Suunnilleen samanlaisia kun sinulla on nuo tummimmat. Sellaisia ne on olleet kolmen päivän ajan
Mies tuo jonkun toisen testin kun tulee töistä, Testaan erillä..
Suunnilleen samanlaisia kun sinulla on nuo tummimmat. Sellaisia ne on olleet kolmen päivän ajan
Tuuhhan sit kertomaan miten käviMies tuo jonkun toisen testin kun tulee töistä, Testaan erillä..
Tuuhhan sit kertomaan miten kävi
No on! Onnea!
Tämmösen tein nyt. Eikö toi oo ihan vahva plussa?
No on! Onnea!
Mä aina ajattelin et ois kiva olla kesäl ison mahan kanssa kun esikoinen on syntyny talvella. MUTTA jos on samanlainen helle ku viimeset kesät ollu ni 2,5 vuotiaan peräs juoksemine ison mahan ja kipujen kanssa ei kyllä hirveemmin houkuttele ja ylipäänsä se kuumuus, vihaan kuumutta ja hulluu helle kesääJoo tulee olemaan kyllä jännät paikat odotella ultraa. Jotenkin ollut niin uskomaton fiilis kokoajan
Kesävauva on kyllä kiva, vaikka varmaan mahdollinen helle tulee olemaan tuskaa kun on viimesillään. Miettiikö muut jo synnytystä vai tuntuuko vielä kaukaiselta?
Vau harvinaista kuulla että synnytys on ollut noin hyvä kokemus Toivottavasti saan kans kivahkon kokemuksen. Esikoisen kanssa fyysisesti meni ok mutta kiire näkyi kätilössä joka jätti vähän epävarman olon tähän tulevaankin synnytykseen.Mä aina ajattelin et ois kiva olla kesäl ison mahan kanssa kun esikoinen on syntyny talvella. MUTTA jos on samanlainen helle ku viimeset kesät ollu ni 2,5 vuotiaan peräs juoksemine ison mahan ja kipujen kanssa ei kyllä hirveemmin houkuttele ja ylipäänsä se kuumuus, vihaan kuumutta ja hulluu helle kesää
Synnytyksestä oon miettiny et haluun vaan uudestaan synnyttämään. On esikoisesta niin hyvä kokemus et voisin synnyttää millon vaan uusiks
Täällä kans stressiä pukkaa kun testit ei vahvistu. Jos mäkin sit testaan eri merkillä. Esikoisesta tuli "leffaviivat" joskus 4+5 ja nyt olis 4+2 ni jos sitä viel loppuviikosta testais uusiks Pelottaa et kaikki ei oo hyvin Ihan todella raastavaa. Ois niin helppoo jos vois vaan olla huoleti ja miettimät liikoja. Nauttia raskaudesta vielä kun ei oo ees mitään kipuja ja nukkuminenki on helppoa
Mulla taiskin olla kemiallinen, kun tänään viiva on haalentunut lähes olemattomiin tänään kun testasin heti aamusta. Tsemppiä kaikille Mä jatkan kuumeilua taas ens kierrossa, kyllä se vielä nappaa!
Itsekkin huomasin ettei se aamulla tehty testi olekkaan aina vahvin. Muutaman tunnin kun on pidätellyt päivällä niin huomattavasti vahvemman viivan olen saanut kun aamulla@Mini-Myy, suosittelen vielä kokeilemaan myöhemmin tänään uudestaan:älä juo mitään moneen tuntiin, hikoile jos mahdollista ja ota testinäyte ennen kuin tulee hätä. Näillä keinoilla saan itse paljon vahvemmat viivat kuin mitä aamupissasta saisi.
Itsekin erehdyin jonain päivänä testaamaan aamulla ja sit joutukin pelkäämään kemiallista.
Joten ei kannata vielä luopua ihan kokonaan toivosta!
