Moro murut. Työpäivä ohi.
Kahvia ja ihanaa,rapeaa ja tuoretta leipää juustolla.
Viileä ja harmaa päivä.
Kahvia ja ihanaa,rapeaa ja tuoretta leipää juustolla.
Viileä ja harmaa päivä.
Timmi vartalo, pienet tissit ja polkkatukka. Olisit tuollaisena aiheuttanut minussa reaktionMulla oli polkka sekä blondina lukioiässä että mustana myöhemmin. Sitä kehuttiin mut ite en kyllä jaksanut ku aina joku suortuva karkasi ponnarilta eikä sitä saanut letille.
Tuskin. 170senttiä ja 50 kiloa, olitis yhtynyt tikuttelijoiden ja rangoittelijoiden joukkoon.Timmi vartalo, pienet tissit ja polkkatukka. Olisit tuollaisena aiheuttanut minussa reaktion
Tuokin on koettu useamman kerran. Laita yv, jos haluat yksityiskohtia.Tukasta retuuttaminen nyt ei sovi 20-eikä 100-vuotiaalle. Miltä tuntuis ku miestä repis vaikkapa munakarvoista, auts...
Mun mielestä sä olet nätti, vaikka oisit kalju.Mä oon nätimpi otsatukalla.
Voi miten tykkäsin mun pienistä lapikkaista lapsena, ne jalassa pysyi sukset muuten hyvin jalassa!Lapikkaat? En ollut syntynyt vielä -30- luvulla
Algomalla on pari lapikkaita tuolla alakerrassa. Ovat tosin kuivuneet, että tuskin mahtuisivat jalkoihin enää..Voi miten tykkäsin mun pienistä lapikkaista lapsena, ne jalassa pysyi sukset muuten hyvin jalassa!
Mulla on punaiset mokkalapikkaatLapikkaat...
Voiskin hankkia sellaiset tossut... mikkä ne on. Lahtiset?
ihan kivat mutta noilla ei ole mitään tekemistä lapikkaiden kanssaTommoset! Petroolinsinisinä!
Lahtiset kumipohjaiset lipokkaat - sisäkengät 100 % villaa
Lahtiset lipokkaat ovat paras valinta kotikengiksi. Lämpimissä tossuissa on pitävä pohja. Erinomaiset kotona ja mökillä, myös kesällä.www.lahtiset.fi
ihan kivat mutta noilla ei ole mitään tekemistä lapikkaiden kanssa
Mulla oli lapsena punaiset huopikkaat.
Mulla siniset ja harmaatMulla oli lapsena punaiset huopikkaat.
Tommoset! Petroolinsinisinä!
Lahtiset kumipohjaiset lipokkaat - sisäkengät 100 % villaa
Lahtiset lipokkaat ovat paras valinta kotikengiksi. Lämpimissä tossuissa on pitävä pohja. Erinomaiset kotona ja mökillä, myös kesällä.www.lahtiset.fi
ihan kivat mutta noilla ei ole mitään tekemistä lapikkaiden kanssa
Roosaruusa on tavallaan oikeassa - lapikkaita tehdään nykyisin myös huovasta, kyseessä siis lapikkaan malliset huopikkaat.HUOPIKKAIDEN!
Aiotko esittää tämän myös vaimollesi, vai joko hän on ottanut opista vaarin?Piritan terveiset Echolle (ja hänen hengenheimolaisilleen):
Piritta Hagman ottaa kantaa seksikumppanien määrään – väkevä sanoma naisille
Piritta Hagman julkaisi sosiaalisessa mediassa puhuttelevan kirjoituksen liittyen naisten seksikumppanien määrään.www.iltalehti.fi
e vanha pysy mukana nuin äkäsissä käännöksissäNi mulle tuli lapikkaista mieleen huopikkaat ja noi varrettomathan ois oivat kesälle Kopukkaretkillä leiriytymistossuina.
Eiku ne ovat just hyvät! Paitsi tietty jos sataa.e vanha pysy mukana nuin äkäsissä käännöksissä
epäilen soveltuvuutta