Heinäkuiset 2022 💕

Jee, nyt on ultra varattu, vähän yli 2 viikkoa vielä, ni 7+0 pääsee.
Otin nyt sieltä Kauniista odotuksesta, ajattelin, että samaan hintaan pääsen vaikka vielä toisenkin kerran tarvittaessa kurkkimaan pikkuista, kuin mitä menisi esim. kertakäyntiin Terveystalossa.

Voiiii vitsi kunpa tulis hyviä uutisia <3 <3 <3
 
Täällä kans stressiä pukkaa kun testit ei vahvistu. Jos mäkin sit testaan eri merkillä. Esikoisesta tuli "leffaviivat" joskus 4+5 ja nyt olis 4+2 ni jos sitä viel loppuviikosta testais uusiks 🤔 Pelottaa et kaikki ei oo hyvin 😥 Ihan todella raastavaa. Ois niin helppoo jos vois vaan olla huoleti ja miettimät liikoja. Nauttia raskaudesta vielä kun ei oo ees mitään kipuja ja nukkuminenki on helppoa 😂😅
 
Joo tulee olemaan kyllä jännät paikat odotella ultraa. Jotenkin ollut niin uskomaton fiilis kokoajan
Kesävauva on kyllä kiva, vaikka varmaan mahdollinen helle tulee olemaan tuskaa kun on viimesillään. Miettiikö muut jo synnytystä vai tuntuuko vielä kaukaiselta?
Mä aina ajattelin et ois kiva olla kesäl ison mahan kanssa kun esikoinen on syntyny talvella. MUTTA jos on samanlainen helle ku viimeset kesät ollu ni 2,5 vuotiaan peräs juoksemine ison mahan ja kipujen kanssa ei kyllä hirveemmin houkuttele ja ylipäänsä se kuumuus, vihaan kuumutta ja hulluu helle kesää 😬🥵😂

Synnytyksestä oon miettiny et haluun vaan uudestaan synnyttämään. On esikoisesta niin hyvä kokemus et voisin synnyttää millon vaan uusiks 💚🥰
 
Kata887
Mä aina ajattelin et ois kiva olla kesäl ison mahan kanssa kun esikoinen on syntyny talvella. MUTTA jos on samanlainen helle ku viimeset kesät ollu ni 2,5 vuotiaan peräs juoksemine ison mahan ja kipujen kanssa ei kyllä hirveemmin houkuttele ja ylipäänsä se kuumuus, vihaan kuumutta ja hulluu helle kesää

Synnytyksestä oon miettiny et haluun vaan uudestaan synnyttämään. On esikoisesta niin hyvä kokemus et voisin synnyttää millon vaan uusiks
Vau harvinaista kuulla että synnytys on ollut noin hyvä kokemus :D Toivottavasti saan kans kivahkon kokemuksen. Esikoisen kanssa fyysisesti meni ok mutta kiire näkyi kätilössä joka jätti vähän epävarman olon tähän tulevaankin synnytykseen.
 
Täällä kans stressiä pukkaa kun testit ei vahvistu. Jos mäkin sit testaan eri merkillä. Esikoisesta tuli "leffaviivat" joskus 4+5 ja nyt olis 4+2 ni jos sitä viel loppuviikosta testais uusiks Pelottaa et kaikki ei oo hyvin Ihan todella raastavaa. Ois niin helppoo jos vois vaan olla huoleti ja miettimät liikoja. Nauttia raskaudesta vielä kun ei oo ees mitään kipuja ja nukkuminenki on helppoa

Testailitko säkin pregcheckillä?
 
@Mini-Myy, suosittelen vielä kokeilemaan myöhemmin tänään uudestaan:älä juo mitään moneen tuntiin, hikoile jos mahdollista ja ota testinäyte ennen kuin tulee hätä. Näillä keinoilla saan itse paljon vahvemmat viivat kuin mitä aamupissasta saisi.
Itsekin erehdyin jonain päivänä testaamaan aamulla ja sit joutukin pelkäämään kemiallista.
Joten ei kannata vielä luopua ihan kokonaan toivosta!
 
  • Tykkää
Reactions: Jossu_95
@Mini-Myy, suosittelen vielä kokeilemaan myöhemmin tänään uudestaan:älä juo mitään moneen tuntiin, hikoile jos mahdollista ja ota testinäyte ennen kuin tulee hätä. Näillä keinoilla saan itse paljon vahvemmat viivat kuin mitä aamupissasta saisi.
Itsekin erehdyin jonain päivänä testaamaan aamulla ja sit joutukin pelkäämään kemiallista.
Joten ei kannata vielä luopua ihan kokonaan toivosta!
Itsekkin huomasin ettei se aamulla tehty testi olekkaan aina vahvin. Muutaman tunnin kun on pidätellyt päivällä niin huomattavasti vahvemman viivan olen saanut kun aamulla
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy
Täysin puun takaa epäsäännöllisten menkkojen ja juuri selvitettyjen raskautumismahdollisuuksien jälkeen (ei AINAKAAN tässä kuussa pitänyt olla mahdollista) plussailin eilen kaksi viivatestiä jonka jälkeen piti vielä vahvistaa digitaalisella testillä ja uskottava kai se on.
Kerta on ensimmäinen eikä takana ole (ainakaan tietoista) keskenmenoakaan, joten aikamoinen tunnemyräkkä on käynnissä! Oletetusti menossa rv5 eli heinäkuun puolen välin jälkeen olisi la.
Olen ilmeisesti onnistunut uskottelemaan itseni oireettomaksi kun about minuutissa viimeisen testin jälkeen tuntui että rupesi oksettamaan ja rinnat turposi kipeiksi palloiksi ja vatsa rupesi vihlomaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Miimuumaa ja Eimy
Vau harvinaista kuulla että synnytys on ollut noin hyvä kokemus Toivottavasti saan kans kivahkon kokemuksen. Esikoisen kanssa fyysisesti meni ok mutta kiire näkyi kätilössä joka jätti vähän epävarman olon tähän tulevaankin synnytykseen.
Mulla just suurin tekijä oli mahtava läsnäoleva kätilö💚 Toivotaan et sullekin osuu tällä kertaa huippu yksilö 😊
 