Mulla just suurin tekijä oli mahtava läsnäoleva kätilö Toivotaan et sullekin osuu tällä kertaa huippu yksilöVau harvinaista kuulla että synnytys on ollut noin hyvä kokemus Toivottavasti saan kans kivahkon kokemuksen. Esikoisen kanssa fyysisesti meni ok mutta kiire näkyi kätilössä joka jätti vähän epävarman olon tähän tulevaankin synnytykseen.
Juu. Ajattelin testailla jollaki toisella ja kokeilla vaik päiväl vaik esikoisesta oli ainakin aamusin tummimmat viivat. Sit viel viikon päästä jos tekis viikkodigin ja sit vois odotella varhaisultraaTestailitko säkin pregcheckillä?
Toimiskohan toi myös myöhemmin jos uskottelis itelleen ettei oo liitoskipuja tai jatkuvaa pissahätääTäysin puun takaa epäsäännöllisten menkkojen ja juuri selvitettyjen raskautumismahdollisuuksien jälkeen (ei AINAKAAN tässä kuussa pitänyt olla mahdollista) plussailin eilen kaksi viivatestiä jonka jälkeen piti vielä vahvistaa digitaalisella testillä ja uskottava kai se on.
Kerta on ensimmäinen eikä takana ole (ainakaan tietoista) keskenmenoakaan, joten aikamoinen tunnemyräkkä on käynnissä! Oletetusti menossa rv5 eli heinäkuun puolen välin jälkeen olisi la.
Olen ilmeisesti onnistunut uskottelemaan itseni oireettomaksi kun about minuutissa viimeisen testin jälkeen tuntui että rupesi oksettamaan ja rinnat turposi kipeiksi palloiksi ja vatsa rupesi vihlomaan
millä viikoilla oot? Testeissä on kyllä eroja ja jotkut pitää tehä aamuisin.Nyt menee kyllä vielä vaikeammaksi tämä asia. Tein päivällä muutaman tunnin pidättelyn jälkeen kaapista löytyneen RFSU.n testin joka näytti lähes negaa. Aamuinen apteekin oma näytti vähän vahvempaa positiivista kun maanantaina. Onnistuneeseen raskauteen en enää usko, mutta miten nämä testit voi vaihdella noin paljon.
kuukautiset on viimeksi tullut elokuussa joten ei mitään tietoa viikoista tällä hetkellä. Itsekkin uskon että vuoto alkaa pian mutta pitää vielä myöhemmin testata lisää jos vuoto ala.millä viikoilla oot? Testeissä on kyllä eroja ja jotkut pitää tehä aamuisin.
itsellä viime kierrossa oli kans plussia joka ei vahvistunut ja vuoto alkoi sitten 5 päivää myöhässä. Vielä kun menkat ei ala niin on toivoa.
Ootko ottanut yhteyttä neuvolaan. Jos oot esim jo pidemmällä niin r-testi ei välttämättä enää näytä mitään. Tai niin olen jostain kuullut. Jos kerran menkat ollut viimeksi elokuussa.kuukautiset on viimeksi tullut elokuussa joten ei mitään tietoa viikoista tällä hetkellä. Itsekkin uskon että vuoto alkaa pian mutta pitää vielä myöhemmin testata lisää jos vuoto ala.
joo kirjoittelin jo aijemmin tänne. Kävin siis viime viikon maanantaina lääkärillä ja silloin ultratessa havaitsi vaan todella paksun limakalvon kohdussa, jonka sanoi johtuvan pitkästä kierrosta. Seuraan nyt häviääkö vai vahvistuuko viiva ja tietenkin olen sitten yhteydessä uudelleen lääkäriin jos ei vuoto ala.Ootko ottanut yhteyttä neuvolaan. Jos oot esim jo pidemmällä niin r-testi ei välttämättä enää näytä mitään. Tai niin olen jostain kuullut. Jos kerran menkat ollut viimeksi elokuussa.