Taatusti kokeilen. Toi pitää vissiin pakastaa?Säyneet nousevat kudulle jo kauan ennen lahnaa huhtikuussa. Kokeile graavisäynettä tuollaisesta 1-2 kg kalasta.
Taatusti kokeilen. Toi pitää vissiin pakastaa?Säyneet nousevat kudulle jo kauan ennen lahnaa huhtikuussa. Kokeile graavisäynettä tuollaisesta 1-2 kg kalasta.
En ole pakastanut ja madoilta on säästytty. Lapamato leviää hauen, ahvenen, kuhan, kiisken ja mateen kautta. Mutta varman päälle voi tietenkin pelata ja pakastaa.Taatusti kokeilen. Toi pitää vissiin pakastaa?
Tsaina=yleisnimitys kaakkois-Aasian riisinpurijoille.Pssst...hän on japanilainen
Täällä myös!Kylläpä ramasee.
Mun pitää reenata että uskallan pyytää yhen kaverini lenkkikaveriksi, se tikkaa maantietä menemään kuin Singer...Täällä myös!
Aamun punttis oli jotain odottamatonta! Kaveri valitti että on huonossa kunnossa, eikä oo käyny kuulema koko kesänä salilla. Ja pa*kanvi*ut!
Revin kun heikkopäinen, että pysyin mukana. Huomenna oon varmaan kipee.
Maanantaina onki sitten peppureeniä.
Hiivatti se ryökäle on varmaan asunu salilla viimeset kuukaudet - en voi olla näin huonossa kunnossa.
Just tulin töistä ja ajattelin korkata glögit, mutta tässä mä vieläkin istun sohvalla ja näpytän. Muuuuuuutama viesti oli tullu!Mulla jäi luuri päiväks kotiin, ihanaa huomata että en ole luuririippuvainen.
ohoHiiskatti kun ei oo jallupullua hollilla. Oliskohan tuolla yhtään Alkoa enää auki.
Tänään meinaan ottaa kunnon kännit!
Nyt otetaan rennosti on perrrrrjantai!Kun olisi
-puhdas kämppä
-itsellä virkeä olo tehdä kaikkea
-muksut innokkaana imuroimassa ja luuttuamassa myös huoneitaan
-glögiä ja joulutorttua kynttilän valossa ja hyvä leffa.
Mutta kun ei ole mitään noista. Pskaa joka paikka täynnä ja muksut ihan raatoja kouluviikon jälkeen. Teini näkee kaveriaan.
Ehkä huomenna me kunnostaudutaan.
En tiiä mikä siinä Alkoon menemisessä on niin vaikiaa että tyyliin kerran vuoteen saa hömpsyt! Suytän ehkä kiirettä - aina siellon jono!
Koskee myös miehiä. Puhtaan p*rseen/pallinalusen perjantai, tasa-arvon nimissä, hiio-hoi.jummijammi, sehän on tosiaan perrrrjantai
eli ppp
Mä luin että puhdas pimppi.Kun olisi
-puhdas kämppä
-itsellä virkeä olo tehdä kaikkea
-muksut innokkaana imuroimassa ja luuttuamassa myös huoneitaan
-glögiä ja joulutorttua kynttilän valossa ja hyvä leffa.
Mutta kun ei ole mitään noista. Pskaa joka paikka täynnä ja muksut ihan raatoja kouluviikon jälkeen. Teini näkee kaveriaan.
Ehkä huomenna me kunnostaudutaan.
Juu mä suren täällä kaiken lisäks vielä haisevan toosan äärellä että miks onkaan asiat näin retuperällä...Mä luin että puhdas pimppi.
Tyhjiä ämpäreitä. Ois vaikka sangriaa ämpärissä.Oulu otti "ydinaseet" käyttöön koronataistelussa: Kärppien kärkipelaajat jakavat keskiviikkona ilmaisia ämpäreitä rokotustapahtumassa Valkeassa
Oulun kaupunki on ottanut kovat keinot käyttöön houkuttaakseen vielä rokottamattomia kaupunkilaisia ottamaan koronarokotteen.www.kaleva.fi
Voi harmi.Osa pakattu,huomenna/sunnuntaina loput. Kyyti hommattu, ahdistaa vaan että kun saattaa joutua jakamaan huoneen.
Niinh,onneksi ei oo hernekeittoa tarjollaVoi harmi.
Älä syö illalla kovasti hernekeittoa.
Se ei oo kivaa. Minäkin oon joutunut jakaa huoneen. Kun olin tules kuntoutuksessa. Aslak kuntoutuksessa oli työkaveri mun kanssa.Osa pakattu,huomenna/sunnuntaina loput. Kyyti hommattu, ahdistaa vaan että kun saattaa joutua jakamaan huoneen.
ei voi rauhassa harrastaa omaa kivaa eikä puhelinseksiä hellun kanssaOsa pakattu,huomenna/sunnuntaina loput. Kyyti hommattu, ahdistaa vaan että kun saattaa joutua jakamaan huoneen.