Haaveena vauva 2023

Käviskö tollainen lista :) ? Voidaan alkuun päivittää hitaampaa (jos ei ole piinailijoita esim. vielä), mutta olisi kiva saada lista täällä kirjoittelevista ja monettako lasta ihmiset toivoo jne. :love:

Jos laitatte punaisella / tai pingaatte mua niin koitan lisätä listalle :) ! Ja kuka tahansa toinenkin voi sen tietenkin halutessaan päivittää (uusi postaus toki).

• Tykkää
Reactions: 3milia
Käviskö tollainen lista ? Voidaan alkuun päivittää hitaampaa (jos ei ole piinailijoita esim. vielä), mutta olisi kiva saada lista täällä kirjoittelevista ja monettako lasta ihmiset toivoo jne.

Jos laitatte punaisella / tai pingaatte mua niin koitan lisätä listalle ! Ja kuka tahansa toinenkin voi sen tietenkin halutessaan päivittää (uusi postaus toki).

Kiitos @Hopeanopea ! Mä voisin tulla mukaan ainakin. Yritys aloitettu 1/21 ja esikoista toivotaan.

• Tykkää
Reactions: Hopeanopea
Kiitos @Hopeanopea ☺ Mut voi lisätä, kun nyt sit sen yhden ehkäisyttömän kerran jälkeen päätettiin, että näin mennään ja tulee jos tulee❤🤭 Meillä siis 2. lasta yritetään, yritys aloitettu 3/22 ja kaipa mä kp-listalle ja piinailijoihinkin tuun, kun mahdollisuus on, tosin oviksesta en oo yhtään varma millon oli, mut meen ton Flon mukaan. Eli kp23/24-28 ja dpo10.🙈 Menkat alkoi synnytyksen jälkeen viime joulukuussa eli ehtinyt olla ne tosi niukat joulukuussa ja sit kahdet. Ekat kierrot 28, mut nyt viimeks 24. Sairastin koronan helmikuussa, niin en tiiä olisko vaikuttanut. Mut tosiaan siis vähän epäselvää kierron pituus ja just se ovulaatio sen takia myös.

Viimeksi muokattu:
Kai minäkin voisin hypätä täälläkin puolella listalle, vaikka tästä kierrosta vielä mahdollisuus -22 vauvaan onkin. Tänään ollut kyllä kunnon ovisoireet, ja flow ennustikin niitä tälle päivälle. Lohduttavaa, että tuntuu kehon alkavan toimia kuten ennenkin. Toiveet yllä, että raskaus alkaisi uudelleen ja jos tällä kertaa päästäisiin loppuun saakka. <3

Senya 12/21 2. lapsi (miehen 1.)

Mulla alkoikin vuoto silloin, kun edellisen kommentin laitoin. Flo näytti ovulaatiota päivälle, joka oli meidän peiton heilutus päivää seuraava, mutta mulla oli varmaan pitempi luteaalivaihe(?), kun ei sitten tärpännyt. En oo paljoa jaksanut ovulaatiotestejä tehdä, kun kierrot vaihdellut nyt 26-35pv välillä, että tuntuu aivan rahan tuhlaukselta...

Yksinmatkassa
Mulla oli tänään ensimmäinen inssi. Ilmeisesti olin tulkinnut liuskatestejä väärin ja olin hieman ajoissa inssissä. Lääkäri ainakin ultratessa sanoi, ettei ole ihan vielä munasolu siinä mitassa kuin kuuluisi, mutta on ihan siinä ja siinä. Ensi kiertoon sitten digitestit käyttöön :) Tästä kierrosta toiveet eivät ole kovin korkealla.
Inssi kuitenkin tehtiin eli minutkin voi lisätä listalle

Yritys aloitettu 3/22. 2.lapsi. Kp 20/32 (Olisiko sitten Dpo -1, eilen sain siis mielestäni ovisplussan mutta jos se ei lääkärin mielestä vielä ollut..)

@Sipiriina sä taisit olla kierron piinailuvaiheessa ? Ajattelitko testata etukäteen vai vasta kun menkat on myöhässä? Tulisipa plussa ja päästäisiin siirtämään sut saman tien tonne plussanneisiin .
Jep, nyt menossa kp 19/24 kaikki mahdolliset oireet tietysti mielikuvituksen voimalla päällä, mutta migreeni poiketen koittaa tulla etuajassa (yleensä ihan kellontarkkaan kuukautisten alkua ennustaa). Mä oon joutunut itseni kanssa sopimaan, että mielenrauhaa tuo testaaminen vasta kun on myöhässä. Eli viisi pitkää päivää luvassa. En oo testannut koko yrityksen aika kuin kerran kesällä ennen festareita ja oli ihan järkyttävää nähdä vaan se yksi viiva. Mun päälle sopii tää paremmin, varsinkin kun kierto on todella tasainen. Mutta sormet ristissä ja parasta toivoen!

