Toiveissa vauva 2021

Paljon voimia @Kuumeilija40 :( tosi rankkaa varmasti käydä läpi iso pettymys. Toivottavasti saat energiaa ja voimia uuteen yritykseen!

Paljon tsemppiä kaikille joilla alkaneet kuukautiset. Toivottavasti teillä onnistaa pian!


Nyt en yhtään tiedä milloin olisi järkevää testata uudestaan. Eli kuukautiset pitäisi alkaa huomenna. Aattelin jos ei ala viikonloppuun mennessä niin testaan uudestaan? Jotenkin tuntuu niin oudolle koska ei ole mitään oireita. Siis oli vaan se selkäsärky viikko sitten. Muutaman kerran jomotellut alavatsaa/vihlaissut. Tänään ollut vähän nälkä ja ehkä väsyminen myös kun illalla nukahdan telkkarin ääreen mutta ei se minulta uutta vaikkei olisi raskaana. Niin en nyt tiedä onko tämä edes kunnolla alkanut raskaus. Mutta ei muu auta kuin odotella!
 
Minulla myös nämä ovulaatioasiat mietityttää. Käytän seka one stepin liuskatestiä että cb:n digitaalista kaksoishormonitestiä. Viime viikolla sain kp12 cb:n testiin vilkkuvan hymynaaman eli testi on havainnut kohonneet estrogeenitasot. Tänään tuli neljättä päivää peräkkäin tuo vilkkuva hymynaama. Ei siis vieläkään LH-huippua. One stepin ovistestissäkään testiviiva ei ole ollenkaan vahvistunut. Nyt sitten murehdim täällä, että olenko ollenkaan ovuloimassa tässä kierrossa vai en. Viime kierrossa sain vilkkuvan hymynaaman kp19 ja kp21 pysyvän. Jotenkin tosi ahdistavaa tämä epätietoisuus.
Nyt näköjään ei one stepin liuskatestiin tullut enää ollenkaan toista viivaa. Onkohan nyt niin, että ovulaatiota ei vain yksinkertaisesti nyt tule tässä kierrossa vai eikö nuo one stepit vain toimi minulla? Täytyykö mennä ostamaan vielä jotain muita ovistestejä? Onneksi on se aika hedelmällisyysneuvolaan kolmen viikon päästä. Pääsee juttelemaan näistä asioista lääkärin kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Kp27, koko viime yön valvoin vatsa jomotusten kanssa eikä uni tullut sen vauva uutisenkaan vuoksi....Aamulla olin ihan varma että vuoto alkaa,ei vieläkään Toivottavasti ei nyt kierto veny kovasti. Sen huomasin että tissi kipu alkaa olla hävinnyt..joka kielii menkoista.
Voi että miten toivoisinkaan että menkat eivät sinulla alkaisi... Olet niin kovasti täällä tsempannut muita jo pitkän aikaa:giggle:
 
Moikka kaikille! Oon pitänyt taukoa palstalta jo hyvän tovin, tuntui että vauvahommat oli liian läsnä 24/7. Yritys on kuitenkin jatkunut ja samassa jamassa ollaan edelleen: menkat alkaa AINA ajallaan eli mitään kiinnittymisyritystäkään ei oo havaittavissa.

Viime syksynä käytiin tutkimuksissa eikä mitään syytä lapsettomuuteen löydy. Torstaiksi odottelen taas menkkoja alkavaksi. Helpotusta on kuitenkin tulossa, ensi kierrossa nimittäin aloitetaan inssihoidot ja ovulaation tueksi sain letrotsolit.

