Jep,ei oo omaa rauhaa yhtään enkä mä osaa nukkua vieraan ihmisen seurassa.Se ei oo kivaa. Minäkin oon joutunut jakaa huoneen. Kun olin tules kuntoutuksessa. Aslak kuntoutuksessa oli työkaveri mun kanssa.
Jep,ei oo omaa rauhaa yhtään enkä mä osaa nukkua vieraan ihmisen seurassa.Se ei oo kivaa. Minäkin oon joutunut jakaa huoneen. Kun olin tules kuntoutuksessa. Aslak kuntoutuksessa oli työkaveri mun kanssa.
Niin,sekin vieläei voi rauhassa harrastaa omaa kivaa eikä puhelinseksiä hellun kanssa
Juuri eilen kaipailit sänkykaveria, nyt valitat. Eikö olisi jo aika päättää?Se ei oo kivaa. Minäkin oon joutunut jakaa huoneen. Kun olin tules kuntoutuksessa. Aslak kuntoutuksessa oli työkaveri mun kanssa.
Nukkua?!? No, ehkä aamuyöstä...Jep,ei oo omaa rauhaa yhtään enkä mä osaa nukkua vieraan ihmisen seurassa.
no ei siellä oo tarkoitus touhuta kenenkään kanssa.Nukkua?!? No, ehkä aamuyöstä...
Potsut?Yritä kuitenkin ottaa rennosti ja nauttia potsujen seurasta. Mario on kyllä huippupeli, voisin haastaa sut siinä
Poitsut. Nakkisormet ei osu joka kirjaimeenPotsut?
Pottu? Potsi=possu?
No mutta, Ellu ja pienet potsit kuulosti kans ihanallePoitsut. Nakkisormet ei osu joka kirjaimeen
En olekaan. Piristysin. Ja väsysin taas. Öitä vaaKylläpä ramasee. Taidan olla vanha...
Ettekö tiedä, se Potsu on Elenan jazziin hurahtanut poika. Paidasta voi päätellä, ettei omena kauas puusta pudonnut.Potsut?
Pottu? Potsi=possu?
Aijai, näin monta tsainavideota.Ettekö tiedä, se Potsu on Elenan jazziin hurahtanut poika. Paidasta voi päätellä, ettei omena kauas puusta pudonnut.
Tässä tunnelmamusiikkia, jota Potsu teki äidilleen. Kuvassa @Elena777 , kissa ja kahvia (huomaa japanilaisvaikutteet)
Miten Potsun nimi kirjoitetaan japaniksi? No näin: ポツ Hyvinkasvatetut lapset osaavat aasialaisia kieliä.
Potsu ulkoiluttamassa Elenan kissoja.
Potsun kanava Youtubessa
Änärissä ja painipeleissä ei toivoakaan, että pärjäisin...mutta rallipelit on sitte ihan toinen juttu!en uso että pärjäät
Olishan se kiva voittaa yks turkulainenkin joskusvoisin haastaa sut siinä
Olet siis kauneimmillasi juuri ennen nukahtamista...Sori mut mulla menee silmät kiinni. Nytkin ne lupattaa tsaina-siristyksellä jo, eikä näkökenttäni siis ole kummoinen.
Eihän Potsu mikään tsaina ole, pelkästään hyvinkasvatettu ja fiksu. Kaltaistesi takia hän joutuu joskus esiintymään salanimellä Matthew Floyd.Aijai, näin monta tsainavideota.
Voit iloita että tähän aikaan nousevan auringon maassa 100 miljoonalla on silmät kohta jo auki ja aamu. Alkaa kuulua idästä vikinä kuten mulla hiiriperheellä seinän välissä öisin.
Sä olet joskus muistaakseni maininnukkin tuosta vaivastaParanemisia Eltsuselle. Mullakin on vuotava läppä ja sehän aiheuttaa arpeutumista ruokatorveen. No mulla pysyy onneksi kurissa ruokavaliolla. Tiedän kyllä, ettei ole kiva juttu yhtään ja epätietoisuus aiheuttaa kovaa stressiä. Yritä kuitenkin ottaa rennosti ja nauttia potsujen seurasta.
No eihän sitä yhdessä päivässä tulla vanhaksi. Siinä menee vuosia, joillakin jopa kymmeniä vuosia.Kylläpä ramasee. Taidan olla vanha...
Onnittelut, tuliko nuorta tiukkasyistä melaa MEKkoon?
KIva versio, ihan sinun näköisesi.Huomenia
Pikkuhiljaa alkaa olemaan, eilinen päivä ja ilta meni vaan nauraen ja jutellen, väkisin unohtaa omat murheet noiden mussukoiden seurassa.KIva versio, ihan sinun näköisesi.
Onhan olo jo parempi?
Ja se maailmalla kerätty sisältää ihmisperäistä hormonia - mut pidempi juttu selitettävksi, ei mahda mitään. Pudottaa lampaan karvat verkkotakkiin 4 viikon aikana.. Mulla oli 1970-luvulla lampaita ja silloin se uutinen oli jo tiedossa kehruukurssilla. Ehkä se nyt vaan on jäänyt monelta muulta käymättä
Kannattaa myös kohottaa sängynpäätyä. Vaikka jotain laatukirjoja sängynjalkojen alle. Mulla on toisen alla university physics. Se on tarpeeks paksuSä olet joskus muistaakseni maininnukkin tuosta vaivasta
Hyvä kuitenkin että ruokavalio auttaa pitämään kurissa!
Stressi saa olon kieltämättä todella levottomaksi, välillä mikään nukkuasentokaan ei ole hyvä ja on hankala rentoutua päivälläkään.