Toiveissa vauva 2021

Jaa-a kuulkaa..

Niin heikko haamu, että vaikee ikuistaa kuvaan.. silmällä näkyy suht hyvin vaaleanpunaista ja selkeähkö haamu paljaalle silmälle. Mutta kp on jo 32/27... se tässä huolettaakin. Aiemmissa raakauksissa saanut selkeämmän haamun 26/27. Nyt oli 27/27 puhdas nega. Eli jotain kropassa tapahtuu.. kemiallinen vai väärässä paikassa?
Toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin :)
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan
PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

10.3.2021 Keskiviikko

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
+ Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
+ Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
+ Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
Ewa87, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
+ Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
+ Rosmarin, ya 11/20, 3.lapsi
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Scarletta, ya 12/20, 1.lapsi
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
+ Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
Toiveikas1992, ya 01/21, 1.lapsi
Jennie_, ya 2/21, 1.lapsi
Neitperhoinen, ya 2/21, 5.lapsi
Äitionnellinen ,ya 2/21? 3. lapsi
Hulda_84 ,ya 2/21? 3. lapsi
Marsku88 ,ya 2/21, 3. lapsi
Alocasia,ya 2/21, 2. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Wanti.........................kp 67/35-48
Toivojatintti............kp 65/31
Toive23.......................kp 58/27
Neitperhoinen...............kp 56/30-31
Daisy01...............................kp 42/34
Lavender_...................kp 34/25
Suhveli...........................kp 32/27
Hulda_84....................kp 32/26-30
SandraB.....................kp 27/26
Marsku88..................kp 27/?
Persikka123.............kp 27/33
Alocasia....................kp 26/?
Iinanen......................kp 23/23-24
Mamtobe................kp 23/28
Chili_..........................kp 23/28-29
Toiveikas1992.....kp 21/28-36
Jennie_................kp 16/31?
Minttuni................kp 16/25
Kirjoh89...............kp 14/28
Ewa87...................kp 12/28
Scarletta.............kp 11/27
Sinisilmät......…kp 11/30
Krippis...........kp 8/22-24
Meemuli............kp 8/35-43
Nuunuu-84..........kp 7/30
Petronella09.........kp 1/25-27



★★★★★★★★★★★★★★★★★

Toive23...........................dpo 46
Wanti.............................dpo 45
Äitionnellinen........dpo 31
Hulda_84........dpo 18
Iinanen..............dpo 13
SandraB........dpo 12
Chili_..........dpo 10
Persikka123....dpo 8
Minttuni............dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Jaa-a kuulkaa..

Niin heikko haamu, että vaikee ikuistaa kuvaan.. silmällä näkyy suht hyvin vaaleanpunaista ja selkeähkö haamu paljaalle silmälle. Mutta kp on jo 32/27... se tässä huolettaakin. Aiemmissa raakauksissa saanut selkeämmän haamun 26/27. Nyt oli 27/27 puhdas nega. Eli jotain kropassa tapahtuu.. kemiallinen vai väärässä paikassa?
Voiko olla että myöhempi ovis? Toivottavasti kaikki menee hyvin! Olen lukenut että joillakin tullut plussa vasta paljon myöhemmin joten varmasti mahdollista. Eikös yleensä suositella että testaa vasta kun kuukautiset viikon myöhässä? Eri juttu kuka sinne saakka jaksaa odotella :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Voiko olla että myöhempi ovis? Toivottavasti kaikki menee hyvin! Olen lukenut että joillakin tullut plussa vasta paljon myöhemmin joten varmasti mahdollista. Eikös yleensä suositella että testaa vasta kun kuukautiset viikon myöhässä? Eri juttu kuka sinne saakka jaksaa odotella
Niin voisihan se toki olla. En mielestäni bongannut ovista (oireiden perusteella siis, kun en ole tikuttanut) ollenkaan.
Heh, niinpä tuo viikon odottelu! Viikkoa ennenkin on joskus tullut testattua :D
 
Jaa-a kuulkaa..