Vahvasti omaa napaa tähän väliin kuulumisten lisäksi:
Synkkiä hetkiä on mahtunut tähän reiluun 1,5vuoteen, eilen kuitenkin purskahdin lohduttomaan itkuun kun paras ystäväni kertoi viestillä odottavansa esikoistaan. Vaikka kuinka haluan iloita ja koenkin iloitsevani hänen puolestaan, en kuitenkaan voi olla tuntematta myös katkeruutta ja kateutta. Me emme mieheni kanssa ole kertoneet kenellekään lapsihaaveista eikä ystävänikään tiedä miten arkaan paikkaan ilouutisensa osui. Nyt en uskalla hänelle myöskään kertoa, ettei hän koe huonoa omaatuntoa ilostaan
Toivon, että synkkien aikojen jälkeen tulee toiveikkaampi jakso ja kiva kuulla, että pääset inssihoitoon pian @lulube Toivon parasta! :love:

Täällä on ollut tänään paljon puhetta surun tunteista, kun tuntuu, että kaikki ympärillä olevat kertovat raskaudesta/ovat raskaana. Minäkin koen surua tästä. Ensiksi ajattelin, etten kerro kennellekään, mutta lopulta päätin kertoa muutamalle läheiselle käverille. Nyt olen päättänyt, että jos asia tulee esille ja tulee semmoinen olo, että haluan kertoa, niin kerron yrityksestä. Oikeasti se on ollut tosi hyvä päätös!! Yhdellä kaverilla on pieni vauva ja on ollut ihanaa kysellä häneltä monivitameeista, ovulaatiotesteistä jne. Hän myös suositteli lääkäriä, koska heilläkään ei raskautuminen tapahtunut heti. Hän on ollut tärkeä tuki! Muutamalle muulle kaverille olen myös kertonut ja se on ollut kovin helpottavaa ja vienyt kateudentunnetta pois. Yksi kaveri kysyi, tuleeko minulle paha mieli vauvakuvista Whatsapp-ryhmässä, se oli tosi ajattelevaista ja kertomisen jälkeen ei ole ollut sitä kateudentunnetta. Eikä todellakaan ole tullut paineita siitä, vaikka kerroin eikä ole ollut mitään ilkeitä uteluita. Ei nyt koko maailmalle, vaan muutamille läheisille.

Toinen tapaus oli viime viikonloppuna. Tämän vauvanyrityksen paljon rennommin ottava mieheni oli kertonut muutamalle kaverille yrityksestä. No sitten meillä oli videopuhelu (koska korona-aika) muutaman kaveripariskunnan kanssa, lähinnä miehen kavereita ja heidän vaimot. Heillä kaikilla lapsia, yksi raskaana. No sitten tietty juteltiin lapsista ja jossain vaiheessa joku miehistä vaan sanoi, että "ei tämä meidän kakkonen tullut hirveän helpolla, vaikka sitä kuinka toivottiin ja surettiin paljon, ettei onnistu". Oikeasti, mua helpotti kuulla, ettei kaikilla niitä vauvoja vaan tule niin helposti kuin esimerkiksi somessa näkyy ja siksi kannustan kertomaan asiasta esim tyyllin: [kommentoitia vauvasta/raskaudesta] ja sitten kerron, että muakin kiinnostaa nämä vauvajutut, koska ollaan yritetty miehen kanssa, mutta ei ole tärpännyt ja se saa minut aina välillä surulliseksi.

Toivon, että jos joku päivä olen raskaana/minulla on lapsia, niin kaverini uskaltaisivat kertoa yrityksestä, olen silloin mielelläni tukena!:giggle:

Miten muuten muilla, oletteko kertoneet yrityksestä äidillenne/vanhemmille? Mulla on tosi läheiset välit äidin kanssa, mutta ei koskaan olla oltu mitään kavereita eikä keskusteltu esim. poikaystävistä, seksistä tms. joten tuntuu tosi oudolta kertoa yrityksestä... Tiedän niin, että äiti haluaisi olla mummu, mutta ei ole koskaan kysynyt haluanko lapsia ja luulen, että hän kuvittelee, etten halua lapsia. Voi kun odotan sitä hetkeä, jolloin voin kertoa, että äidistäni tulee mummo.:love:
 
