Mä siedän monenlaista huumoria, mutta en eläimen ja seksin yhdistämistä.Tässä kuva tuosta koirasta. Epäilen sen nuuhkaisseen muutakin kuin jalkopäätä.
Eläimet on mulle sen verran tärkeitä.
Mä siedän monenlaista huumoria, mutta en eläimen ja seksin yhdistämistä.Tässä kuva tuosta koirasta. Epäilen sen nuuhkaisseen muutakin kuin jalkopäätä.
TeeTekiskö vadelma-banaani smoothien, johon lisään suklaata?
Seksi on puolestaan eläimille tärkeää, lähes kaikki eläinten lisääntyminen kun tapahtuu seksin kautta. Eivätkä ne häpeile seksin harjoittamista.Mä siedän monenlaista huumoria, mutta en eläimen ja seksin yhdistämistä.
Eläimet on mulle sen verran tärkeitä.
Noilla kuvaajilla viiraa päässä. KissaraukatSeksi on puolestaan eläimille tärkeää, lähes kaikki eläinten lisääntyminen kun tapahtuu seksin kautta. Eivätkä ne häpeile seksin harjoittamista.
Joskus ne jopa erehtyvät innostumaan toisesta lajista, mikä ei tietenkään edistä seksin alkuperäistä lisääntymistarkoitusta.
Sä olet sairas.Seksi on puolestaan eläimille tärkeää, lähes kaikki eläinten lisääntyminen kun tapahtuu seksin kautta. Eivätkä ne häpeile seksin harjoittamista.
Joskus ne jopa erehtyvät innostumaan toisesta lajista, mikä ei tietenkään edistä seksin alkuperäistä lisääntymistarkoitusta.
Tai terve ja sinä hieman sairaalloinen? Seksihalujen katoaminen voi olla merkki siitä, ettei terveys ole ihan kunnossa.Sä olet sairas.
Onko sinulla koskaan ollut kaneja? Ei niitä kuvaajan tuohon tarvitse innostaa, uroskanilla on todellakin "se" aina mielessä.Noilla kuvaajilla viiraa päässä. Kissaraukat
Älä yritä.Seksi on puolestaan eläimille tärkeää, lähes kaikki eläinten lisääntyminen kun tapahtuu seksin kautta. Eivätkä ne häpeile seksin harjoittamista.
Se on. Näköjään kiinnostus teinityttöihin ei riitä, pitää laajentaa eläimen ja ihmisen väliseen seksiinkin.Sä olet sairas.
Kiinnostava juttu. Tuon laserin kun yhdistää robottiruohonleikkuriin, on aina golfviheriöltä näyttävä pihanurmikko pian mahdollinen.Tekoälyllä toimiva maatalousrobotti pystyy hävittämään 100 000 rikkaruohoa tunnissa – ampumalla niitä lasersäteillä
Laite saattaa näyttää lähinnä Zambonilta, mutta on merkittävästi kyvykkäämpi.www.kauppalehti.fi
Robotti joka tuhoaa lasersäteellä rikkaruohot...vau. Mä haluan tuosta miniversion meidän kukkapenkkiin. Lasersäteet vaan sinkoilee illan hämärässä kun voikukkaa menee.
Voi estää tuon tapahtumisen!Onko sinulla koskaan ollut kaneja? Ei niitä kuvaajan tuohon tarvitse innostaa, uroskanilla on todellakin "se" aina mielessä.
Ihminen on vain yksi eläimistä. Tosiasia, joka ei uskomalla tai kuvittelemalla muutu.Älä yritä.
Me ei olla eläimiä, vaan ihmisiä.
Okei, mee sit panemaan sisaruksiasi, äitiäsi, enoasi ja tätiäsi. Se on ihanan eläimellistä.Ihminen on vain yksi eläimistä. Tosiasia, joka ei uskomalla tai kuvittelemalla muutu.
Homo sapiens (human)
animaldiversity.org
Ei tuo kuvani yrittänyt vihjata sinun ja koiran väliseen seksiin, vaan siihen, että naisen feromonit saattavat vaikuttaa myös muihin nisäkäslajeihin. Eläimen ja ihmisen välinen seksi ei minua kiinnosta.Se on. Näköjään kiinnostus teinityttöihin ei riitä, pitää laajentaa eläimen ja ihmisen väliseen seksiinkin.
Muillakin eläinlajeilla on käyttäytymismalleja, joita yksilö noudattaa ja joista poikkeamisesta voidaan rangaista. Ihminen on sosiaalinen eläin, ja perityt + opitut moraalisäännöt ja käyttäytymismallit säätelevät meitä.Okei, mee sit panemaan sisaruksiasi, äitiäsi, enoasi ja tätiäsi. Se on ihanan eläimellistä.
Muista paskoa keittiön lattialle ja joka puolelle, juoda huomenna pomosi kusta, syödä vastaantulija jne.
Öitä.
Huomenta, ihanan viileä ja raikas ilma ulkona.
Mä oonki kerrostalossa.Viileä ja raikas?
Ihan s.aatanan kylmä! Viritin tulenkin puulieteen.
Huomenta.Huomenia.
Kamala yö. Kiskoin illalla turhan myöhään hieman turhan vanhaa rahkaa ja reilusti vanhaa mehukeittoa ja heräsin yöllä puklumuotoiseen refluksikärsimykseen. Sen jälkeen olikin sit lopun yön vuoroin kuuma ja kylmä, kiitos alkavien vaihdevuosien.
Mutta! Mulla on vapaapäivä!
Huomenta.
Mäkin heräsin 3 maissa, sain unen joskus 1,5 h jälkeen.