Tukasta retuuttaminen nyt ei sovi 20-eikä 100-vuotiaalle. Miltä tuntuis ku miestä repis vaikkapa munakarvoista, auts...ei kai se siihen lopu että täyttää 50?
Tukasta retuuttaminen nyt ei sovi 20-eikä 100-vuotiaalle. Miltä tuntuis ku miestä repis vaikkapa munakarvoista, auts...ei kai se siihen lopu että täyttää 50?
Mä tykkään siitä kun mies tukistaa takkoopäin asennossa.Tukasta retuuttaminen nyt ei sovi 20-eikä 100-vuotiaalle. Miltä tuntuis ku miestä repis vaikkapa munakarvoista, auts...
Ei jummarra, ei jummarra ei. Mä en tukista mun miestä muutenkaan, joten en riuhdo kyl seksissäkään.Mä tykkään siitä kun mies tukistaa takkoopäin asennossa.
Joo, kerronko lisää mistä tykkään? Se on sit kevyttä s/m.Ei jummarra, ei jummarra ei. Mä en tukista mun miestä muutenkaan, joten en riuhdo kyl seksissäkään.
Mutta jospa mä en tästälähin sekaannukaan seksikeskusteluihin, ne ei oo oikein mun ominta alaani.
Juu älä kerro.Joo, kerronko lisää mistä tykkään? Se on sit kevyttä s/m.
Höh, jos multa leikattais huono latva, menis tuosta hartioitten kohdalta poikki. Elikkä tulisi lankunkantaja.Onneks tukka kasvaa aika nopeasti. Syksyllä leikataan vain huonot latvat.
Kerro mulle, Mekko, jos Echo ei halua tietää.Joo, kerronko lisää mistä tykkään? Se on sit kevyttä s/m.
Lankunkantaja?Höh, jos multa leikattais huono latva, menis tuosta hartioitten kohdalta poikki. Elikkä tulisi lankunkantaja.
Okei, mä häivyn isolle puolelle. Jos mä sanon että mä en liikoja seksistä jaksa keskustella koska se aihe on mulle tylsä/aika pakkopullaa (ja eläimiin sekaantuminen ei mene edes läpällä), niin eihän se koske muita ketjulaisia. He saavat keskustella mistä tahansa.Kerro mulle, Mekko, jos Echo ei halua tietää.
Parempi kun en kerro täällä. Kerron kun näemme naamatusten.Kerro mulle, Mekko, jos Echo ei halua tietää.
kerro kerroJoo, kerronko lisää mistä tykkään? Se on sit kevyttä s/m.
Tuu tänne niin kerron.kerro kerro
ekko, älä ny oo tommonenOkei, mä häivyn isolle puolelle. Jos mä sanon että mä en liikoja seksistä jaksa keskustella koska se aihe on mulle tylsä/aika pakkopullaa (ja eläimiin sekaantuminen ei mene edes läpällä), niin eihän se koske muita ketjulaisia. He saavat keskustella mistä tahansa.
Ei tartte alkaa v-ttuilla.
En yrittänyt keljuilla tällä kertaa.Okei, mä häivyn isolle puolelle. Jos mä sanon että mä en liikoja seksistä jaksa keskustella koska se aihe on aika pakkopullaa (ja eläimiin sekaantuminen ei mene edes läpällä), niin eihän se koske muita ketjulaisia. He saavat keskustella mistä tahansa.
Ei tartte alkaa v-ttuilla.
tulossa ollaanTuu tänne niin kerron.
Ok then.Parempi kun en kerro täällä. Kerron kun näemme naamatusten.
sama, eläinseksi menee yli hilseenEn yrittänyt keljuilla tällä kertaa.
En minäkään halua kuulla eläin/ ihminen seksistä.
Ei. Jutelkaa mun puolesta miten päin tahansa, mutta mua pännii että jokainen asia, mun viesti vaikkapa mulle herttaisesta koiran kanssa nukkumisesta vedetään seksiin, ja sitten kun en innostu niin udellaan lisää.ekko, älä ny oo tommonen
kerro vaan rohkeesti omat mieltymykses, ei me dumata niitä
Pata kattilaa soimaa... vai miten se meni.Ei. Jutelkaa mun puolesta miten päin tahansa, mutta mua pännii että jokainen asia, mun viesti vaikkapa mulle herttaisesta koiran kanssa nukkumisesta vedetään seksiin, ja sitten kun en innostu niin udellaan lisää.
Mulle seksi on samaa kuin tuputettaisiin "tilaa Hesari, no mikset tilaa, onks sussa joku vika kun se ei kolahda joka päivä luukusta/tuhkaluukusta."
Hesari on kiva välillä, ei jatkuvana.
Sama kun mä utelisin jokaiselta "no mikä h-levetti sussaki on vikana kun et oo tänään syöny suklaakakkua?"
Mitä olen tuputtanu tässä ketjussa? Kerropa.Pata kattilaa soimaa... vai miten se meni.
Ei ehkä juuri tämä ketju, Echo, mutta useissa muissa ketjuissa mainitset seksin tavalla tai toisella. Tässäkin ketjussa mainitsit v:ttuilusta.Mitä olen tuputtanu tässä ketjussa? Kerropa.
Niin mainitsen silloin jos se seksi liittyy aiheeseen. Ja sana v-ttuilu viittaa keljuiluun/kettuiluun.Ei ehkä juuri tämä ketju, Echo, mutta useissa muissa ketjuissa mainitset seksin tavalla tai toisella. Tässäkin ketjussa mainitsit v:ttuilusta.
Tiedän mitä v- ttuilu tarkoittaa mutta sana on seksuaalisuuteen liittyvä.Niin mainitsen silloin jos se seksi liittyy aiheeseen. Ja sana v-ttuilu viittaa keljuiluun/kettuiluun.