Niin heikko haamu, että vaikee ikuistaa kuvaan.. silmällä näkyy suht hyvin vaaleanpunaista ja selkeähkö haamu paljaalle silmälle. Mutta kp on jo 32/27... se tässä huolettaakin. Aiemmissa raakauksissa saanut selkeämmän haamun 26/27. Nyt oli 27/27 puhdas nega. Eli jotain kropassa tapahtuu.. kemiallinen vai väärässä paikassa?
Voi kumpa olisi vain myöhäinen kiinnittyminen, toivotaan parasta viivan vahvistumiselle <3 Onko oireita?
 
Yöllä alkoi tuttu migreeni, mihin lääkkeet ei kunnolla toimi, ja ajankohta taas milloin ois menkat ilman näitä lugeja :( Ja odotetusti negan vielä tein aamusta varmuuden vuoksi. En ole lugea enää laittanut, vaikka eilen vielä aattelin et tänään laitan.
En vaan halua itteeni rääkätä turhan takia, nää migreeniolot on niin kauheeta kärsimystä. :(

Tuun pois piinalistalta jo nyt. Eiköhän se vuotokin ala huomenillalla/pe aamulla. En saa värejä toimimaan!
 
@suhveli haamulta näyttää, toivottavasti kaikki menee hyvin ja viiva vahvistuu! <3

@petronella09 Voi ei! Harmittaa sun puolesta. :(

Omaa napaa: Mulla ei oo vieläkään vuoto alkanu. Välillä oon kuvitellut jotain huonoa oloakin hetkellisesti. Muuten ei kyllä edelleenkään olossa muutosta. Mahaa juilii välillä kovaakin. Se vähän huolettaa. Tänään meen kotiin, niin jos testit ei odota postilaatikossa niin juoksen kyllä vaikka apteekkiin. Hulluksi tässä odottaessa tulee, kun on epätietoisuudessa, että mitä kropassa tapahtuu. Joskus lokakuussa kun yritys aloitettiin ollut viimeksi yli 30pvän kierto. Toki edelleen on mahdollista etten ovuloinu. Turhauttaa tämä kokoaikainen itsensä kyttääminen jo välillä. :(
 
Mäkin kahlailin monta kymmentä sivua läpi ja voi surku miten @Alinna86 teille oli käyny! Oon pahoillani Hienoa et ootte kuitenkin päättäny vielä yrittää ja oot näin aktiivisena täällä kertomassa fiiliksistä


Mäkin muistelen et eiks @Töppönen_ ja @Alinna86 oltu monta monta kiertoa samoilla piinapäivillä. Ollaanko me kaikki kolme taas yhessä kaikki piinailemassa sit myös huhtikuussa Meilläkin on IVF huhtikuulle varattu se jännittää kyl aivan super paljon!
Kiitos❤
Minäkin muistan sun nimimerkin jo pitkän matkan takaa :love:
Tsemppiä hoitoihin, ivf:ssä on niin suuret onnistumismahkut että toivon pikaista plussaa teille(y):giggle:
 
Kiitokset kaikille ovistestikeskustelusta! Täytyy varmaan pikkasen muuttaa noita omia testaustapoja ja ottaa myös kolmas testikerta päiviin. Cb aamulla, liuska pikkaisen nykyistä myöhemmin päivällä ja vielä toinen liuska illalla myöhemmin. Tein nyt tänään aamuvirtsasta sekä cb:n digin (kaksoishormoni, tulos vilkkuva edelleen) ja one stepin liuskan (täysin blanco).