Viimeksi muokattu:
@Töppönen_ Toivottavasti tärppi kävis, on kyllä kurjia noi keskenmenot kun ne ei mee niinku elokuvissa, vaan pahimmassa lykyssä hujahtaa yks puol vuotta sen "hoitoon" ja tämän ikäisenä se on jo pitkä aika :cry:
Onneksi teillä jo pahin takanapäin:whistle:
Tänään kuulimme yllättävän raskaus uutisen ja siitäkös ilmeisesti mieheni riemastui ja asia eteni toiseen myös tähän meidän yritys asiaan ja nyt päätettiin jatkaa taas hoitoja! Tää oli ilouutinen mulle ja tuntui että päiväni parani heti vaikka pitäisi olla allapäin, flo ennustaa menkkoja jo huomiselle. Mutta siis nyt pyörälläpäästä ja tällä kertaa yksityisen sijaan julkiselle vaan en enään muista minne piti soittaa:X3:
Kylhän ne sano sillon kun olin osastolla keskenmenoa potemassa et heihin voi olla yhteydessä mut en kai mä sinne naistenpolille soita, vai kuinka? :unsure:
Ja ps. Ei tauko kiertoa kuitenkaan, jos la oiskin joulukuu niin otamme sen ilolla vastaan eikä murehdita menneitä❤
 
Minulla myös nämä ovulaatioasiat mietityttää. Käytän seka one stepin liuskatestiä että cb:n digitaalista kaksoishormonitestiä. Viime viikolla sain kp12 cb:n testiin vilkkuvan hymynaaman eli testi on havainnut kohonneet estrogeenitasot. Tänään tuli neljättä päivää peräkkäin tuo vilkkuva hymynaama. Ei siis vieläkään LH-huippua. One stepin ovistestissäkään testiviiva ei ole ollenkaan vahvistunut. Nyt sitten murehdim täällä, että olenko ollenkaan ovuloimassa tässä kierrossa vai en. Viime kierrossa sain vilkkuvan hymynaaman kp19 ja kp21 pysyvän. Jotenkin tosi ahdistavaa tämä epätietoisuus.
Ymmärrän niin! Mulla on ollut niin outo kierto, enkä tiedä ovuloinko. Sitä edellisessä kierrossa oli niin hienoa, kun tuli selkeä LH-huippu ja sain kiinni ovulaatiosta. Kannattaa laittaa kaikki tiedot ylös johonkin appiin tai puhelimen muistiinpanoihin, niin voit kertoa niistä lääkärille. Kun olin viime pe lääkärillä hedelmällisyysasioihin liittyen, niin lääkäri kyseli tosi tarkkaan kierrosta ja mun merkinnöistä, ovulaatiosta (joo olen niin datanörtti, että otan kuvan ovulaatioliuskata 5 min testuaksen jälkeen premom-appiin ja heitän sitten pois, sitten on selkeät tiedot tallessa) jne. Tiedosta oli tosi paljon hyötyä siis, jotain hyvää hullusta ovistestailusta. Viime kierto oli vaan niin epäselvä, etten tikuttanut joka päivä. Lääkäri sanoi, että joskus LH-huippu voi olla 12 tunnin aikana, joten se voi jäädä huomaamatta (toivotaan, että näin sulla)! Tsemppiä!

Omanapailua vielä, tänään pitäisi kai menkat alkaa, testasin negan, ei ollut yllätys, joten nyt vaan uuteen kiertoon
 
