Meillä oli tänään toinen varhaisultra ja nyt syke näkyi ja kuului oikein hyvin! äsken oli myös ensimmäinen neuvola, jossa juteltiin. Harmi vaan että neuvola"täti" ei ilmeisesti ollut se, joka meillä tulee olemaan jatkossa vaan sijainen. Joutuu ns tutustumaan uudelleen. Kauheasti tuli infoa ja pissanäytepurkkeja ja itse varattava verikoeaika ja vaikka mitä, tuntuu etten muista puoliakaan mitä puhuttiin.
Sitten asia jota pohdin kovasti: milloin kertoa omille vanhemmille? Minulla ei ole kavereissa äitejä ollenkaan eikä minulla ole siis ketään muuta läheistä naista jolta kysellä raskaudesta kuin oma äiti (ja toki anoppi), ja mietinkin kovasti että joko kertoisin.. Toisaalta haluaisin hirveästi jutella aiheesta (ollaan äitin kanssa läheisiä) mutta tiedän myös että äidillä saattaa joskus mennä ylihuolehtimisen puolelle, enkä kyllä halua sitäkään että hän päivittäin soittelisi kuulumisia tai hätääntyisi jos minusta ei tunnin sisällä viestistä kuuluisikaan mitään.. Miten teillä muilla ensikertalaisilla, onko teillä joku äitikaveri kenen puoleen kääntyä näissä asioissa?