Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kylläpä ramasee.
Täällä myös!

Aamun punttis oli jotain odottamatonta! Kaveri valitti että on huonossa kunnossa, eikä oo käyny kuulema koko kesänä salilla. Ja pa*kanvi*ut!
Revin kun heikkopäinen, että pysyin mukana. Huomenna oon varmaan kipee.
Maanantaina onki sitten peppureeniä.
Hiivatti se ryökäle on varmaan asunu salilla viimeset kuukaudet - en voi olla näin huonossa kunnossa.

Just tulin töistä ja ajattelin korkata glögit, mutta tässä mä vieläkin istun sohvalla ja näpytän. Muuuuuuutama viesti oli tullu!🙄Mulla jäi luuri päiväks kotiin, ihanaa huomata että en ole luuririippuvainen.
 
Täällä myös!

Aamun punttis oli jotain odottamatonta! Kaveri valitti että on huonossa kunnossa, eikä oo käyny kuulema koko kesänä salilla. Ja pa*kanvi*ut!
Revin kun heikkopäinen, että pysyin mukana. Huomenna oon varmaan kipee.
Maanantaina onki sitten peppureeniä.
Hiivatti se ryökäle on varmaan asunu salilla viimeset kuukaudet - en voi olla näin huonossa kunnossa.

Just tulin töistä ja ajattelin korkata glögit, mutta tässä mä vieläkin istun sohvalla ja näpytän. Muuuuuuutama viesti oli tullu!Mulla jäi luuri päiväks kotiin, ihanaa huomata että en ole luuririippuvainen.
Mun pitää reenata että uskallan pyytää yhen kaverini lenkkikaveriksi, se tikkaa maantietä menemään kuin Singer...
 
Kun olisi
-puhdas kämppä
-itsellä virkeä olo tehdä kaikkea
-muksut innokkaana imuroimassa ja luuttuamassa myös huoneitaan
-glögiä ja joulutorttua kynttilän valossa ja hyvä leffa.

Mutta kun ei ole mitään noista. Pskaa joka paikka täynnä ja muksut ihan raatoja kouluviikon jälkeen. Teini näkee kaveriaan.
Ehkä huomenna me kunnostaudutaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kun olisi
-puhdas kämppä
-itsellä virkeä olo tehdä kaikkea
-muksut innokkaana imuroimassa ja luuttuamassa myös huoneitaan
-glögiä ja joulutorttua kynttilän valossa ja hyvä leffa.

Mutta kun ei ole mitään noista. Pskaa joka paikka täynnä ja muksut ihan raatoja kouluviikon jälkeen. Teini näkee kaveriaan.
Ehkä huomenna me kunnostaudutaan.
Nyt otetaan rennosti on perrrrrjantai!

Se hyvä lehva olis täällä ehkä mahtollisesti saatavilla, mut emmä jaksa ees ettiä.

Eka viikonloppu vähään aikaan kun ei oo pelejä, JESS! Ei tartte ku reeneihin viiä ja toinen kauden päättäjäisiin, wau!😍🤩
 
Kun olisi
-puhdas kämppä
-itsellä virkeä olo tehdä kaikkea
-muksut innokkaana imuroimassa ja luuttuamassa myös huoneitaan
-glögiä ja joulutorttua kynttilän valossa ja hyvä leffa.

Mutta kun ei ole mitään noista. Pskaa joka paikka täynnä ja muksut ihan raatoja kouluviikon jälkeen. Teini näkee kaveriaan.
Ehkä huomenna me kunnostaudutaan.
Mä luin että puhdas pimppi. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma

Yhteistyössä