Pahoittelut @iitu85 ettet saanut varmuutta, jota kaipasit.
Odottaminen on kamalaa, mutta toivotaan, että perjantaina saat iloisia uutisia.
Odottaminen on kamalaa, mutta toivotaan, että perjantaina saat iloisia uutisia.
Mulla oli ekat menkat keskenmenosta 5 viikon päästä, ensin pyyhkiessä, toinen päivä tuli vähän siteeseen ja kolmas päivä vaan pyyhkiessä tuhrua. Tokat menkat tuli säännölliseen aikaansa ja oli suunnilleen samanlaiset olemattomat. Kolmannet myös, hieman runsaammat ehkä mut silti tosi paljon heikommat kun ns. normaalit. Kyllä sulla varmaan nuo on menkat olleet uskoisin.Keskenmenon jälkeen ekat kuukautiset, millaiset oli? Niukat ja oudot.?!
Voiko nämä olla menkat:
Viime torstaina nega r-testiin (4 viikkoa tyhjennyksestä) ja jälkivuoto loppui. Alkoi myös kovat viiltävät alavatsa ja lantio kivut, erityisesti kävellessä.
Sunnuntai aamuna tuhruvuotoa > illalla holahti reippaasti kirkasta verta. Vuoto loppui yöksi.
Maanantai päivällä tuli taas kerran reilummin verta, sitten taas muuttui tuhruksi. Eilen ja tänään tullut vaan satunnaisesti ruskeaa vähäistä limaa/vuotoa
Eilen oli koko päivän menkkakipuja, tänään ei mitään.
Viime kerralla vuosin ekat kuukautiset kun hanasta 5 päivää ja sitten rauhottui. Kesti kumminkin sen 8 päivää yhteensä. Nyt arveluttaa oliko/onko nuo nyt kuukautiser vai muuta, Terolutit kun pitäisi aloittaa kp 15
Voi miten mahtava uutinen! Pidin kovasti täällä peukkuja puolestasi. Nyt yrität nauttia ja käyt parin viikon päästä hakemassa seuraavat iloiset uutiset.Ultrassa nähty kohdunsisäinen raskaus ja syke
Vastasi viikkoja 7+4, mulla nyt 8+0. Noin pienet on vaikea mitata ja vain jokunen päivä eroa. Eli kaikki oikein hienosti
Kohdussa nähty herttamaisuutta ja pientä väliseinää, tiesin nämä kyllä ennestään. Täytyy vaan toivoa, että asukas on kiinnittynyt niihin nähden hyvään paikkaan.
Sain kahden viikon päähän seuraavan seurannan. Joku hyöty siitä, että noita keskeytyneitä keskenmenoja on historiassa tosi monta, ei tarttenu kauheasti ruinata.
Oi, ihana kuulla! <3 Sormet ja varpaat ristissä, että kaikki jatkuukin hyvänä! Kiva kun sait parin viikon päähän seuraavan ajan-Ultrassa nähty kohdunsisäinen raskaus ja syke
Vastasi viikkoja 7+4, mulla nyt 8+0. Noin pienet on vaikea mitata ja vain jokunen päivä eroa. Eli kaikki oikein hienosti
Kohdussa nähty herttamaisuutta ja pientä väliseinää, tiesin nämä kyllä ennestään. Täytyy vaan toivoa, että asukas on kiinnittynyt niihin nähden hyvään paikkaan.
Sain kahden viikon päähän seuraavan seurannan. Joku hyöty siitä, että noita keskeytyneitä keskenmenoja on historiassa tosi monta, ei tarttenu kauheasti ruinata.
Täällä kans on jotenkin todella pitkät viikot meneillään ja oleminen sellaista ajan kuluttamista. Vajaat 4vk olis vielä siihen kun marraskuussa meni kesken (Rv10)On. Menossa dpo23. Tai jos viikkoja uskaltaisi käyttää niin 5+2. Jatkuvasti vertaan oloja edelliseen kertaan, jolloin kävin varhaisultrassa toteamassa tuulimunan 7+2. Merkinnöissä on aukko, niin en tiedä täsmälleen milloin rintojen arkuus katosi tai muuttui, mutta sitä tässä kuitenkin odotan päivä kerrallaan.
Se on sääli, että tässä menettää taas aikaa oli se ultratulos sitten lopulta mikä tahansa. Ei näiden viikkojen aikana kuitenkaan osaa oikein nauttia elämästä täysin siemauksin.
Tsemppiä myös sinne! Niin ankeaa, että meitä on niin monta käymässä läpi samoja juttuja. Vaikka onhan se vertaistuki kullan arvoista.Täällä kans on jotenkin todella pitkät viikot meneillään ja oleminen sellaista ajan kuluttamista. Vajaat 4vk olis vielä siihen kun marraskuussa meni kesken (Rv10)
Tsemppiä!
No kylläpä on tavattoman piip* tilanne sinulla! Tuo vain odottaminen on kyllä yksi pahimmista, loputonta odotusta ensin odottaa viivojen vahvistumisia, sitten ultraa ja nyt vielä tuollaista epävarmuuden luojaa.Pakko purkaa vähän.
Arvasin, ettei tuo tämänpäiväinen varhaisultra minua täysin rentouttaisi, mutta ei siitä nyt oikein ollut mitään apua.
Ultrassa löytyi alkio ja syke. Koko vastasi 6+1, mihin lääkäri oli tyytyväinen (oma laskuni oli 6+4), mutta kun onnistuneissa raskauksissa meidän alkiot/sikiöt on aina olleet laskuja suurempia. Niin johan minä tuota murehdin.
Eniten huolettaa kuitenkin hematooma (taas, tällainen isompi oli viimeksikin), joka kuulemma voi kasvaessaan vielä irrottaa koko kyytiläisen.
Nyt kuulemma pitäisi alkaa tuhruvuoto, mikä olisi hyvä, ettei tuo verimöykky laajene, muttei saisi paljoa vuotaa, kun sekin on huono. Ja taas voi vaan odottaa ja toivoa.
Voih, jopas nyt huolen heitti! Ymmärrettävää, että huolettaa. Toivottavasti hematoomasta ei aiheutuisi kuitenkaan vaaraa ja kaikki lopulta menisi vielä ihan hyvin. Saitko jotain kontrolliaikaa? Kovasti tsemppiä!Pakko purkaa vähän.
Arvasin, ettei tuo tämänpäiväinen varhaisultra minua täysin rentouttaisi, mutta ei siitä nyt oikein ollut mitään apua.
Ultrassa löytyi alkio ja syke. Koko vastasi 6+1, mihin lääkäri oli tyytyväinen (oma laskuni oli 6+4), mutta kun onnistuneissa raskauksissa meidän alkiot/sikiöt on aina olleet laskuja suurempia. Niin johan minä tuota murehdin.
Eniten huolettaa kuitenkin hematooma (taas, tällainen isompi oli viimeksikin), joka kuulemma voi kasvaessaan vielä irrottaa koko kyytiläisen.
Nyt kuulemma pitäisi alkaa tuhruvuoto, mikä olisi hyvä, ettei tuo verimöykky laajene, muttei saisi paljoa vuotaa, kun sekin on huono. Ja taas voi vaan odottaa ja toivoa.