Uusi kansalliskonservatiivinen tv-kanava Posi TV sai toimiluvan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Minä tiedän tämän hyvin kyllä, mutta kiitos muistutuksesta.

En ole vastuussa muiden äänestyspäätöksistä, joten minulle sinun on aivan turha jankuttaa tuosta Vasemmistoliitosta.

Jos olet kiinnostunut tuosta kanavasta, niin varmaan siitä ihan itsekin omin voimin löydät tietoa ja jopa tähän ketjuun laitettiin päätoimittajan twitter-tiliin linkki, ja sieltä selviää hänen kantansa, samoin kuin eräästä hänen toimittamastaan uutislähetyksestä.

Luulisi, että kun pitää jotakin hyvänä asiana, niin mielenkiinnosta lähtee asioista ottamaan selvää ihan itse Mistä muuten voi tietää?
Jään odottelemaan varsinaisia lähetyksiä, enkä tuomitse tässä vaiheessa vielä mitään.
 
Tuota, oli kyse yksittäisen uutisen löytämisestä ja kiitos, kyllä sitten löysin. Tuon tv-kanavan haku yleisesti on nyt aika helppoa, kun tähän ketjunkin alkuun linkki laitettiin..
Nato-kantojen löytäminenkin on helppoa, lähes jokaisessa lehdessä on vähän väliä tietoa siitä. Odottelen, että tv-kanava aloittaa toimintansa ja teen arvion vasta sitten. Etukäteen leimaaminen on typerää.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tämä on Vasemmistoliitosta osaltani tässä. En todellakaan tajua, miksi minulta peräänkuulutat heihin liittyviä vastauksia, kun en ole edes Vasemmiston äänestäjä.

"Puolueen kansanedustajilla tulee myös olemaan vapaat kädet eduskunnan äänestäessä Nato-jäsenyydestä.

Anderssonin mukaan päätös mahdollistaa sen, että vasemmistoliitto voi kunnioittaa kansan ja eduskunnan enemmistön tahtotilaa, mutta siitä huolimatta todeta olevansa rakentavasti eri mieltä.


”Vasemmistoliitto voi perustellusti olla sekä Naton kannattaja että sen vastustaja”, hän tiivisti."


Olet ilmoittanut kannattavasi hallitusta ja käsittääkseni Vasemmistoliitto istuu hallituksessa. Näin ollen hallituksen kannattajilla on asiassa oma vastuunsa.

Kivaa takinkääntöä vasemmistolta.
 
Ok, hyvä asenne. Minä ehdin jo kurkata, ja totesin, että ei ole minun juttuni nämä VKK-jutut. Vaikka arvasin kyllä jo alkuun, että näin tulee käymään.
En lähde puoluetaustan perusteella nyt arvioimaan tv-kanavan toimintaa. Vaikka kritisoin Vasemmistoliiton toimintaa, niin arvostan niitä vasemmistoliiton kansanedustajia, jotka ovat nato-myönteisiä. Toivon, että puolueen äänestäjätkin huomioivat tämän seuraavissa vaaleissa. En haluaisi esim. Kontulaa nähdä seuraavassa eduskunnassa.
 
vierailija
Nato-kantojen löytäminenkin on helppoa, lähes jokaisessa lehdessä on vähän väliä tietoa siitä. Odottelen, että tv-kanava aloittaa toimintansa ja teen arvion vasta sitten. Etukäteen leimaaminen on typerää.
Kuten sanottu, minä en leimaa, vaan otin selvää ja muodostin mielipiteeni.

Sinä leimaat Vasemmiston äänestäjät, vaikka et tiedä, miten kukin äänestää ja suotakoon kaikille vapaus äänestää, miten haluaa. Kuten sanottu, minä pidän Natoon liittymistä tässä maailmantilanteessa hyvänä asiana, ja vaikka siihen liittymistä pidin ehkä tarpeettomana tai ei sitä niinkään tarvinnut ajatella, nyt olen ehdottomasti sen kannalla.

En voisi äänestää puoluetta, joka kokonaisuudessaan sitä vastustaa, kuten VKK, jonka perustajiin tuon uuden tv-kanavan päätoimittaja kuuluu. En katso sen olevan leimaamista, vaan yksinkertaisesti olen täysin päinvastaista mieltä. Siksi en sitä aio seurata.

