Tammikuiset 2022

Heips! Eilen pärähti haalea plussa testiin (ja toiseen ja kolmanteenkin) kahden vuoden odotuksen jälkeen! Luottavaisin mielin liityn nyt joukkoonne. Meillä on kolme ihanaa lasta ja olemme myös kokeneey kaksi kurjaa keskenmenoa rv9-10 paikkeilla. Viimeisin oli kaksi vuotta sitten ja sen jälkeen on kierto ja koko kroppa ja pää olleet hieman sekasotkuna, mutta josko nyt!

Liittyisin mielelläni fb-ryhmään myös.
 
Moikka! Tein keskiviikkona testin kun oli kummaa kuvotusta ilmoilla ja vahva plussa tupsahti. Laskettu aika olisi ehkä 31.12. mutta molemmat aiemmat raskaudet on menneet viikon pitkäksi, niin täytyy toivoa, että tämäkin ainakin päivän menisi yli ja päätyisi tammikuiseksi. Itsellä on joulukuussa synttärit ja se oli kyllä lapsena aika mälsää. Kuvotus on pahentunut tässä viime päivinä ja vähän jännittää miten työt sujuu kun nyt oon n. 11 päässyt sängystä ylös. Onneksi on etätyöt.
Laitan kaveripyyntöä fb-ryhmäänkin
 
vierailija
Täällä eilen 16.5 kolme positiivista testiä ja tänä aamuna digitesti myös positiivinen!! Ensimmäinen raskaus, ikinä en ole plussannut edes ovulaatiotestistä! Tunteet on kauhunsekaisenonnelliset LA olisi 19.1.22. Oletteko koska käyneet ensimmäisessä ultrassa yksityisellä? Haluaisin käydä mahd. pian varmistamassa että hän on todellakin siellä missä kuuluu.
 
Täällä eilen 16.5 kolme positiivista testiä ja tänä aamuna digitesti myös positiivinen!! Ensimmäinen raskaus, ikinä en ole plussannut edes ovulaatiotestistä! Tunteet on kauhunsekaisenonnelliset LA olisi 19.1.22. Oletteko koska käyneet ensimmäisessä ultrassa yksityisellä? Haluaisin käydä mahd. pian varmistamassa että hän on todellakin siellä missä kuuluu.
Kävin esikoisesta ja nyt odottelen vuoroani varhaisultraan.
 
Täällä eilen 16.5 kolme positiivista testiä ja tänä aamuna digitesti myös positiivinen!! Ensimmäinen raskaus, ikinä en ole plussannut edes ovulaatiotestistä! Tunteet on kauhunsekaisenonnelliset LA olisi 19.1.22. Oletteko koska käyneet ensimmäisessä ultrassa yksityisellä? Haluaisin käydä mahd. pian varmistamassa että hän on todellakin siellä missä kuuluu.
Mä oon käynyt n. 7+2 ja silloin näkynyt syke.
 
Onko muut tehnyt Clearbluen digitestiä, joka näyttää viikot?

Ite tein tänään ja sain tuloksen 3+, laskujen mukaan oviksesta on maks 3vk ja rv ois nyt 4+6. Kaikesta sitä huolestuu, kuten nyt tästä tuloksesta, sai miettimään onko kaikki hyvin jos tuo näyttää ”liikaa”
 
vierailija
Täällä eilen 16.5 kolme positiivista testiä ja tänä aamuna digitesti myös positiivinen!! Ensimmäinen raskaus, ikinä en ole plussannut edes ovulaatiotestistä! Tunteet on kauhunsekaisenonnelliset LA olisi 19.1.22. Oletteko koska käyneet ensimmäisessä ultrassa yksityisellä? Haluaisin käydä mahd. pian varmistamassa että hän on todellakin siellä missä kuuluu.
Mä kävin 6+3 ja 7+3 ja näkyi syke ekalla kerrallakin. Nyt toka krt kuultiin myös syke.
 
