Kiira Korpi eroaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Yhtä sopuisa ja kaunis erokirjoitus somessa kuin aikoinaan Martinalla Stefusta.

Mitäköhän pinnan alla kytee?

Veikkaan kolmatta pyörää tai selvittämättömiä erimielisyyksiä perhemallitoiveissa.

Oon kyllä yllättyny, koska tuo tuntui olevan vuosisadan rakkaustarina. Tai ainakin häät oli kauniit ja komeat, mutta sehän korreloi päinvastaisesti liiton kestävyyden kanssa...:unsure:
Vauvalla vihjasivat että Arthurilla ois ollu sutinaa naisten kanssa.

Kelpaakohan Kiiralle syrjäytynyt, moniongelmainen pitkäaikaistyötön mies? Mihin muuhun hänellä on mahdollisuuksia kun opiskelee jotain diipadaapaa Yhdysvalloissa.

Mutta vaikka on hyvä että jotenkin aikuismaisesti ja rauhassa erotaan (jos nyt välttämättä erota pitää :( ), niin mua ärsyttää nuo eroviestit.
"Aivan huikean mahtava ihmissuhde ja matka ihanan henkilön kanssa on päättynyt, olemme oppineet ja kasvaneet ihmisinä ja olemme läheisiä ystäviä jne."
Jos on niiin mahtava ihmissuhde niin miksei sitä jatkettu?
Toki ymmärrän että joku syrjähyppy ei poissulje sitä, että oli muuten mahtava äijä.

Mä jos eroaisin niin en sanois somessa mitään kuin että ero tuli, näin kävi, p*rsiilleen meni.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mutta vaikka on hyvä että jotenkin aikuismaisesti ja rauhassa erotaan (jos nyt erota pitää ), niin mua ärsyttää nuo eroviestit.
"Aivan huikean mahtava ihmissuhde ja matka ihanan henkilön kanssa on päättynyt, olemme oppineet ja kasvaneet ihmisinä ja olemme läheisiä ystäviä jne."
Jos on niiin mahtava ihmissuhde niin miksei sitä jatkettu?

Mä jos eroaisin niin en sanois somessa mitään kuin että ero tuli, näin kävi, p*rsiilleen meni.
Miksi olet rikkomassa Jumalan siunaaman avioliittosi?

Mistäs sä sen tiedät?
Sen näki niistä kuvista, se poseerasi ilman tunnetta. Mun pelimiestutka ei petä. Mä näen pelimiesten aikeet vaikkei ne itse niitä tiedosta. ;)

Pelimies-isän tyttärenä mun aistit harjaantui; naisia pyöri mun isän ympärillä. :rolleyes:

Yhteistyössä