Kyse oli alun pitäen siitä, mitä sinä Naton kannattajana siinä pidät hyvänä. Ei muusta sen kummemmasta, vaikka keskustelu näemmä rönsyili sinun aloitteestasi niin Vasemmistoon kuin raiskaajiin. Enkä senkään osalta ole vastuussa muiden sanomisista tai kirjoituksista, vain omistani.

Kivaa päivää sinulle :)
 
Kuten sanottu, minä en leimaa, vaan otin selvää ja muodostin mielipiteeni.

Sinä leimaat Vasemmiston äänestäjät, vaikka et tiedä, miten kukin äänestää ja suotakoon kaikille vapaus äänestää, miten haluaa. Kuten sanottu, minä pidän Natoon liittymistä tässä maailmantilanteessa hyvänä asiana, ja vaikka siihen liittymistä pidin ehkä tarpeettomana tai ei sitä niinkään tarvinnut ajatella, nyt olen ehdottomasti sen kannalla.

En voisi äänestää puoluetta, joka kokonaisuudessaan sitä vastustaa, kuten VKK, jonka perustajiin tuon uuden tv-kanavan päätoimittaja kuuluu. En katso sen olevan leimaamista, vaan yksinkertaisesti olen täysin päinvastaista mieltä. Siksi en sitä aio seurata.

Kyse oli alun pitäen siitä, mitä sinä Naton kannattajana siinä pidät hyvänä. Ei muusta sen kummemmasta, vaikka keskustelu näemmä rönsyili sinun aloitteestasi niin Vasemmistoon kuin raiskaajiin. Enkä senkään osalta ole vastuussa muiden sanomisista tai kirjoituksista, vain omistani.

Kivaa päivää sinulle
Toivon, että nato-myönteiset Vasemmistoliiton äänestäjät näyttävät tämän myös ensi kevään eduskuntavaaleissa ja tiputtavat nato-kielteiset edustajat pois. Jos näin ei käy, niin en oikein usko Vasemmistoliiton kannattajien nato-myönteisyyteen. Nato-jäsenyyttä vastustavat kansanedustajat ovat samassa laarissa Ano Turtiaisen kanssa ja äänestäjät samanlaisia. En näe mitään oleellista eroa.
 
vierailija
Olet ilmoittanut kannattavasi hallitusta ja käsittääkseni Vasemmistoliitto istuu hallituksessa. Näin ollen hallituksen kannattajilla on asiassa oma vastuunsa.

Kivaa takinkääntöä vasemmistolta.
Kuten itsekin totesit, hallitus ei Natoon liittymisestä päätä vaan kansanedustajat. Ei ole takinkääntöä mielestäni vaan maailmantilanne on muuttunut, "kiitos" naapurimme.

Olisiko sinusta nyt hyvä ajautua hallituskriisiin, tässä tilanteessa? Vai sittenkin hoitaa tämä tuiki tärkeä asia maaliin yhdessä tuumin? Huomaathan, että valtaosalle Vasemmistosta oli ok tämä, että asia ei ole enää hallituskysymys. Melko varmasti pj. esittää pian puoltavan kantansa ja se on aika tärkeä asia. Se voi näkyä kannatuksessa, mutta hän on varmaan siihen varautunut.

Mutta edelleen: se on heidän asiansa, joten on turha, että jankutat minulle heistä. Minusta on hyvä, että hallitus seisoo nyt yhtenä rintamana, eikä ala tapella ja jopa hajota. Eikö sinusta? Siitähän Putin riemastuisi, jos täällä syntyisi vahvaa eripuraa.

Kannattaa kurkata, mitä tuo tv:n päätoimittaja ja hänen puolueensa puhelee. Tule sitten ihmeessä kertomaan, mitä sinä olet Naton kannattajana mieltä. Odotan mielenkiinnolla :)
 
Kuten itsekin totesit, hallitus ei Natoon liittymisestä päätä vaan kansanedustajat. Ei ole takinkääntöä mielestäni vaan maailmantilanne on muuttunut, "kiitos" naapurimme.

