Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei. Jutelkaa mun puolesta miten päin tahansa, mutta mua pännii että jokainen asia, mun viesti vaikkapa mulle herttaisesta koiran kanssa nukkumisesta vedetään seksiin, ja sitten kun en innostu niin udellaan lisää.

Mulle seksi on samaa kuin tuputettaisiin "tilaa Hesari, no mikset tilaa, onks sussa joku vika kun se ei kolahda joka päivä luukusta/tuhkaluukusta."
Hesari on kiva välillä, ei jatkuvana.

Sama kun mä utelisin jokaiselta "no mikä h-levetti sussaki on vikana kun et oo tänään syöny suklaakakkua?"
noku ei oo suklaakakkua

Mä olen aina karsastanut polkkatukkaa ja Halle Berryn (en tiiä kirjoitinko ees oikein) kampaus muistuttaa enemmän jotain X-man leffapahiksen ajatusmanipuloinnin ulos sulkevaa kypärää kuin kampausta.

Mutta mille ihmeelle mä olen allerginen, silmiä kutittaa ja ne vuotaa vettä ja aivastuttaa ihan koko ajan tai jos ei aivastuta niin kärsä vuotaa!!!???:mad::devil:

• Surullinen
Reactions: m.e.k.
Mä olen aina karsastanut polkkatukkaa ja Halle Berryn (en tiiä kirjoitinko ees oikein) kampaus muistuttaa enemmän jotain X-man leffapahiksen ajatusmanipuloinnin ulos sulkevaa kypärää kuin kampausta.

Mutta mille ihmeelle mä olen allerginen, silmiä kutittaa ja ne vuotaa vettä ja aivastuttaa ihan koko ajan tai jos ei aivastuta niin kärsä vuotaa!!!???
nyt on ilmoilla lepän siitinpölyä

• Tykkää
  • Surullinen
Reactions: Elena777 ja m.e.k.

Mutta mille ihmeelle mä olen allerginen, silmiä kutittaa ja ne vuotaa vettä ja aivastuttaa ihan koko ajan tai jos ei aivastuta niin kärsä vuotaa!!!???

Paju? Leppä? Pähkinäpensas?

• Surullinen
Reactions: Elena777
Ja sit alkaa yön jälkeen vielä m1ehen lopputentti "noku ymmärrätkö Echo ku tää seksuaalisuus on niinku koko avaruuden ydin ja kaikki liittyy seksiin, vaikkapa putkiremontti tai polkupyörän keväthuolto, että pumppaa pumppaa vaan kumiin täytettä joo..."
Pakko uusia tuota tenttiä, kun et koskaan ole sitä vielä läpäissyt. ;)

Tenttitulokset:
Palstalainen Echo......hylätty (0/3)

Yhteistyössä