Ai nii, sekin mollottaja taas!Se ´n varmaan toi kuu taas, mikä yö yöltä pullistuu.
Ai nii, sekin mollottaja taas!Se ´n varmaan toi kuu taas, mikä yö yöltä pullistuu.
Näkisitpä miun tukan. Kampaaja leikkasi liian lyhyeksi. Piti olla pitkä polkka.Järkytyin kun avasin Iltiksen sivut, ja että miten Halle Berry on menny pilaamaan ittensä (kaunishan se on aina, ei se voi itteänsä pilata).
-Tanttatukka. Mikä ihmeen potta sillä on päässä? Riitelee tuon iltapuvun kanssa.
Sori, en tiennyt että sulta löytyy samanlainen, muistelisin että se jäi pidemmäksi.Näkisitpä miun tukan. Kampaaja leikkasi liian lyhyeksi. Piti olla pitkä polkka.
Se niin riippuu tilanteesta ja muusta tyylistä. Jollain Audrey Tautoulla se menettelee.Polkka on nyt muotia.
Onneks tukka kasvaa aika nopeasti. Syksyllä leikataan vain huonot latvat.Sori, en tiennyt että sulta löytyy samanlainen, muistelisin että se jäi pidemmäksi.
*viettää hiljaisen hetken ja sytyttää kynttilän kauniiden hiusten muistolle*
Ok. Mut ei kai sulla oo...Onneks tukka kasvaa aika nopeasti. Syksyllä leikataan vain huonot latvat.
Ei ole. Se on suunnilleen leukaan asti. Oon antanut sen kasvaa.Ok. Mut ei kai sulla oo...
...uskallanko ees kysyä...
...tuommonen puoleen otsaan jäävä otsatukka, polkan lisäksi? Tuommonen Talvisodan kansakoulutytön tukka niiku Hallella?
Miten mä kuvittelin että se otsatukka tulee sun kasvojen päältä..Ei ole. Se on suunnilleen leukaan asti. Oon antanut sen kasvaa.
naisen tukan pitäs pitäs olla niin pitkä että se yltää takaa suunnilleen rintsikoiden kohdalle, sillon siitä saa kunnolla kiinni kun painaa takaapäin
Mulla on aina ollut otsatukka. Nyt on kasvanut pidemmäksi.Miten mä kuvittelin että se otsatukka tulee sun kasvojen päältä..
Ehkä tartten lisää kahvia....
Kyse on nyt Halle Berryn ikäisistä eli 50-60-vuotiaista. Mutta kyllä nekin varmaan sun heppaleikkiin innostuu...naisen tukan pitäs pitäs olla niin pitkä että se yltää takaa suunnilleen rintsikoiden kohdalle, sillon siitä saa kunnolla kiinni kun painaa takaapäin
Sinne asti se oli mutta eipä ole ketään vetämässä tukasta.naisen tukan pitäs pitäs olla niin pitkä että se yltää takaa suunnilleen rintsikoiden kohdalle, sillon siitä saa kunnolla kiinni kun painaa takaapäin
Mun mielestä ei oo heppaleikkiä. Siinä vedetään kunnolla hiuksista.Kyse on nyt Halle Berryn ikäisistä eli 50-60-vuotiaista. Mutta kyllä nekin varmaan sun heppaleikkiin innostuu...
ei kai se siihen lopu että täyttää 50?Kyse on nyt Halle Berryn ikäisistä eli 50-60-vuotiaista. Mutta kyllä nekin varmaan sun heppaleikkiin innostuu...
Ei lopu.ei kai se siihen lopu että täyttää 50?