Olisiko sinusta nyt hyvä ajautua hallituskriisiin, tässä tilanteessa? Vai sittenkin hoitaa tämä tuiki tärkeä asia maaliin yhdessä tuumin? Huomaathan, että valtaosalle Vasemmistosta oli ok tämä, että asia ei ole enää hallituskysymys. Melko varmasti pj. esittää pian puoltavan kantansa ja se on aika tärkeä asia. Se voi näkyä kannatuksessa, mutta hän on varmaan siihen varautunut.

Mutta edelleen: se on heidän asiansa, joten on turha, että jankutat minulle heistä. Minusta on hyvä, että hallitus seisoo nyt yhtenä rintamana, eikä ala tapella ja jopa hajota. Eikö sinusta? Siitähän Putin riemastuisi, jos täällä syntyisi vahvaa eripuraa.

Kannattaa kurkata, mitä tuo tv:n päätoimittaja ja hänen puolueensa puhelee. Tule sitten ihmeessä kertomaan, mitä sinä olet Naton kannattajana mieltä. Odotan mielenkiinnolla
Hallituksella on enemmistö eduskunnassa, joten hallituksen nato-kanta on todella tärkeä. Mieltään saa tietysti muuttaa. Itsekin käännyin Naton kannattajaksi vasta, kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Mutta tuollainen kaksilla rattailla ajelu on tosi outoa. Että kannatetaan ja vastustetaan Natoa. Toivon todella, että ne, jotka eivät ilmoittaneet kantaansa, lopulta päätyvät Naton kannalle, muuten on ruman näköistä.

Hallituskriisit ovat luonnollisia, kun hallitus on tällainen sillisalaatti ja osa niistä on ollut Keskustan aikaansaamaa teatteria.

Ehkä jossain vaiheessa käyn katsomassa, kun tv-kanava aloittaa toimintansa.
 
vierailija
Et vastannut sinulle esitettyyn kysymykseen. Hyvää hyvyyttäni vastaan sinulle kysymyksiisi.

Kysyt minulta Vasemmistoliiton kannoista, sitä en ymmärrä. Oletat ilmeisesti minun äänestäväni heitä. En äänestä.

Mutta tässä tiedoksesi ja tämä on minusta ehdototoman hyvä asia, Ja kyllä, kannatan yhä hallitusta.

"Vasemmistokin tukee

Vasemmistoliitto päätti lauantaina, ettei Suomen hyvin todennäköinen Nato-jäsenyys ole puolueelle enää kynnyskysymys. Puolueen puheenjohtaja Li Andersson sanoi viikonlopun tiedotustilaisuudessa, että Natosta on tullut puoluetta jakava asia
Tuore kannatusmittaus tukee tätä.
– Myös vasemmistoliitossa on tapahtunut merkittävä muutos, kun selkeä enemmistö vasemmistoliiton kannattajista on nyt Nato-jäsenyyden kannalla, Taloustutkimuksen toimitusjohtaja Jari Pajunen sanoo Ylelle."

Vain helsinkiläisiä tietyn ikäisiä?

Ei anna kovin luotettavaa tulosta?
 
vierailija
Posi-tv:n lähetyksessä on Tiainen viitannut Ukrainan sotaan osana ”näytelmää”. Hänen mukaansa sen varjolla kiihdytetään muun muassa ”suurta nollausta”, energiakriisiä, ruokapulaa ja kolmatta maailmansotaa.
Ukrainan sodassa tapahtunutta Butšan verilöylyä väitetään yhdessä lähetyksistä valeuutiseksi.
Miksi Posi-tv julkaisee Ukrainan sotaan ja koronaan liittyviä salaliittoteorioita, päätoimittaja Ilkka Tiainen?
”Tänä päivänä ihmisiä ja asioita helposti leimataan ja tuomitaan eikä anneta hyvälle keskustelulle tilaa. Me annamme tilaa hyvälle keskustelulle. Totuus asuu dialogissa”, Tiainen vastaa sähköpostitse.

