Oletko varma ettei vaan ärtynyt? Auton ilmastointi tekee sitä välillä mulle.Päivää
Silmä tulehtui eilisen päivän aikana, varmaan tullut tuulettimesta kun puhaltaa juuri tohon silmään koko ajan
Kääk hymiöt ei toimi
Siis joo, tuota sanaa ajoin takaa!Oletko varma ettei vaan ärtynyt? Auton ilmastointi tekee sitä välillä mulle.
Älä katso tuuletinta ja yritä laskea kuinka monta kertaa propelli pyörii täysillä tunnin aikanaSiis joo, tuota sanaa ajoin takaa!
Ärtynyt, ei niinkään tulehtunut.
No mikäs siinä. Eipä hällä ollut ainakaan tylsää.Kissa teki kepposia yöllä, pudotti vessan kaapista jo avatun vessapaperirullapaketin ja sai sieltä raasteltua yhden rullan osittain silpuksi.
Lopuksi oli raahannut uhrinsa toiseen vesikuppiin ja yrittänyt vissiin hukuttaa sen sinne
En katso, niiden kierrosten laskeminen on yhtä hankalaa kuin on ymmärtää miesten sielunmaisemaa ja ajatusten tonavaaÄlä katso tuuletinta ja yritä laskea kuinka monta kertaa propelli pyörii täysillä tunnin aikana
No ei, illalla leikittiin vaikka kuinka pitkään ja leikin jälkeen meni vessaan leikkimään suihkunurkkauksen verhon pidikkeillä...siis sinne ylös asti. Menee pesukoneen päältä aina ensiks peilikaapin päälle ja sieltä ponppaa tasapainoilemaan siihen suihkunurkkauksen lasitetulle seinälle.No mikäs siinä. Eipä hällä ollut ainakaan tylsää.
Järkyttyisit jos tietäisit mitä täällä pään sisällä koliseeEn katso, niiden kierrosten laskeminen on yhtä hankalaa kuin on ymmärtää miesten sielunmaisemaa ja ajatusten tonavaa
No jaa, mä olen kasvanut mm. kolmen veljeksen kanssa (on siskojakin pari) ja kasvatin myöhemmin kolme poikaa, että on noista kolinoista jotain kokemusta...silti te kaksilahkeiset osaatte aina yllättääJärkyttyisit jos tietäisit mitä täällä pään sisällä kolisee
No niinpä, mutta mietippä: turkulainen, kaksilahkeinen, naistenpalstalla vetelehtijä...No jaa, mä olen kasvanut mm. kolmen veljeksen kanssa (on siskojakin pari) ja kasvatin myöhemmin kolme poikaa, että on noista kolinoista jotain kokemusta...silti te kaksilahkeiset osaatte aina yllättää
Sä olet poikkeus, et siksi että sulla on kaksi lahjetta vaan tuon turkulaisuutesi takiaNo niinpä, mutta mietippä: turkulainen, kaksilahkeinen, naistenpalstalla vetelehtijä...
Poikkeus vahvistaa säännönSä olet poikkeus, et siksi että sulla on kaksi lahjetta vaan tuon turkulaisuutesi takia
No höh, miesten sielunmaisemahan on tosi helppo käsittää. Kun mies saa ruokaa ja pillua niin se on onnellinen.En katso, niiden kierrosten laskeminen on yhtä hankalaa kuin on ymmärtää miesten sielunmaisemaa ja ajatusten tonavaa
Noi mun kattiset ei oo tehny tuota ehkä pariin vuo teenKissa teki kepposia yöllä, pudotti vessan kaapista jo avatun vessapaperirullapaketin ja sai sieltä raasteltua yhden rullan osittain silpuksi.
Lopuksi oli raahannut uhrinsa toiseen vesikuppiin ja yrittänyt vissiin hukuttaa sen sinne
Mä mietin samaa. Helppo käsittää ja käsitellä.No höh, miesten sielunmaisemahan on tosi helppo käsittää. Kun mies saa ruokaa ja pillua niin se on onnellinen.
kun noudattaa periaatetta Make his dick hard, not his life niin hyvin meneeMä mietin samaa. Helppo käsittää ja käsitellä.
Nykylapset, kuten meidän kaltaisemme entisetkin, osaavat myös valita "kivat" opettajat. Varsinkaan teini-ikäisen päätöksenteko ei ole kovin rationaalista.Varmaan joo.
Kyl nykylapset osaavat etsiä mieluisat "tanssit^ netistä ja aamulla kiskovat peiton korviin jos moista turhuutta ois koulussa tarjolla.