Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Auttakaa pliis! Kellään kokemuksia rfsu:n kaupasta saatavista raskaustesteistä? Kiertopäivistä tai mistään ei mitään hajua, koska käytössä hormonikierukka. Ajattelin testata viimeaikaisten pahoinvointejen takia varulta. Tein testin päivällä, viivat alkoi piirtyä hitaasti ja lähdin viemään roskia joten unohdin koko testin.. No nyt katsoin sitä ja näytti tältä! Voiko näihin tulla tälläinen tulos kontrolliajan jälkeen vaikka olisi oikeasti nega? Täytynee ostaa huomenna toinen testi, mutta oon ihan paniikissa nyt

Nämä testit kannattaa jättää kauppaan. Niillä saa vahvempiakin viivoja testiajalla ilman että on raskaana.
Osta apteekista joku parempi testi.

Testiajan jälkeen tulevat viivat on aina negatiivisia. Testi Kontaminoituu eikä viivat ole enää luotettavia.
 
  • Tykkää
Reactions: sofialiina
Auttakaa pliis! Kellään kokemuksia rfsu:n kaupasta saatavista raskaustesteistä? Kiertopäivistä tai mistään ei mitään hajua, koska käytössä hormonikierukka. Ajattelin testata viimeaikaisten pahoinvointejen takia varulta. Tein testin päivällä, viivat alkoi piirtyä hitaasti ja lähdin viemään roskia joten unohdin koko testin.. No nyt katsoin sitä ja näytti tältä! Voiko näihin tulla tälläinen tulos kontrolliajan jälkeen vaikka olisi oikeasti nega? Täytynee ostaa huomenna toinen testi, mutta oon ihan paniikissa nyt

Joo, tekisin uuden testin. Kovin epävarma testi kun on. Hormonikierukka on kyllä tositehokas ehkäisymuoto, parempi jopa kuin sterilisaatio.
 
Laitan tänne ovisplussakuvan referenssiksi toisillekin testien tulkintaan.

Raskauskeijun ovulaatiotesti

Olen ihan hämmentynyt. Olen koko ikäni ollut lähes ovuloimaton, PCOS:n takia menkat muutaman kerran vuodessa. Nyt olen kolme kuukautta peräjälkeen saanut oviksen kiinni kp 15-18 (raskauskeijun liuska+varmistus digillä) ja kierto on ollut muutaman päivän tarkkuudella säännöllinen viime marraskuusta asti. Tähän mennessä olen vaan bongaillut ovista ja hämmästellyt kierron säännöllisyyttä. Nyt syksyllä toivon pääseväni hätähousuilemaan myös raskaustestien kanssa.
 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
vierailija
Eipä aina ole!
Esimerkiksi rfsu testeihin tulee usein punainen viiva vaikkei raskaana ole.
RFSU:n testit on ihan surkeita ja niitä ei pitäisi käyttää. Mut kaikissa r-testipakkauksissakin on ohjeena, että testiajalla tullut punainen viiva on plussa, vaikka olisi haalea. Kerran olen saanut RFSU:n testillä väärän plussan, mut se tuli kyllä testiajan jälkeen, sitä ennen oli enemmän harmaa. Vuosi olin -13, sen jälkeen olen testannut pääosin PC:lla tai apteekin testeillä. Itse olen huomannut muutaman raskauden kokemuksella, että luotettavissa testeissä testiajan jälkeen tulleet punaiset viivat kertovat usein hormonia olevan vähän virtsassa ja usein oikea testiviiva oikeassa ajassa tulee parin päivän päästä viimeistään testiin.
 
Ihmettelen?
Näyttää kyllä plussalle mutta uudestaan huomenna?
Ajattelin tehdä illalla vielä toisen. Olisiko vinkkejä testistä, apteekista tai kaupasta.

Tämä on tilattu, olisikohan ollut raskauskeiju. Maanantaina pitää soittaa terveyskeskukseen jos tämä plussa on? Vai mihin? Miten tässä voi edes edetä...

En kehtaa kirjautua omalla nimimerkillä. Kun ei näin edes pitänyt käydä!
 
Ihmettelen?
Minusta myös plussa,on vaaleanpunainen viiva.
Vahvistui vielä kuivuttuaan. Oon kyllä ihmeissäni, kierukka on. Voiko tästä edes vauvaa tulla. Digitaalinen ja joku ya testikasetti on aamuksi. Pelottaa. Näillä ultra testeillä netin mukaan paljon vääriä viivoja, että en tiedä. Ja aamun first responsen haalea voisi kai olla myös viivanpaikka.

Katsotaan mitä aamun testit näyttää. En tiedä mitä toivoisin kun se kierukka on. Tuleeko jotain komplikaatioita jos oon raskaana.. Ähhh..
 
vierailija
Vahvistui vielä kuivuttuaan. Oon kyllä ihmeissäni, kierukka on. Voiko tästä edes vauvaa tulla. Digitaalinen ja joku ya testikasetti on aamuksi. Pelottaa. Näillä ultra testeillä netin mukaan paljon vääriä viivoja, että en tiedä. Ja aamun first responsen haalea voisi kai olla myös viivanpaikka.

Katsotaan mitä aamun testit näyttää. En tiedä mitä toivoisin kun se kierukka on. Tuleeko jotain komplikaatioita jos oon raskaana.. Ähhh..
Kupari - vai hormonikierukka? Kierukka voi altistaa myös kohdun ulkoiselle, kun alkio ei voi kiinnittyä kierukan takia kohtuun. Kannattaa pian ottaa yhteys terveydenhuoltoon, heti alkuviikosta, että pääset ultraan.
 
Ihmettelen?
Kupari - vai hormonikierukka? Kierukka voi altistaa myös kohdun ulkoiselle, kun alkio ei voi kiinnittyä kierukan takia kohtuun. Kannattaa pian ottaa yhteys terveydenhuoltoon, heti alkuviikosta, että pääset ultraan.
Hormonikierukka on.
Maanantaina soitan terveyskeskukseen.

Kuten pelkäsinkin, raskaana 1-2 lukee clearbluen digitaalisessa.
Toinenkin testi oli eilisiä vahvempi.
 

Yhteistyössä