Suruja puserossa=(

Kaipaisin kovasti samassa elämän tilanteessa olevaa ihmistä jakamaan ajatuksia ja tunteita, kun yksin ei enään jaksaisi murheita pitää sisällään.
Parisuhde tuntuu olevan umpikujassa, lähinnä järjetön asuntovelka ja kaksi lasta pitää yhdessä..niin ja tietenkin se rakkaus joka ehkä jossain pinnan alla kytee tai sitten kyse on vain pelosta päästää irti.
Olemme olleet onnellisia ja eläneet mukavaa perhe arkea, mies on ollut aktiivinen lasten kanssa ja aina ihana minua kohtaan. Viimeinen vuosi on ollut jotain muuta, hän ei ole enään sama mies. Epäilen masennusta tai uupumusta mutta siitä mies ei halua kuullakaan, eipä hän mistään muustakaan halua puhua.
Olen ihan yksin vaikkakin kaksin. Välillä iskee päälle kauhea ahdistus ja masennus, epätoivokin joskus.
Työ, opiskelut ja lapset pitävät mukana menossa. Päällisin puolin olen aina iloinen ja pirteä ja muita auttamassa enkä ongelmia tutuille edes myöntäisi mutta sisällä ja omassa rauhassa tuntuu ettei jaksaisi enään.Kaipaisin kovasti ystävää jakamaan niin ne ilot kuin vaikeatkin asiat.(olen 24v ja Helsingistä)

Olen 25-v kahden pojan(2v7kk ja 2,5kk) äiti, kaksi koiraa(7kk ja 6v) kuuluvat myös osa-aikaisesti perheeseemme sekä kokopäiväisesti yks aviomies!

Laita mailia, niin tutustutaan paremmin!
teron.oma@luukku.com

leena25
moikka.
vuodatuksesi kuulosti todella tutulta... meilläkin on kaksi lasta 4v ja 1½v. mieheni kanssa käymme molemmat töissä ja siinä välissä pitäisi kotia ja parisuhdetta hoitaa...
pistähän mailia tulemaan.
terkuin, leena
lemima@suomi24.fi

ps. en ole kylläkään pk-seudulta mut ei kai haittaa...

Yhteistyössä