Hei mutta ihana kuulla kokemuksia! :) Sama ajatus itselläkin, että ovis on alkanut vaan aikaistumaan ja aikaistumaan. Ensin kp15, sitten 14...nyt jo 12 ja kivut tullut jo plussan kanssa päivänä päivänä. Onkohan se tyypillistä, että letrojen kanssa pitäisikin nimenomaan sitten syödä loppukiertoa tukevaa lääkettä? Eihän tälläisenään tässä hommassa ole mitään järkeä! :eek: :D Muistatko muuten, mitkä kp:t keltarauhashormonia syödään? Jospa ehtisin saamaan gyneltä reseptin jo ensikiertoon.
Minulla lugesteron alkoi kolme päivää ovulaation jälkeen, eli piti saada tikuilla kiinni/todeta ultrassa. Joillakin voi olla pelkkä letrsozol, onkohan sitten luteaalivaihe normaalistikin pidempi?
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
Hei ja vielä, on kyllä hyötyä oviksen tikuttamisesta ja oireiden kirjaamisesta, kaikkea on kysytty lapsettomuustutkimuksien yhteydessä, hoitojen suunnittelussa jne. Osasin jo hoitojen alettua tikuttaa oviksen tietyillä testeillä, ei tarvinnut stressata että saanko sen kiinni.

Meillä tietää kaikki vanhemmat, sisarukset, iso osa kavereista, työkavereista. Mutta toisaalta ei kuitenkaan koko maailma, kerrotaan kun tulee sellainen tunne. Kyllä sitä valikoi, ja jotenkin vaan tietää, kenelle haluaa kertoa. Ihan muutama kierto oli vasta mennyt kun kerroin ensimmäisille ihmisille, minulla nimittäin oli jo tuolloin joku enne, että helpolla ei tulla pääsemään.
 
Ymmärrän niin! Mulla on ollut niin outo kierto, enkä tiedä ovuloinko. Sitä edellisessä kierrossa oli niin hienoa, kun tuli selkeä LH-huippu ja sain kiinni ovulaatiosta. Kannattaa laittaa kaikki tiedot ylös johonkin appiin tai puhelimen muistiinpanoihin, niin voit kertoa niistä lääkärille. Kun olin viime pe lääkärillä hedelmällisyysasioihin liittyen, niin lääkäri kyseli tosi tarkkaan kierrosta ja mun merkinnöistä, ovulaatiosta (joo olen niin datanörtti, että otan kuvan ovulaatioliuskata 5 min testuaksen jälkeen premom-appiin ja heitän sitten pois, sitten on selkeät tiedot tallessa) jne. Tiedosta oli tosi paljon hyötyä siis, jotain hyvää hullusta ovistestailusta. Viime kierto oli vaan niin epäselvä, etten tikuttanut joka päivä. Lääkäri sanoi, että joskus LH-huippu voi olla 12 tunnin aikana, joten se voi jäädä huomaamatta (toivotaan, että näin sulla)! Tsemppiä!

Omanapailua vielä, tänään pitäisi kai menkat alkaa, testasin negan, ei ollut yllätys, joten nyt vaan uuteen kiertoon
Ooh, ai premom-appi, menee ehdottomasti lataukseen, kiitos vinkistä!
 
Täällä taas häiriköimässä :D
mutta vuoto ei vieläkään ole alkanut,tissi kipu palasi taas, jatkuvasti tuntuu että vuoto alkaa,mutta ei..kokoajan side varmuuden vuoksi paikallaan. Pissattaakin jatkuvasti ja tänään ollut heikotusta..voi toki johtua huonosti nukutusta yöstä.Tänään jo kp27 ja viimeksi marraskuussa ollut 27 päivää kestävä kierto..Pelkään,että vuoto viipyy siksi että keho on stressissä tai pahin pelko on,että menkat loppui kokonaan ja onkin vaihdevuodet kyseessä:(

Raskauteen en kyllä usko vaikka toivonkin näin olevan.Miksi testit olisi sitten negaa..Luin jostain että kohdun ulkopuolinen raskaus voi joskus antaa nega tuloksen:/
 
Nyt näköjään ei one stepin liuskatestiin tullut enää ollenkaan toista viivaa. Onkohan nyt niin, että ovulaatiota ei vain yksinkertaisesti nyt tule tässä kierrossa vai eikö nuo one stepit vain toimi minulla? Täytyykö mennä ostamaan vielä jotain muita ovistestejä? Onneksi on se aika hedelmällisyysneuvolaan kolmen viikon päästä. Pääsee juttelemaan näistä asioista lääkärin kanssa.
Kannattaa testata myös muilla kuin yhdellä merkillä, aika erilaisia tuloksia voi saada. Esim. tässä mun samasta pissata otettu onestep ja apteekin joku ovistesti: https://aijaa.com/hj1d6t