Viime kierrossa tein one stepin liuskoja, kunnes niihin ilmestyi toinen, hyvin haalea viiva. Tässä kohti siirryin cb:n digitesteihin. Kun sain cb:llä plussan, tein testin myös one stepin liuskalla, jotta näkisin miltä se näyttää, kun tulee ovis+. Tästä otin kuvankin, että voin myöhemmissä kierroissa verrata. Tässä kierrossa ei ole one stepin liuskoihin tullut yhtään kertaa läheskään yhtä tummaa viivaa kuin viimeksi. Oletan siis, että ovis joko meni jo ja oli niin nopeasti ohi, että ei osunut mihinkään testiin tai sitten sitä ei ole vielä tullut. Nyt täytyy kuitenkin yrittää pitää mielessä, että tämä meneillään on vasta ensimmäinen kierto ensimmäisten luomumenkkojen jälkeen. Nuo luomumenkatkin oli tosi omituiset, älyttömän niukat ja kesti vain 3 päivää normaalin noin 6 päivän sijaan. Hyvin on siis mahdollista, että kroppa on vielä sekaisin pillereiden jäljiltä ja sekoilee omiaan. Kuitenkin nyt se pinnan alla pitkään kytenyt huoli siitä oman kropan toimivuudesta ja omasta hedelmällisyydestä puskee taas pintaan, kun oikeasti ollaan yrittämässä lasta. Onneksi on tämä palsta ja te ihanat muut keskustelijat tsemppamassa ja tarjoamassa vertaistukea ❤ Hetkittäin mietin, että voinko näitä omia huoliani tänne edes vuodattaa, kun meillä vasta yk2 ja täällä niin monet yrittäneet valtavan pitkään. Ihanasti kuitenkin suhtaudutte tuoreen yrittäjän huoliinkin.
 
Mäkin kahlailin monta kymmentä sivua läpi ja voi surku miten @Alinna86 teille oli käyny! Oon pahoillani ❤ Hienoa et ootte kuitenkin päättäny vielä yrittää ja oot näin aktiivisena täällä kertomassa fiiliksistä :love:


Mäkin muistelen et eiks @Töppönen_ ja @Alinna86 oltu monta monta kiertoa samoilla piinapäivillä. Ollaanko me kaikki kolme taas yhessä kaikki piinailemassa sit myös huhtikuussa :unsure:Meilläkin on IVF huhtikuulle varattu:giggle: se jännittää kyl aivan super paljon!
Oliko teillä lyhyt vai pitkä kaava? Minulla alkaa huhtikuussa oman kierron sammuttaminen! Jännittävää :)
 
Jaa-a kuulkaa..

Niin heikko haamu, että vaikee ikuistaa kuvaan.. silmällä näkyy suht hyvin vaaleanpunaista ja selkeähkö haamu paljaalle silmälle. Mutta kp on jo 32/27... se tässä huolettaakin. Aiemmissa raakauksissa saanut selkeämmän haamun 26/27. Nyt oli 27/27 puhdas nega. Eli jotain kropassa tapahtuu.. kemiallinen vai väärässä paikassa?
Onko tää apteekin ultra testi, herkkä?
Tää on saanu viime vuosina niin paljon kuraa niskaan että antaa lupaavia viivoja, on aika epäluotettava ollut monella valitettavasti :( toki toivon että oikea plussan alku siellä pilkistäisi ja lähtisi vahvistumaan❤
Ehkä testailisin toisella?
 
  • Tykkää
Reactions: äitionnellinen
Totta, oot aivan oikeassa. Kiitos tuosta kuvasta! Minä oon vaan hullunkiilto katseessa odottanut tasapaksuista viivaa testiin ilmestyväksi ja pettynyt, kun sitä ei ole ikinä tullut. Nyt kun katson noita tikkukuviani taaksepäin, niin onhan noissa viivoissa pientä vahvistumista nähtävissä silloin, kun flo-sovelluksen mukaan oli oletettu ovis. Voi, että miten onkaan voinut olla hölmö.