Nyt menee kyllä vielä vaikeammaksi tämä asia. Tein päivällä muutaman tunnin pidättelyn jälkeen kaapista löytyneen RFSU.n testin joka näytti lähes negaa. Aamuinen apteekin oma näytti vähän vahvempaa positiivista kun maanantaina. Onnistuneeseen raskauteen en enää usko, mutta miten nämä testit voi vaihdella noin paljon.
 
Täysin puun takaa epäsäännöllisten menkkojen ja juuri selvitettyjen raskautumismahdollisuuksien jälkeen (ei AINAKAAN tässä kuussa pitänyt olla mahdollista) plussailin eilen kaksi viivatestiä jonka jälkeen piti vielä vahvistaa digitaalisella testillä ja uskottava kai se on.
Kerta on ensimmäinen eikä takana ole (ainakaan tietoista) keskenmenoakaan, joten aikamoinen tunnemyräkkä on käynnissä! Oletetusti menossa rv5 eli heinäkuun puolen välin jälkeen olisi la.
Olen ilmeisesti onnistunut uskottelemaan itseni oireettomaksi kun about minuutissa viimeisen testin jälkeen tuntui että rupesi oksettamaan ja rinnat turposi kipeiksi palloiksi ja vatsa rupesi vihlomaan
Toimiskohan toi myös myöhemmin jos uskottelis itelleen ettei oo liitoskipuja tai jatkuvaa pissahätää 🙈😅

Mullakin tosi epäsäännölliset menkat ja en edes oo uskonu et ovuloisin pitkien kiertojen takia mut tässä sitä ollaan. Tsemppiä sullekin ja onnea 💚
 
Kata887
Nyt menee kyllä vielä vaikeammaksi tämä asia. Tein päivällä muutaman tunnin pidättelyn jälkeen kaapista löytyneen RFSU.n testin joka näytti lähes negaa. Aamuinen apteekin oma näytti vähän vahvempaa positiivista kun maanantaina. Onnistuneeseen raskauteen en enää usko, mutta miten nämä testit voi vaihdella noin paljon.
millä viikoilla oot? Testeissä on kyllä eroja ja jotkut pitää tehä aamuisin.
itsellä viime kierrossa oli kans plussia joka ei vahvistunut ja vuoto alkoi sitten 5 päivää myöhässä. Vielä kun menkat ei ala niin on toivoa.
 
millä viikoilla oot? Testeissä on kyllä eroja ja jotkut pitää tehä aamuisin.
itsellä viime kierrossa oli kans plussia joka ei vahvistunut ja vuoto alkoi sitten 5 päivää myöhässä. Vielä kun menkat ei ala niin on toivoa.
kuukautiset on viimeksi tullut elokuussa joten ei mitään tietoa viikoista tällä hetkellä. Itsekkin uskon että vuoto alkaa pian mutta pitää vielä myöhemmin testata lisää jos vuoto ala.
 
kuukautiset on viimeksi tullut elokuussa joten ei mitään tietoa viikoista tällä hetkellä. Itsekkin uskon että vuoto alkaa pian mutta pitää vielä myöhemmin testata lisää jos vuoto ala.
Ootko ottanut yhteyttä neuvolaan. Jos oot esim jo pidemmällä niin r-testi ei välttämättä enää näytä mitään. Tai niin olen jostain kuullut. Jos kerran menkat ollut viimeksi elokuussa.
 
Ootko ottanut yhteyttä neuvolaan. Jos oot esim jo pidemmällä niin r-testi ei välttämättä enää näytä mitään. Tai niin olen jostain kuullut. Jos kerran menkat ollut viimeksi elokuussa.
joo kirjoittelin jo aijemmin tänne. Kävin siis viime viikon maanantaina lääkärillä ja silloin ultratessa havaitsi vaan todella paksun limakalvon kohdussa, jonka sanoi johtuvan pitkästä kierrosta. Seuraan nyt häviääkö vai vahvistuuko viiva ja tietenkin olen sitten yhteydessä uudelleen lääkäriin jos ei vuoto ala.
 
Tänään käyty Kauniissa odotuksessa ja syke sieltä löytyi! Raskausviikoiksi epäiltiin 6+4 eli itse olin arvioinut viikon pieleen. Laskettu aika olisi nyt 9.7. Suuri helpotus kyllä ja nyt voi rauhallisemmilla mielillä jatkaa. Molempien vanhemmille kerrottiin myös tänään eli helpottaa olemista, kun ei tarvitse salailla. Muille sukulaisille kerrotaan vasta myöhemmin ehkä jouluna.
 
  • Tykkää
Reactions: Miimuumaa
Testasin aamun jälkeen Clearbluen testillä ja noin 2 h rakkoajalla. Näytti tosi haaleeta plussaa. Sit tuli vähän menkkakipuja ja vähän myöhemmin alkoi tulla verta. Et kyllä tää mun kohdalla oli kemiallinen. No, minäpä en tästä lannistu vaan pikemminkin innostuin, et eiköhän se pian tärppää! Kiitos kaikille ihanista tsempeistä. Harmittaa kyllä jäädä tästä porukasta pois kun huomasin nyt miten moni oli vastaillut mun aamuiseen kommenttiin. Kiitos <3
 
  • Surullinen
Reactions: Eimy

Yhteistyössä