Varhaisultra takana. Tuulimunaraskaus. Viikon sisään sairaalalle ultraan ja sitten tyhjennykseen jos tilanne on sama. Gyne sanoi että on prosentin mahdollisuus ihmeeseen että olisi ilmestynyt ruskuaispussi yms viikon sisällä. En siihen jaksa uskoa. Eniten harmittaa että joutuu kärsimään aamupahoinvoinnista ja tietää että palkinnoksi vauvaa ei tule :(
Poistun takaisin kuumeilijoihin kun toinen ultra on takana ja täysi varmuus tuulimunasta. Joku muu saa sitten ruveta lisäilemään fb ryhmään ihmisiä :)
 
  • Surullinen
Reactions: Keksi82
Tinttielina
Täällä myös plussa testi tehty eilen. Olo hieman skeptinen, kun mitään oireita ei vielä ole. Lapsi olisi meille 4 ja kuopus 12 vuotias tällä hetkellä. Joten jos kaikki menee hyvin iltatähti syntyy 26.1.22
 
  • Tykkää
Reactions: Orvokki92
Huoh. Taas tuli pyyhiessä punertavaa valkovuotoa, joka viimeksi helmikuussa tarkoitti keskeytynyttä keskenmenoa (tuulimuna). Olen jo ihan varma, että tämänkin todetaan ultrassa olevan tuulimuna, kun täysin samoilla oireilla alkoi viimeksi. OIisi kyllä mahdottoman huonoa tuuria. Ensimmäisessä raskaudessa, josta syntyi terve lapsi, ei muistaakseni ollut tällaisia ongelmia. Onko kellään ollut vuotoa, joka on todettukin harmittomaksi?
 
Pahoittelut Hulda91 :(
Onnea uusille plussista! :)

Me käytiin tänään varhaisultrassa ja kyllä sieltä syke löytyi ja vastasi viikkoja 7+4. Pahoinvointia on edelleen melkein koko päivän sellanen etova olo :/
En uskalla silti vielä fb-ryhmään liittyä, katsotaan myöhemmin. :)
 
Huoh. Taas tuli pyyhiessä punertavaa valkovuotoa, joka viimeksi helmikuussa tarkoitti keskeytynyttä keskenmenoa (tuulimuna). Olen jo ihan varma, että tämänkin todetaan ultrassa olevan tuulimuna, kun täysin samoilla oireilla alkoi viimeksi. OIisi kyllä mahdottoman huonoa tuuria. Ensimmäisessä raskaudessa, josta syntyi terve lapsi, ei muistaakseni ollut tällaisia ongelmia. Onko kellään ollut vuotoa, joka on todettukin harmittomaksi?
Mulla on nyt viides raskaus, kaksi syntynyttä lasta eli kaksi keskenmenoa.
Terveenä syntyneet lapset ovat vuotaneet paljonkin alussa ennen rv12. Keskenmenot eivät.

Viime viikolla luulin menkkojen alkavan mutta eipä ne tullutkaan, vaikka vähän tuhrutti.
 
vierailija
Huoh. Taas tuli pyyhiessä punertavaa valkovuotoa, joka viimeksi helmikuussa tarkoitti keskeytynyttä keskenmenoa (tuulimuna). Olen jo ihan varma, että tämänkin todetaan ultrassa olevan tuulimuna, kun täysin samoilla oireilla alkoi viimeksi. OIisi kyllä mahdottoman huonoa tuuria. Ensimmäisessä raskaudessa, josta syntyi terve lapsi, ei muistaakseni ollut tällaisia ongelmia. Onko kellään ollut vuotoa, joka on todettukin harmittomaksi?
Mulla tuli vkl vuotoa mutta maanantaina näkyi syke. Epätoivoinen olo silti, kun murhetta taustalla.
 
Tervetuloa uudet plussanneet! :)

Nyt viikkoja meneillään täällä 6+5 ja epävarmuus on haihtunut varhaisultran myötä, jossa nähtiin sydämen syke ja pieni pötkylä ❤ Pahoinvointia on ollut nyt viikonlopusta lähtien, iltaisin on voimakkainta. Selkeästi auttaa kun syö parin tunnin välein.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirksukka
Hei kaikki! Täällä tänään 7+0, kävin alkuviikosta ultrassa, jossa näkyi syke. Huono olo aamusta iltaan… Historia silti vähän surullinen raskauksien osalta, joten varovasti eteenpäin..
Onko joku pienempi face/whatsappryhmä perustettu vai tuo yksi yli 300 hengen faceryhmä vain?
 

Yhteistyössä