Onpa kiva kun meitä löytyi tänne nyt rysäyksellä enemmänkin!

Jep, nyt menossa kp 19/24 kaikki mahdolliset oireet tietysti mielikuvituksen voimalla päällä, mutta migreeni poiketen koittaa tulla etuajassa (yleensä ihan kellontarkkaan kuukautisten alkua ennustaa). Mä oon joutunut itseni kanssa sopimaan, että mielenrauhaa tuo testaaminen vasta kun on myöhässä. Eli viisi pitkää päivää luvassa. En oo testannut koko yrityksen aika kuin kerran kesällä ennen festareita ja oli ihan järkyttävää nähdä vaan se yksi viiva. Mun päälle sopii tää paremmin, varsinkin kun kierto on todella tasainen. Mutta sormet ristissä ja parasta toivoen!

Onpa kiva kun meitä löytyi tänne nyt rysäyksellä enemmänkin!
Mä oon kans aina ollut sellanen, et haluan testata vasta, jos myöhässä. Nyt vaan hämmentää, kun en tiiä millon on myöhässä, kun kierrot heitellyt ja en oikeen yhtään tiiä mikä päivä oli ovis 😅

Kiva tosiaan, kun tulee porukkaa, niin keskustelusta tulee aktiivisempaa☺

• Tykkää
Reactions: Sipiriina
Mulla on takuuvarmaksi havaittu ilmainen ovistesti, hormonimigreeni. Nyt 15 kiertoa testannut ja kahta lukuunottamatta hymynaamaa samana päivänä kun pahin särky. Ai että on joka kerta mukava talletella. Onneksi ekan päivän jälkeen kipu helpottaa ja ne kai nyt on kuitenkin parhaat hetket kun on vähän jo aikaa liuskan plussasta. Oon kyllä siis tikuttanut, mutta säästää vaivan hakuammunnalta. Toivottavasti siellä @3milia lla kierto tasoittuu pian!

Vähän täällä taustalla seurailen. Useampia lapsia jo löytyy ja ikää reilusti yli 40v. Yksi vielä olisi toiveissa. Tää eka kierto nyt tais ainakin heti mennä metsään, kun oviskivut oli tällä viikolla ke ja to ja viimeksi talleteltu sunnuntaina. Mies työreissussa ollut maanantaista lähtien, niin eipä auta itku markkinoilla. Eli seuraavaan kiertoon sitten. Tässä kierrossa olisi vielä ehtinyt vuoden 22 puolelle , mutta tähdätään nyt sit ensi vuoteen. Jos tällä iällä vielä tärppää. :)

Mulla on takuuvarmaksi havaittu ilmainen ovistesti, hormonimigreeni. Nyt 15 kiertoa testannut ja kahta lukuunottamatta hymynaamaa samana päivänä kun pahin särky. Ai että on joka kerta mukava talletella. Onneksi ekan päivän jälkeen kipu helpottaa ja ne kai nyt on kuitenkin parhaat hetket kun on vähän jo aikaa liuskan plussasta. Oon kyllä siis tikuttanut, mutta säästää vaivan hakuammunnalta. Toivottavasti siellä @3milia lla kierto tasoittuu pian!
Mä en voi luonnollisesti väittää olevani minkään sortin asiantuntija, kun ei edes yritys oo alkanut. Mutta vauvakuumeissani myönnän pyörineeni jo hetken näillä palstoilla :D . Niin pakko kommentoida, että mä oon käsittänyt, että parhaat päivät on ennen ovista ja sit se the ovis päivä. Ja että jos tallettelee sen jälkeen, kun liuska jo himmenee niin myöhässä ollaan. Tai siis että siittiöillä kestää päästä menomestoille ja siihen pisteeseen, että pystyy hedelmöittämään munasolun. Saatoin toki ymmärtää väärin, mitä tarkoitit kun sanoit "parhaat hetket kun on vähän jo aikaa liuskan plussasta", mutta jos se tarkoittaa päivää ovisplus testin jälkeen niin eikös se ole mahdollisesti jo liian myöhään? Toivottavasti tästä kierrosta olisi tärpännyt :)!

VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

1.4.2022 Perjantai

Nimi ★ yritys aloitettu monesko lapsi

@Sipiriina 1/2021 1.
@Mimerkki 6/2021 3. (1. yhteinen)
@Saaga86 6/2021 2.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Lumihiutale_ 11/2021 4.
@tätimoonika 11/2021 7.
@jemppu123 11/2021 2.
@senya 12/2021 2. lapsi (miehen 1.)
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Marilainen 2/21 2. lapsi
@3milia 3/2022 2.
YKSINMATKASSA 3/2022 2.
@Hopeanopea 5/2022 1.

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★
@3milia kp 24/24-28
YKSINMATKASSA kp 21/32
@senya kp 14/28-30
@Mimerkki kp 13/30
@Laurenzia kp 12/31
@Marilainen kp 6/30-31
@Lumihiutale_ kp 4/27
@Kirahvi-Koo kp 1/30

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO

@3milia DPO 11
YKSINMATKASSA DPO 0
@senya DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu monesko lapsi ★ plussa <3

Viimeksi muokattu:
No ni, toivottavasti osasin lisätä kaikki oikein mukaan :) . Onko jotain ajatuksia, miten tehdään listan päivittämisen kanssa niin, että se pysyisi ajantasalla? Mennäänkö niin, että kuka vaan ekana ehtii (tai tuntee piston sydämessään :D ) päivittää vai, että joku aina päivittää yhden viikon ja seuraava seuraavan tms.? Kyselen lähinnä sillä, kun vanhassa ketjussa näytti tulevan aika pitkiä taukoja päivitysten suhteen, jos aktiivisesti päivittävät henkilöt olivat hetken poissa palstalta. Ja en tiedä, olen ehkä itse vähän hölmä, kun musta on jotenkin ihanaa, että etenkin plussanneet lista on ajantasalla. Se on jotenkin vaan niin mieltä kohottavaa, kun joku saa plussan :love:

• Tykkää
Reactions: Siikli ja 3milia
Heippa vaan tänne uuden ketjun väelle!

Muutan kanssa tuolta 2022 ketjusta kun kierto alkoi jälleen. Mut vois siis kans lisätä pinoon; yritykset aloitettu 7/2021, 1. lapsi haaveissa.

Meillä alkaa lapsettomuustutkimukset tässä kuussa. Harmi ettei tarvinnut perua aikaa, vaikka hieman sitä toivoin. 😅 Mutta toisaalta saapahan sitten ehkä hieman enemmän selvyyttä mikä vialla ja ehkä jotain apuakin.

@Hopeanopea mut voi lisätä kans listoille 🙂

Marilainen, 2 lapsi, ya 2/2022, tänään kp 6/30-31

Mä oon kans ymmärtänyt, että paras päivä talletella on kun ovis testi on positiivinen ja sit seuraavana päivänä, koska testihän näyttää vasta irtoamassa olevan munasolun 🤔 Mut me ollaan pyritty siihen, että oviksen ympärillä talletellaan joka toinen päivä.

Tein äsken täällä vauvakuumeissani raskaustestin, negaa näytti. Menkkaoireita kaikki Enskuussa sit yk5
Vastailen omaan kommenttiini 😅 Mulla nyt menkat yli viikon myöhässä, kaks negaa testiä oon tehnyt. Tissit ollu kipeet koko viikon, turvottelua, mut ei mitään normi menkkaoireita. Tänään vihdoin näyttäis että menkat alkaa. Hormonit näköjään ihan sekasin 🤷🏼‍♀️Ei mitään hajua miks menkat nyt näin myöhäs. En oo sairastanu koronaa, eikä muutenkaan oo ollut mitään erikoista tai ylimääräistä stressiä. Koskaan ennen ei oo ollu tällee myöhäs.
Ei kyllä yhtään luo uskoa raskautumiseen kun yhtäkkiä kierto heittelee 😒

Mut voi lisätä listalle kans: yritys aloitettu 12/21, 2 lapsi, kp 1/n.30

• Tykkää
Mullekin voi päivitellä tosiaan tänään kp 14/28-30, dpo 0 :) Unohdin jotenkin ne ilmoittaa edellisessä viestissä, pahoittelut!

Ainakin tikuttamatta meen tällä samalla oletuksella, että ovis oli eilen. Oireet täsmäisi ainakin täysin, ja eipä se ole niin justiinsa jos ilmotettuna heitää päivällä tai parilla.
Eilen tuskailin miehelle, että miksi pitää just sillon ovispäivänä olla niin epämukava olo kun kolottelee ja itsellä vatsa aina ihan turvoksissa ovispäivänä. Mut saatiin talletettua, ja eiköhän tänäänkin ehdi 🤭

• Tykkää

Yhteistyössä