Keskustelua siitä, onko sota totta vai ei. Hyvää keskustelua..? Onko se ihme, jos great resetistä puhuva leimataan salaliittoteoreetikoksi. Sitähän se on.
Ei se ole mitään keskustelua, että mietitään, mikä olemassa oleva asia voisi olla liskoihmisten salajuoni valloittaa maailma.
Ilmeisen herkkä aihe näille hörhöille tämä, ettei saa puhua asioista niiden oijeilla nimillä, vaan täytyy valehdella.
 
vierailija
Olet ilmoittanut kannattavasi hallitusta ja käsittääkseni Vasemmistoliitto istuu hallituksessa. Näin ollen hallituksen kannattajilla on asiassa oma vastuunsa.

Kivaa takinkääntöä vasemmistolta.
:D nyt meni kyllä korkealta! :D

Jos kannatat hallitusta, kannatat vasemmistoa. Ilmeisesti kannattaa myös rkp:tä.

Jos kannatat persuja, olet siis hallitusta vastaan. Jos olet hallitusta vadtaan, olet demokratiaa vastaan!
:D
 
nyt meni kyllä korkealta!

Jos kannatat hallitusta, kannatat vasemmistoa. Ilmeisesti kannattaa myös rkp:tä.

Jos kannatat persuja, olet siis hallitusta vastaan. Jos olet hallitusta vadtaan, olet demokratiaa vastaan!
Miten Naton vastustaja voi olla hallituksessa?

Hallitusta saa demokratiassa vastustaa laillisin keinoin. Katsos, kun maat, jossa ei saa vastustaa hallitusta, ovat diktatuureja, kuten tuo itänaapuri. Mutta sitähän vasemmisto haluaa.
 
vierailija
Miten Naton vastustaja voi olla hallituksessa?

Hallitusta saa demokratiassa vastustaa laillisin keinoin. Katsos, kun maat, jossa ei saa vastustaa hallitusta, ovat diktatuureja, kuten tuo itänaapuri. Mutta sitähän vasemmisto haluaa.
Kannattaa lukea viime viikon uutisia. Siellä on kirjoitettuna natokannoista.

On hyvä, että tiedät osan poliittisista asioista. Pienellä treenauksesta sinusta tulee vielä osaaja!

Viime kuukausina konservatiivipopulistit ovat kilpaa irtisanoutuneet Venäjästä. Perinteinen tapa on alkaa öyhöttää vastustajalla. Mutta siihen uskovat vain öyhöttäjät itse.
 
Kannattaa lukea viime viikon uutisia. Siellä on kirjoitettuna natokannoista.

On hyvä, että tiedät osan poliittisista asioista. Pienellä treenauksesta sinusta tulee vielä osaaja!

Viime kuukausina konservatiivipopulistit ovat kilpaa irtisanoutuneet Venäjästä. Perinteinen tapa on alkaa öyhöttää vastustajalla. Mutta siihen uskovat vain öyhöttäjät itse.
Vasemmistoliitto on pahin Nato-vastustaja, eivätkä ole irtisanoutuneet Venäjästä. Myös demareissa oli ikävää vastustusta, mutta onneksi tulivat järkiinsä ja Tuomioja pistettiin eläkkeelle.
 
vierailija
Vasemmistoliitto on pahin Nato-vastustaja, eivätkä ole irtisanoutuneet Venäjästä. Myös demareissa oli ikävää vastustusta, mutta onneksi tulivat järkiinsä ja Tuomioja pistettiin eläkkeelle.
Voi tuota itsepetoksen määrää. Huomasin, että en ole ainoa, jolle vouhotat vasemmistosta. Ehkä nyt epätoivoissasi yrität etsiä kyseisen puolueen kannattajia, jotta voit ylentää itsesi alentamalla heitä. Eikös se ole konservatiivien tapa toimia. Olet selvästi löytänyt sielunsisaresi maailmasta.
 
Voi tuota itsepetoksen määrää. Huomasin, että en ole ainoa, jolle vouhotat vasemmistosta. Ehkä nyt epätoivoissasi yrität etsiä kyseisen puolueen kannattajia, jotta voit ylentää itsesi alentamalla heitä. Eikös se ole konservatiivien tapa toimia. Olet selvästi löytänyt sielunsisaresi maailmasta.
Kannattaa lukea mediasta eduskuntapuolueiden nato-kantoja. Niistä käy selvästi ilmi, että Vasemmistoliitto on pahin Naton vastustaja.
 

Yhteistyössä