Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: m1es ja m.e.k.
Mä siedän monenlaista huumoria, mutta en eläimen ja seksin yhdistämistä.
Eläimet on mulle sen verran tärkeitä.
Seksi on puolestaan eläimille tärkeää, lähes kaikki eläinten lisääntyminen kun tapahtuu seksin kautta. Eivätkä ne häpeile seksin harjoittamista.

Joskus ne jopa erehtyvät innostumaan toisesta lajista, mikä ei tietenkään edistä seksin alkuperäistä lisääntymistarkoitusta.

 

Robotti joka tuhoaa lasersäteellä rikkaruohot...vau. Mä haluan tuosta miniversion meidän kukkapenkkiin. :) Lasersäteet vaan sinkoilee illan hämärässä kun voikukkaa menee.
Kiinnostava juttu. Tuon laserin kun yhdistää robottiruohonleikkuriin, on aina golfviheriöltä näyttävä pihanurmikko pian mahdollinen.
 
Se on. Näköjään kiinnostus teinityttöihin ei riitä, pitää laajentaa eläimen ja ihmisen väliseen seksiinkin.
Ei tuo kuvani yrittänyt vihjata sinun ja koiran väliseen seksiin, vaan siihen, että naisen feromonit saattavat vaikuttaa myös muihin nisäkäslajeihin. Eläimen ja ihmisen välinen seksi ei minua kiinnosta.

Se ei ole uutta, että tulkitset ei-rupsahtaneet alle kolmekymppiset naiset teineiksi. Kertoo jotakin tulkitsijasta. :unsure:
 
Okei, mee sit panemaan sisaruksiasi, äitiäsi, enoasi ja tätiäsi. Se on ihanan eläimellistä.
Muista paskoa keittiön lattialle ja joka puolelle, juoda huomenna pomosi kusta, syödä vastaantulija jne.

Öitä.
Muillakin eläinlajeilla on käyttäytymismalleja, joita yksilö noudattaa ja joista poikkeamisesta voidaan rangaista. Ihminen on sosiaalinen eläin, ja perityt + opitut moraalisäännöt ja käyttäytymismallit säätelevät meitä.

Hyvää yötä. Voisitko huomenna piipahtaa tarjoamaan minulle aamiaista?
 
Huomenia.


Kamala yö. Kiskoin illalla turhan myöhään hieman turhan vanhaa rahkaa ja reilusti vanhaa mehukeittoa ja heräsin yöllä puklumuotoiseen refluksikärsimykseen. Sen jälkeen olikin sit lopun yön vuoroin kuuma ja kylmä, kiitos alkavien vaihdevuosien.


Mutta! Mulla on vapaapäivä!
Huomenta.
Mäkin heräsin 3 maissa, sain unen joskus 1,5 h jälkeen.
 

Yhteistyössä