Heinäkuiset 2022 💕

Huh, pitkästä aikaa ehtii tänne kirjoitella. Tällä hetkellä 16+3 ja kaikki muuten hyvin, mutta jouduin jäämään sairaslomalle työuupumuksen vuoksi. Oon syyllistäny itseäni kaikesta mahdollisesta ja nyt pikkuhiljaa alkaa helpottamaan. Pelottaa loppuraskaus kyllä niin fyysisesti kuin henkisesti, kun haluaisin vielä töissä pystyä käymään. Mutta päivä kerrallaan. Pieniä tuntemuksia vatsalla ja selässä ja vatsan erottaa jo suhteellisen hyvin vaatteiden alla. Oliko meillä vielä facebook ryhmä ja kuinka aktiivinen? Voisin siihen nimittäin liittyä
Kyl face ryhmä on aktiivinen ja vielä otan mukaan. Laittakaa halukkaat mulle yv:tä, ni laitan viestillä linkin millä pääsee liittymään. Huomioikaa, että se linkki on voimas sit vain 2 päivää, jonka jälkeen joudun antaa uuden linkin, jos ei ole ehtinyt ennen sitä liittyä.
 
Kata887
Täällä elellään 16+3 ja pahoinvointi jäänyt ja melkeinpä väsymyskin :) Liikkeitä koitan iltaisin tunnustella mutta jos onkin niin ovat niin nopeita ettei voi varmaksi sanoa. Mulla siis istukka edessä joten joudun luultavasti odottelemaan liikkeitä kauemmin tällä kertaa.
kuukausi pitäisi vielä odotella rakenneultraa, jännittää kumpi siellä on ja toivotaan että kaikki on hyvin
 

Yhteistyössä