Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kerro mulle, Mekko, jos Echo ei halua tietää.
Okei, mä häivyn isolle puolelle. Jos mä sanon että mä en liikoja seksistä jaksa keskustella koska se aihe on mulle tylsä/aika pakkopullaa (ja eläimiin sekaantuminen ei mene edes läpällä), niin eihän se koske muita ketjulaisia. He saavat keskustella mistä tahansa.
Ei tartte alkaa v-ttuilla.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Okei, mä häivyn isolle puolelle. Jos mä sanon että mä en liikoja seksistä jaksa keskustella koska se aihe on mulle tylsä/aika pakkopullaa (ja eläimiin sekaantuminen ei mene edes läpällä), niin eihän se koske muita ketjulaisia. He saavat keskustella mistä tahansa.
Ei tartte alkaa v-ttuilla.
ekko, älä ny oo tommonen

kerro vaan rohkeesti omat mieltymykses, ei me dumata niitä
 
Okei, mä häivyn isolle puolelle. Jos mä sanon että mä en liikoja seksistä jaksa keskustella koska se aihe on aika pakkopullaa (ja eläimiin sekaantuminen ei mene edes läpällä), niin eihän se koske muita ketjulaisia. He saavat keskustella mistä tahansa.
Ei tartte alkaa v-ttuilla.
En yrittänyt keljuilla tällä kertaa.
En minäkään halua kuulla eläin/ ihminen seksistä.
 
ekko, älä ny oo tommonen

kerro vaan rohkeesti omat mieltymykses, ei me dumata niitä
Ei. Jutelkaa mun puolesta miten päin tahansa, mutta mua pännii että jokainen asia, mun viesti vaikkapa mulle herttaisesta koiran kanssa nukkumisesta vedetään seksiin, ja sitten kun en innostu niin udellaan lisää.

Mulle seksi on samaa kuin tuputettaisiin "tilaa Hesari, no mikset tilaa, onks sussa joku vika kun se ei kolahda joka päivä luukusta/tuhkaluukusta."
Hesari on kiva välillä, ei jatkuvana.

Sama kun mä utelisin jokaiselta "no mikä h-levetti sussaki on vikana kun et oo tänään syöny suklaakakkua?"
 
Ei. Jutelkaa mun puolesta miten päin tahansa, mutta mua pännii että jokainen asia, mun viesti vaikkapa mulle herttaisesta koiran kanssa nukkumisesta vedetään seksiin, ja sitten kun en innostu niin udellaan lisää.

Mulle seksi on samaa kuin tuputettaisiin "tilaa Hesari, no mikset tilaa, onks sussa joku vika kun se ei kolahda joka päivä luukusta/tuhkaluukusta."
Hesari on kiva välillä, ei jatkuvana.

Sama kun mä utelisin jokaiselta "no mikä h-levetti sussaki on vikana kun et oo tänään syöny suklaakakkua?"
Pata kattilaa soimaa... vai miten se meni.
 

Yhteistyössä