Jos mä laskisin päiviä, niin nyt olis 13 päivää siihen lääkärin tapaamiseen. olen valmistautunut huonoihin uutisiin ja valmistautunut pitkään yritykseen. En kuitenkaan ihan heti haluaisi lähteä mihinkään rankempaan hoitoon jos pienikin mahdollisuus että siittiöt voisi palautua pikkuhiljaa.
Nää on dpo4 mietteet tänään.
On muuten järkkyä herätä uuteen päivään ihan tukossa, kiitos pölyt ja siitepölyt. Onneksi on nenäkannut olemassa ja allergialääkkeet. Silti, tuli niin kovin aivasteltua, että siihen päälle vielä hengenahdistus ja piti rynnätä avaavaa ottama
Nää on dpo4 mietteet tänään.
On muuten järkkyä herätä uuteen päivään ihan tukossa, kiitos pölyt ja siitepölyt. Onneksi on nenäkannut olemassa ja allergialääkkeet. Silti, tuli niin kovin aivasteltua, että siihen päälle vielä hengenahdistus ja piti rynnätä avaavaa ottama
me Tehtiin koti inssi silloin ku oli paha hiiva ja myöskin kun ei osunu aikataulut yhteen töiden takia@Nemily paljon onnea ja tsemppiä odotukseen ! Ihana saada taas plussa ketjuun !
@Wintersun mulla on pudonnut yksi kp pois, tänään kp 13 / 30 jos vielä päivität tänään tai sit huomisen päivittäjälle (ja ei se oo niin justiinsa kyllä ).
Omaa napaa: ovistestailu on jännää! Onpahan jotain mitä odottaa aamuisin . Eilen testasin ekan kerran ja tuli haalea viiva. Tänään tuli tummempi viiva, mutta edelleen kontrollia haaleampi. Mä toivoisin, että menisi vielä pari päivää ovikseen, kun lääkkeet tuntuu purevan tulehdukseen, mutta vielä ei pysty harrastamaan seksiä. Tulee tästä kierrosta aika täsmäisku, jos onnistuu ollenkaan .