Tsemppiä hedelmällisyysneuvolaan! :)
 
Ymmärrän niin! Mulla on ollut niin outo kierto, enkä tiedä ovuloinko. Sitä edellisessä kierrossa oli niin hienoa, kun tuli selkeä LH-huippu ja sain kiinni ovulaatiosta. Kannattaa laittaa kaikki tiedot ylös johonkin appiin tai puhelimen muistiinpanoihin, niin voit kertoa niistä lääkärille. Kun olin viime pe lääkärillä hedelmällisyysasioihin liittyen, niin lääkäri kyseli tosi tarkkaan kierrosta ja mun merkinnöistä, ovulaatiosta (joo olen niin datanörtti, että otan kuvan ovulaatioliuskata 5 min testuaksen jälkeen premom-appiin ja heitän sitten pois, sitten on selkeät tiedot tallessa) jne. Tiedosta oli tosi paljon hyötyä siis, jotain hyvää hullusta ovistestailusta. Viime kierto oli vaan niin epäselvä, etten tikuttanut joka päivä. Lääkäri sanoi, että joskus LH-huippu voi olla 12 tunnin aikana, joten se voi jäädä huomaamatta (toivotaan, että näin sulla)! Tsemppiä!

Omanapailua vielä, tänään pitäisi kai menkat alkaa, testasin negan, ei ollut yllätys, joten nyt vaan uuteen kiertoon
Olen insinööriluonne, joten kaiken mahdollisen kirjaan ylös flo-appiin, mutta hyvä vinkki tuo premom, jos sinne saa kuvia lisättyä. Voisi sen myös ladata, että saa kuvat järkevästi talteen. Niitäkin olen siis ottanut, en tosin joka päivä, mutta muutaman satunnaisen.

Olen nyt testannut niin, että cb:n testin teen aamuvirtsasta ohjeiden mukaisesti ja one stepin liuskatestin noin klo 13-14 neljän tunnin pidätyksen jälkeen. Toki tuohonkin jää vielä iltapäivätestin ja aamutestin väliin niin paljon aikaa, että jos lh-huippu on kovin nopea ja osuu sopivasti tuohon väliin, niin voi mennä ohi.
 
Kannattaa testata myös muilla kuin yhdellä merkillä, aika erilaisia tuloksia voi saada. Esim. tässä mun samasta pissata otettu onestep ja apteekin joku ovistesti: https://aijaa.com/hj1d6t

Tsemppiä hedelmällisyysneuvolaan!
Kiitos tuosta kuvasta! Antaa toivoa, että on mahdollista etten vaan saa ovista kiinni noilla one stepin testeillä. Käytössä on samaan aikaan myös cb:n testi, mutta sekin on nyt monta päivää tosiaan vain vilkutellut sitä hymynaamaa ja pysyvää hymynaamaa ei ole tullut. Tilasin nyt kuitenkin jotain toisia liuskatestejä testiin ja lisää noita cb:n testejä ennen kuin loppuvat.
 
Koskahan tää näyttää negaa . Herkkä näyttää näin vahvoja viivoja. Toivottavasti ei jää mitään sisälle. Kun mun vuoto on vähentynyt tänään.

https://aijaa.com/BMKRX0
Minulla on kohta kk keskenmenosta ja luulen että vasta nyt on kaikki hormonit hävinnyt. 2.3 näkyi vielä haamuviiva. Tosin olin jo kymppiviikolla kun vuoto alkoi hiljalleen. Lääkkeet se vaati että tyhjentyi kunnolla. Ja sitä tuli kyllä niin paljon että ajattelin vuotavani kuiviin.
 
