vierailija85
Kyseessä siis tämä testi https://www.rfsu.com/fi/tuotteet/raskaus-ja-ovulaatiotestit/raskaustesti-testaa-varhain/
Nämä testit kannattaa jättää kauppaan. Niillä saa vahvempiakin viivoja testiajalla ilman että on raskaana.Auttakaa pliis! Kellään kokemuksia rfsu:n kaupasta saatavista raskaustesteistä? Kiertopäivistä tai mistään ei mitään hajua, koska käytössä hormonikierukka. Ajattelin testata viimeaikaisten pahoinvointejen takia varulta. Tein testin päivällä, viivat alkoi piirtyä hitaasti ja lähdin viemään roskia joten unohdin koko testin.. No nyt katsoin sitä ja näytti tältä! Voiko näihin tulla tälläinen tulos kontrolliajan jälkeen vaikka olisi oikeasti nega? Täytynee ostaa huomenna toinen testi, mutta oon ihan paniikissa nyt
Joo, tekisin uuden testin. Kovin epävarma testi kun on. Hormonikierukka on kyllä tositehokas ehkäisymuoto, parempi jopa kuin sterilisaatio.Auttakaa pliis! Kellään kokemuksia rfsu:n kaupasta saatavista raskaustesteistä? Kiertopäivistä tai mistään ei mitään hajua, koska käytössä hormonikierukka. Ajattelin testata viimeaikaisten pahoinvointejen takia varulta. Tein testin päivällä, viivat alkoi piirtyä hitaasti ja lähdin viemään roskia joten unohdin koko testin.. No nyt katsoin sitä ja näytti tältä! Voiko näihin tulla tälläinen tulos kontrolliajan jälkeen vaikka olisi oikeasti nega? Täytynee ostaa huomenna toinen testi, mutta oon ihan paniikissa nyt
Näkyy kyllä haalea viiva! Testaa huomenna uusiksi, eiköhän vahvistu!
Näkyykös noissa mitään? Ylempi testiajalla ja alempi vartin päästä. Dpo 11-13 menossa nyt.. ja testinä pregcheck
Viivanpaikka on harmaa, testiajalla tullut punainen viiva on plussa vaikka olis haaleakin.Näkyy kyllä haalea viiva! Testaa huomenna uusiksi, eiköhän vahvistu!
Näissä testeissä on kyllä ollut lähiaikoina paljon viivanpaikkoja.
Eipä aina ole!Viivanpaikka on harmaa, testiajalla tullut punainen viiva on plussa vaikka olis haaleakin.
RFSU:n testit on ihan surkeita ja niitä ei pitäisi käyttää. Mut kaikissa r-testipakkauksissakin on ohjeena, että testiajalla tullut punainen viiva on plussa, vaikka olisi haalea. Kerran olen saanut RFSU:n testillä väärän plussan, mut se tuli kyllä testiajan jälkeen, sitä ennen oli enemmän harmaa. Vuosi olin -13, sen jälkeen olen testannut pääosin PC:lla tai apteekin testeillä. Itse olen huomannut muutaman raskauden kokemuksella, että luotettavissa testeissä testiajan jälkeen tulleet punaiset viivat kertovat usein hormonia olevan vähän virtsassa ja usein oikea testiviiva oikeassa ajassa tulee parin päivän päästä viimeistään testiin.Eipä aina ole!
Esimerkiksi rfsu testeihin tulee usein punainen viiva vaikkei raskaana ole.
Kyllä minunkin silmään hailurainen viiva näkyy
Näkyykös noissa mitään? Ylempi testiajalla ja alempi vartin päästä. Dpo 11-13 menossa nyt.. ja testinä pregcheck
Miltä näyttää tuo tänään?
Näyttää kyllä plussalle mutta uudestaan huomenna?
Ajattelin tehdä illalla vielä toisen. Olisiko vinkkejä testistä, apteekista tai kaupasta.Näyttää kyllä plussalle mutta uudestaan huomenna?
Plussalta näyttää kyllä mun mielestä.
Minusta myös plussa,on vaaleanpunainen viiva.
Vahvistui vielä kuivuttuaan. Oon kyllä ihmeissäni, kierukka on. Voiko tästä edes vauvaa tulla. Digitaalinen ja joku ya testikasetti on aamuksi. Pelottaa. Näillä ultra testeillä netin mukaan paljon vääriä viivoja, että en tiedä. Ja aamun first responsen haalea voisi kai olla myös viivanpaikka.Minusta myös plussa,on vaaleanpunainen viiva.
Kupari - vai hormonikierukka? Kierukka voi altistaa myös kohdun ulkoiselle, kun alkio ei voi kiinnittyä kierukan takia kohtuun. Kannattaa pian ottaa yhteys terveydenhuoltoon, heti alkuviikosta, että pääset ultraan.Vahvistui vielä kuivuttuaan. Oon kyllä ihmeissäni, kierukka on. Voiko tästä edes vauvaa tulla. Digitaalinen ja joku ya testikasetti on aamuksi. Pelottaa. Näillä ultra testeillä netin mukaan paljon vääriä viivoja, että en tiedä. Ja aamun first responsen haalea voisi kai olla myös viivanpaikka.
Katsotaan mitä aamun testit näyttää. En tiedä mitä toivoisin kun se kierukka on. Tuleeko jotain komplikaatioita jos oon raskaana.. Ähhh..
Hormonikierukka on.Kupari - vai hormonikierukka? Kierukka voi altistaa myös kohdun ulkoiselle, kun alkio ei voi kiinnittyä kierukan takia kohtuun. Kannattaa pian ottaa yhteys terveydenhuoltoon, heti alkuviikosta, että pääset ultraan.
Toisaalta alkio voi olla kohdussakin ja kaikki mennä hyvin <3 Olen kuullut että niinkin voi täysin terve lapsi syntyä, harvinaisiahan nämä on.Hormonikierukka on.
Maanantaina soitan terveyskeskukseen.
Kuten pelkäsinkin, raskaana 1-2 lukee clearbluen digitaalisessa.
Toinenkin testi oli eilisiä vahvempi.
Riippuu Ovulaatiosta. Jos suht normaaliin aikaan kp 12-16 niin myöhässä kyllä olitte.Ehdittiin yritykseen vasta KP 18. Normaalisti kierto n 26-29pv. Onkohan mitään toivoa tai järkeä edes piinailla?
Kiitos! Todella stressaavaa, en osaa olla iloinen plussasta, kun tässä voi tapahtua vaikka mitä. Hormonikierukka laitettiin helpottamaan endometrioosia ja tarkoitus oli jatkaa yritystä myöhemmin.Toisaalta alkio voi olla kohdussakin ja kaikki mennä hyvin <3 Olen kuullut että niinkin voi täysin terve lapsi syntyä, harvinaisiahan nämä on.