Omaa napaa: kyllä se tämä päivä oli kp1
Turhaa toivoa antoi,kun menkat myöhässä
Jos jotain hyvää niin ainakin menkat alkoi eli ei loppuneet kokonaan (vaihdevuodet) ja oli pidempi kierto,kun olen pelännyt että lyhenee kierrot kovin
Tänään kävin toisen kerran vyöhyketerapiassa ja kovasti koetettiin painella niitä pisteitä mitkä vaikuttaa hedelmällisyyteen
Olen jo niin epätoivoinen, että tilasin sellaista homeopaattista "lääkettä"jonka pitäisi auttaa hedelmällisyys asioissa.Terapeuttini tilaa sen tukusta ja antaa sitten ohjeet miten sitä otan
En muista lääkkeen nimeä mutta sillä on jotkut tulleet raskaaksi
Olen tämän päivän etsinyt sopivaa gynekologia. Mitä mieltä ootte kannattaako sinne hakeutua ennen oletettua ovista vai loppu kierrossa?Ajattelin tämän kierron vielä mennä näin ja varailla aikaa huhtikuulle.
Marraskuun vauvan mahdollisuus meni jo minulta, seuraava olisi joulukuun vauva,laskettu aika osuisi puoleen väliin joulukuuta
Vähän ristiriitaiset mietteet, toisaalta joulu olisi erilainen pienen vauvan kanssa, toisaalta mietityttää mahdolliset oppimis vaikeudet yms..jos lapsi on luokkansa nuorin kouluun mennessä,toisia melkein vuoden nuorempi:/
Vauvakuume on kyllä niin kova ja ikääkin tulee kokoajan lisää etten haluaisi jättää yhtään kiertoa väliin..Ehkä mennään siten kun tämäkin kierto että talletellaan kun jaksetaan