Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Paranemisia Eltsuselle. Mullakin on vuotava läppä ja sehän aiheuttaa arpeutumista ruokatorveen. No mulla pysyy onneksi kurissa ruokavaliolla. Tiedän kyllä, ettei ole kiva juttu yhtään ja epätietoisuus aiheuttaa kovaa stressiä. Yritä kuitenkin ottaa rennosti ja nauttia potsujen seurasta. Mario on kyllä huippupeli, voisin haastaa sut siinä :)
 
Potsut?
Pottu? Potsi=possu?
Ettekö tiedä, se Potsu on Elenan jazziin hurahtanut poika. Paidasta voi päätellä, ettei omena kauas puusta pudonnut.

Tässä tunnelmamusiikkia, jota Potsu teki äidilleen. Kuvassa @Elena777 , kissa ja kahvia (huomaa japanilaisvaikutteet)

Miten Potsun nimi kirjoitetaan japaniksi? No näin: ポツ Hyvinkasvatetut lapset osaavat aasialaisia kieliä.

Potsu ulkoiluttamassa Elenan kissoja.

Potsun kanava Youtubessa
 
  • Haha
  • Vau!
Reactions: Elena777 ja Echo
Ettekö tiedä, se Potsu on Elenan jazziin hurahtanut poika. Paidasta voi päätellä, ettei omena kauas puusta pudonnut.

Tässä tunnelmamusiikkia, jota Potsu teki äidilleen. Kuvassa @Elena777 , kissa ja kahvia (huomaa japanilaisvaikutteet)

Miten Potsun nimi kirjoitetaan japaniksi? No näin: ポツ Hyvinkasvatetut lapset osaavat aasialaisia kieliä.

Potsu ulkoiluttamassa Elenan kissoja.

Potsun kanava Youtubessa
Aijai, näin monta tsainavideota. :)

Sori mut mulla menee silmät kiinni. Nytkin ne lupattaa tsaina-siristyksellä jo, eikä näkökenttäni siis ole kummoinen.

Voit iloita että tähän aikaan nousevan auringon maassa 100 miljoonalla on silmät kohta jo auki ja aamu. :sneaky: Alkaa kuulua idästä vikinä kuten mulla hiiriperheellä seinän välissä öisin.
 
Sori mut mulla menee silmät kiinni. Nytkin ne lupattaa tsaina-siristyksellä jo, eikä näkökenttäni siis ole kummoinen.
Olet siis kauneimmillasi juuri ennen nukahtamista...

Aijai, näin monta tsainavideota.
Voit iloita että tähän aikaan nousevan auringon maassa 100 miljoonalla on silmät kohta jo auki ja aamu. Alkaa kuulua idästä vikinä kuten mulla hiiriperheellä seinän välissä öisin.
Eihän Potsu mikään tsaina ole, pelkästään hyvinkasvatettu ja fiksu. Kaltaistesi takia hän joutuu joskus esiintymään salanimellä Matthew Floyd.

Auringon noususta voimme aina iloita.


Potsu kohteliaasti pyytää anteeksi tytöltä, ilmeisesti liian myöhään

There's something missing from my bed
Staring at the ceiling can't remember what I said
Let me whisper in your ear
I'm sitting here alone, but I wish that you were here
I'm feeling like I messed up and I'm sorry
I look up and my vision's getting starry
Wrapped up in my head

Think back all the time about the things I never said
 
Viimeksi muokattu:
Paranemisia Eltsuselle. Mullakin on vuotava läppä ja sehän aiheuttaa arpeutumista ruokatorveen. No mulla pysyy onneksi kurissa ruokavaliolla. Tiedän kyllä, ettei ole kiva juttu yhtään ja epätietoisuus aiheuttaa kovaa stressiä. Yritä kuitenkin ottaa rennosti ja nauttia potsujen seurasta.
Sä olet joskus muistaakseni maininnukkin tuosta vaivasta:(
Hyvä kuitenkin että ruokavalio auttaa pitämään kurissa!
Stressi saa olon kieltämättä todella levottomaksi, välillä mikään nukkuasentokaan ei ole hyvä ja on hankala rentoutua päivälläkään.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Sä olet joskus muistaakseni maininnukkin tuosta vaivasta
Hyvä kuitenkin että ruokavalio auttaa pitämään kurissa!
Stressi saa olon kieltämättä todella levottomaksi, välillä mikään nukkuasentokaan ei ole hyvä ja on hankala rentoutua päivälläkään.
Kannattaa myös kohottaa sängynpäätyä. Vaikka jotain laatukirjoja sängynjalkojen alle. Mulla on toisen alla university physics. Se on tarpeeks paksu :D
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777

Yhteistyössä