Mutta nyt tässä kierrossa oon myös tarkemmin tarkastellut valkovuotoa ja siitä kirjannut muistiinpanoja, jos sen kautta oppisi paremmin, eikä vain tikkuja tuijottelisi.
Minä luulen myös oppineeni tunnistamaan oviksen ilman tikkuja. Seuraan limoja ja kipuja, viittaa ovulaatioon. Useampi kierto vaikuttaa osuneen kohdilleen, olettamastani oviksesta luteaalivaihe 10 vrk ja menkat alkaneet. Paitsi viime kierrossa olin tunnistavani oviksen ja luteaalivaihe oli jopa 13 vrk. No saattoi olla, että en oikeasti tunnistanut ovista :D
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Yöllä alkoi tuttu migreeni, mihin lääkkeet ei kunnolla toimi, ja ajankohta taas milloin ois menkat ilman näitä lugeja :( Ja odotetusti negan vielä tein aamusta varmuuden vuoksi. En ole lugea enää laittanut, vaikka eilen vielä aattelin et tänään laitan.
En vaan halua itteeni rääkätä turhan takia, nää migreeniolot on niin kauheeta kärsimystä. :(

Tuun pois piinalistalta jo nyt. Eiköhän se vuotokin ala huomenillalla/pe aamulla. En saa värejä toimimaan!
Voi ei :( minä jätin myös tuollaisissa tilanteissa luget joskus pois vähän aiemmin.
 
Olen seurannut tätä ketjua sivusta jo pidempään, mutta nyt uskaltaudun kirjoittelemaankin tänne.

Aloitimme yrittämään 1. lastamme ja tilasin jo kierron alussa cb:n kaksoishormoniovistestin. Kierrukka poistettiin tammi-helmikuun vaihteessa. Olin yllättynyt, kuinka hyvin oviksen sai esiin sillä. Aloitin kp10 testaamaan ja pari tyhjää palloa tuli ennen kuin 4 päivää vilkutti ja sitten jäi hymyilemään kp16.

Ei uskota, että voisi vielä nappaa, kun vasta aloitettu yrittämään. Jännittävää kuitenkin ja vertaistukea on täällä kiva lukea.:)
 
@suhveli haamulta näyttää, toivottavasti kaikki menee hyvin ja viiva vahvistuu! <3

@petronella09 Voi ei! Harmittaa sun puolesta.

Omaa napaa: Mulla ei oo vieläkään vuoto alkanu. Välillä oon kuvitellut jotain huonoa oloakin hetkellisesti. Muuten ei kyllä edelleenkään olossa muutosta. Mahaa juilii välillä kovaakin. Se vähän huolettaa. Tänään meen kotiin, niin jos testit ei odota postilaatikossa niin juoksen kyllä vaikka apteekkiin. Hulluksi tässä odottaessa tulee, kun on epätietoisuudessa, että mitä kropassa tapahtuu. Joskus lokakuussa kun yritys aloitettiin ollut viimeksi yli 30pvän kierto. Toki edelleen on mahdollista etten ovuloinu. Turhauttaa tämä kokoaikainen itsensä kyttääminen jo välillä.
Nyt jännään täällä milloin testaat :) kun sinulla oli kanssa sitä selän kipuilua ja minulla on luultavasti plussa niin ehkä se oli aikainen oire!
 
Hetkittäin mietin, että voinko näitä omia huoliani tänne edes vuodattaa, kun meillä vasta yk2 ja täällä niin monet yrittäneet valtavan pitkään. Ihanasti kuitenkin suhtaudutte tuoreen yrittäjän huoliinkin.
Meillä on kans vasta yk2 (välissä yksi kierto taukoa) eli on meitä tuoreita yrittäjiä täällä myös ja kaikki varmasti mahtuu mukaan vaikka vähän eri asioista ehkä keskustellaan (esim. hoidoissa olevat vs. luomuna ekoja kiertoja yrittävät) mutta varmasti kaikki tsemppaa toisia omilla poluillaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja keskenmenon saaneille :(

Mulla on huomenna ultra ja jos kaikki niin kun pitää, niin saan taas irrotuspiikin. Perjantaina sitten pitäisi näillä näkymin olla inssi. Mutta kaikki selviää huomisessa ultrassa sitten.

