiedossa perheen kanssa ❤
 
  • Tykkää
Reactions: kANaNdA ja Saaga86
Tervetuloa @Earhart, toivottavasti teillä olisi jatkossa valoisampaa ja seuraava plussa toisi nyytin turvallisesti kotiin asti.

Täällä hiljaiseloa ja oikeasti kaivattua lomaa. Lähdin yllättäen lomalle itsekseen ja jäi nyt ekan kerran sitten viime heinäkuun ovistestit kotiin. Ajattelin, että kun ei pystytä nyt yrittämään tässä kierrossa niin antaa olla. Tuli kyllä pitkästä aikaa hyvä rauhallinen olo, kun ei laske päiviä tai tietää jotenkin, että loppukierron voi olla ihan ilman jännitystä.

Yksi olettavasti -4 dpo tallettelu, mutta muita ei ehtinyt. Lasken siis ens kierron ja ensimmäisen OI + IUI syklin meidän yk 20 kerraksi, eikö se olis hyvä tasaluku nähdä ekan kerran plussa??
 
Toisaalta eilinen ja tämän aamun testi että ehkä vähän selkeämmin näkyy. Tekis mieli käydä joku super testi ostamassa joka näyttäs jos olis näytettävää.. mutta onhan sen huomenna jo oltava selkeämpi.. eikös?
Ehkä siinä jotain joo näkyy selkeämmin. Jos maltat pidä yks välipäivä testaamisessa niin ylihuomenna aamulla ainakin luulis enemmän vahvistuneen? 🤔

Täällä tnä dpo10 enkä ole vielä testannut 🙈 Huomenna ajattelin aamusta testata. Liian aikasessa testaamisessa on vaan riskinä aina et kemialliset yms yritykset näkyy testissä ja sit kuitenkin alkaa menkat. Tuo turhaa toivoa ja sit pettyy kahta kauheemmin. 😬
 
Ehkä siinä jotain joo näkyy selkeämmin. Jos maltat pidä yks välipäivä testaamisessa niin ylihuomenna aamulla ainakin luulis enemmän vahvistuneen? 🤔
Täytyy koittaa olla testaamatta. Huomenna onkin pitkä päivä odottaa kun menkkojen pitäisi alkaa.. onneksi on sentään töissä iltavuoro etten koko päivää jouda odottamaan menkkojen alkua. 😂
 
@Wintersun Kyllä tämä olisi meille 2. lapsi, siltä se enemmän tuntuu ❤ Eli laitetaan se. Kiitos kun päivität ja anteeksi kun täällä puntaroin, mieli on myllerryksessä vaikka en edes ole vielä raskaana!
Oon niin pahoillani teidän menetyksestä. 😔 Toivottavasti uus yritys tuo vauvan teidän syliin asti. 😍

Meillekin tämä tuntuu kolmannelta lapselta. Vaikka virallisesti onkin toinen. Ensimmäinen tuhisee tuollaa sängyssä ja pikkuveli katselee pilven reunalta.
 
  • Tykkää
Reactions: Earhart
@Tiutau13 kirjoitin Googleen herkkä raskaustesti ja noi oli tyyliin eka joka tuli vastaan 😅. Olisiko ollut nettiapteekista. Mut siis mulla on vauvafoorumeilta kuva, et noiden pitäisi olla aika hyviä! Näyttää jos on jotain näytettävää, mut ei turhia viivoja. Tiedä sit, mikä on totuus. Ostin itse nyt vaan neljä kpl. Pe ilta eli dpo 8 ajattelin testata.
 
On siinä selvästi viiva vahvistunut! Huomenna varmasti jo selvempi tai viimeistään ylihuomenna!
Kaikilla ei vahvistu joka päivä silminnähtävästi! Varovaiset onnittelut!
Voi kumpa tosiaan testi näyttäisi huomenna vähän vahvempaa viivaa. Ajattelin ekana etten testaa edes huomenna mutta pitäähän sitä virallisena menkkojen alku päivänä testi tehdä oli sitten lopputulos mitä tahansa. :) Ja kiitos varovaisista onnitteluista, toivotaan parasta!
 

Yhteistyössä