Kävin esikoisesta ja nyt odottelen vuoroani varhaisultraan.Täällä eilen 16.5 kolme positiivista testiä ja tänä aamuna digitesti myös positiivinen!! Ensimmäinen raskaus, ikinä en ole plussannut edes ovulaatiotestistä! Tunteet on kauhunsekaisenonnelliset LA olisi 19.1.22. Oletteko koska käyneet ensimmäisessä ultrassa yksityisellä? Haluaisin käydä mahd. pian varmistamassa että hän on todellakin siellä missä kuuluu.
Mä oon käynyt n. 7+2 ja silloin näkynyt syke.Täällä eilen 16.5 kolme positiivista testiä ja tänä aamuna digitesti myös positiivinen!! Ensimmäinen raskaus, ikinä en ole plussannut edes ovulaatiotestistä! Tunteet on kauhunsekaisenonnelliset LA olisi 19.1.22. Oletteko koska käyneet ensimmäisessä ultrassa yksityisellä? Haluaisin käydä mahd. pian varmistamassa että hän on todellakin siellä missä kuuluu.
Mä kävin 6+3 ja 7+3 ja näkyi syke ekalla kerrallakin. Nyt toka krt kuultiin myös syke.Täällä eilen 16.5 kolme positiivista testiä ja tänä aamuna digitesti myös positiivinen!! Ensimmäinen raskaus, ikinä en ole plussannut edes ovulaatiotestistä! Tunteet on kauhunsekaisenonnelliset LA olisi 19.1.22. Oletteko koska käyneet ensimmäisessä ultrassa yksityisellä? Haluaisin käydä mahd. pian varmistamassa että hän on todellakin siellä missä kuuluu.
@Hulda91Varhaisultrassa käyty ja syke löytyi joten nyt uskallan liittyä fb-ryhmään Kenelle sitä viestiä pitä täällä laittaa?
Mahtuu mahtuuTänään tehty parin kappalein plussaa. Mielelläni liityn FB-ryhmään mutta ehkä vasta varhaisultran jälkeen. Saako sinne "varailla paikkaa", jos ryhmäkoko pidetään rajallisena?
Laskureiden mukaan LA 17.-19.1.2022.
Pahoittelut @Hulda91 !
Hyvin mahtuu vielä mukaan.Pahoittelut Hulda91
Onnea uusille plussista!
Me käytiin tänään varhaisultrassa ja kyllä sieltä syke löytyi ja vastasi viikkoja 7+4. Pahoinvointia on edelleen melkein koko päivän sellanen etova olo :/
En uskalla silti vielä fb-ryhmään liittyä, katsotaan myöhemmin.
Mulla on nyt viides raskaus, kaksi syntynyttä lasta eli kaksi keskenmenoa.Huoh. Taas tuli pyyhiessä punertavaa valkovuotoa, joka viimeksi helmikuussa tarkoitti keskeytynyttä keskenmenoa (tuulimuna). Olen jo ihan varma, että tämänkin todetaan ultrassa olevan tuulimuna, kun täysin samoilla oireilla alkoi viimeksi. OIisi kyllä mahdottoman huonoa tuuria. Ensimmäisessä raskaudessa, josta syntyi terve lapsi, ei muistaakseni ollut tällaisia ongelmia. Onko kellään ollut vuotoa, joka on todettukin harmittomaksi?
Mulla tuli vkl vuotoa mutta maanantaina näkyi syke. Epätoivoinen olo silti, kun murhetta taustalla.Huoh. Taas tuli pyyhiessä punertavaa valkovuotoa, joka viimeksi helmikuussa tarkoitti keskeytynyttä keskenmenoa (tuulimuna). Olen jo ihan varma, että tämänkin todetaan ultrassa olevan tuulimuna, kun täysin samoilla oireilla alkoi viimeksi. OIisi kyllä mahdottoman huonoa tuuria. Ensimmäisessä raskaudessa, josta syntyi terve lapsi, ei muistaakseni ollut tällaisia ongelmia. Onko kellään ollut vuotoa, joka on todettukin harmittomaksi?
Laita täällä viestiä @Hulda91 ja anna faceprofiilin tuntomerkkejä niin hän lisää sut kaveriksi ja kutsuu ryhmäönMoikka!
Vieläkö mahtusi fb ryhmään mukaan? Ja miten se tapahtuu?
Tänään käyty varhaisultrassa ja syke sieltä löytyi LA 5.1, nyt viikkoja 7+0