Onko muuten kellään tietoa, mitä eroa on lugesteronilla ja terolutilla? Muuta kun siis lääkkeen nauttimistapa. Mulla tiputtelee teroilla monta päivää ennen menkkoja ja tulee kovat menkkakivut. On varmana mahdollista vaihtaa lugesteroniin, mutta se mietityttää, että tuleeko siitäkin sivuoireita. Ainakaan seksiä ei taida voida niillä harrastella ja sotkua tulee. Mutta, onko Lugesteroni jotenkin "parempi" valmiste kun terot? Toki kysyn tätä myös huomenna lääkäriltäkin, mutta ajattelin, onko jollain tietoa jo näin etukäteen? :)
 
Kahlailin ketjua taaksepäin, ja tulipa todella haikea olo niin monen puolesta. :cry: Palsta on kyllä hankalakäyttöinen, kun ei pysty kommentoimaan suoraan ja helposti yksittäisiin kommentteihin, jos ne ovat kauempana ketjussa, mutta olen todella pahoillani keskenmenoista ja muista vastoinkäymisistä, joita olette kohdanneet. ❤ Täällä on aivan liian paljon tuttuja nimimerkkejä. </3

Tunnistan myös tuon tunteen siitä että aika vain vierii käsistä, kun yritys pitkittyy. Meilläkin on yrityksen luonne muuttunut, ja vasta eilen löysin itseni pohtimasta sitä, onko tässä enää mitään järkeä. Se pakottavan kova tyhjän sylin tuoma vauvakuume on laantunut, ja mietin että pitäisikö vain hyväksyä tämä tilanne mikä meillä on. En silti ole valmis siihen, ja surettaa. Aluksi yritys oli ahdistunutta ja maanisesti siihen tyhjään syliin painottuvaa, ja jossain vaiheessa tuli ihan "oikea" vauvakuumekin onnenkuplineen. Nyt on vaan aika turta olo välillä. :(
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja keskenmenon saaneille :(

Mulla on huomenna ultra ja jos kaikki niin kun pitää, niin saan taas irrotuspiikin. Perjantaina sitten pitäisi näillä näkymin olla inssi. Mutta kaikki selviää huomisessa ultrassa sitten.

Onko muuten kellään tietoa, mitä eroa on lugesteronilla ja terolutilla? Muuta kun siis lääkkeen nauttimistapa. Mulla tiputtelee teroilla monta päivää ennen menkkoja ja tulee kovat menkkakivut. On varmana mahdollista vaihtaa lugesteroniin, mutta se mietityttää, että tuleeko siitäkin sivuoireita. Ainakaan seksiä ei taida voida niillä harrastella ja sotkua tulee. Mutta, onko Lugesteroni jotenkin "parempi" valmiste kun terot? Toki kysyn tätä myös huomenna lääkäriltäkin, mutta ajattelin, onko jollain tietoa jo näin etukäteen? :)
Molemmat on sitä keltarauhashormonia, mut ero tulee siinä, että lugesteron on enemmän luonnollista, kun taas terot on keinotekoista.

Sotkua tulee joo, mut ei miusta mitenkään pahaa. Pikkuhousunsuojalla selviää.
 
  • Tykkää
Reactions: Krippis ja minttuni
Oviaplussan sain tänään ja kuten viime torstaina sain lapsettomuuslääkäriltä tietää, että tässä kierrossa ovulaatio erittäin todennäköisesti vasemmalta puolelta, niin siltä se myös parhaillaan olevissa oviskivuissa tuntuu. Eli onko mulla huomenna siis dpo0 jos tänään plussa ja kivut.

En saa väriä lisättyä,

KIRJOH89 PIINAILIJOIHIN HUOMISELLE? DPO 0?
 
Jaa-a kuulkaa..

Niin heikko haamu, että vaikee ikuistaa kuvaan.. silmällä näkyy suht hyvin vaaleanpunaista ja selkeähkö haamu paljaalle silmälle. Mutta kp on jo 32/27... se tässä huolettaakin. Aiemmissa raakauksissa saanut selkeämmän haamun 26/27. Nyt oli 27/27 puhdas nega. Eli jotain kropassa tapahtuu.. kemiallinen vai väärässä paikassa?
Onko toi apteekin herkkä? Tuliko ihan normi ajan puitteissa?
 

Yhteistyössä