V
vierailija
Vieras
Mutta vaikka on hyvä että jotenkin aikuismaisesti ja rauhassa erotaan (jos nyt välttämättä erota pitää ), niin mua ärsyttää nuo eroviestit.
"Aivan huikean mahtava ihmissuhde ja matka ihanan henkilön kanssa on päättynyt, olemme oppineet ja kasvaneet ihmisinä ja olemme läheisiä ystäviä jne."
Jos on niiin mahtava ihmissuhde niin miksei sitä jatkettu?
Toki ymmärrän että joku syrjähyppy ei poissulje sitä, että oli muuten mahtava äijä.
Mä jos eroaisin niin en sanois somessa mitään kuin että ero tuli, näin kävi, p*rsiilleen meni.
Ettekö te tsuhnat ymmärrä että Suomen liittyminen Natoon on Suomen katastrofi. Suomalaisten vosujen olisi jo parasta aloittaa v e n ä j ä n kielen opiskelut. Luistava luistelutyttö Kiirakin on aloittanut opiskella kieltä ja hyvällä menestyksellä kas tässä
https://is.gd/d2U2dI