@Töppönen_ Toivottavasti tärppi kävis, on kyllä kurjia noi keskenmenot kun ne ei mee niinku elokuvissa, vaan pahimmassa lykyssä hujahtaa yks puol vuotta sen "hoitoon" ja tämän ikäisenä se on jo pitkä aika
Onneksi teillä jo pahin takanapäin
Tänään kuulimme yllättävän raskaus uutisen ja siitäkös ilmeisesti mieheni riemastui ja asia eteni toiseen myös tähän meidän yritys asiaan ja nyt päätettiin jatkaa taas hoitoja! Tää oli ilouutinen mulle ja tuntui että päiväni parani heti vaikka pitäisi olla allapäin, flo ennustaa menkkoja jo huomiselle. Mutta siis nyt pyörälläpäästä ja tällä kertaa yksityisen sijaan julkiselle vaan en enään muista minne piti soittaa
Kylhän ne sano sillon kun olin osastolla keskenmenoa potemassa et heihin voi olla yhteydessä mut en kai mä sinne naistenpolille soita, vai kuinka?
Ja ps. Ei tauko kiertoa kuitenkaan, jos la oiskin joulukuu niin otamme sen ilolla vastaan eikä murehdita menneitä
En tiedä miksi täällä ajoittain vielä lueskelen mutta tää sattui silmiin... Haluun vaan toivottaa sinulle ja miehellesi hurjan paljon tsemppejä ❤ Oot niin usein ollut ajatuksissa ja todella toivon että teille vauva vihdoin syliin saakka suotaisiin ❤
 
Minulla letrozol ollut kierron 3, 5 ja 7 päivä. Alkukierrosta en muista käyttäneeni alkoholia yhtään. Loppukierrosta "kiinnittymisen tueksi" eli siis ihan muuten vain olen kyllä saattanut lasillisen ottaa. Ei kai sitä suositella alkoholia koskaan, mutta kun selosteessa ei kielletty, niin olen ainakin loppukierrosta joskus ottanut.

Minulla käytössä onestep liuskat, olen oppinut tunnistamaan plussan vaikka ei oikeaoppisesti olekkaan yhtä tumma tai tummempi toinen viiva. Myös clearbluen digi vaaleanpunainen, yhtä hormonia mittavaa. Klinakalta sanoivat, että letrozolin kanssa se kaksoishormonitesti voi olla, että ei löydä ovista. Yksi hormoni toimii varmemmin. En tiedä, mihin perustuu.

Päivänäkin aikana fiilikset vaihtelee. Aiemmin tänään tai eilen kirjoitin, että hyvin osaa jo ottaa muiden uutiset vastaan ja oman tilanteen on jotenkin hyväksynyt. No nyt on koko illan v*tanut, kun kaksi raskausuutista kuulin tänään. Että miksi ei meille vielä..
 
Ovis-testeistä vielä. Jokaiselle varmaan löytyy se oma sopiva ja tärkeintä lienee testata samanmerkkisellä ja ns. samanvahvuisesta pissata jotta tulokset vertailukelpoisia. Tosiaan oon kuullut että noi onestepit tekee haaleampaa viivaa kuin muut testit, mutta eihän se haittaa kun osaa vaan tulkita niitä omia tuloksia ja tietää minkävahvuinen viiva on ovis+ tällä testillä. Liian herkät testit sitten voi antaa kohtuu vahvaa viivaa läpi kierron ja ovis+ on oikeasti todella vahva testiviiva vasta. :) Vielä (surkea) kuva mun onestep plussasta: https://aijaa.com/WESD3G
 
Kiitos tuosta kuvasta! Antaa toivoa, että on mahdollista etten vaan saa ovista kiinni noilla one stepin testeillä. Käytössä on samaan aikaan myös cb:n testi, mutta sekin on nyt monta päivää tosiaan vain vilkutellut sitä hymynaamaa ja pysyvää hymynaamaa ei ole tullut. Tilasin nyt kuitenkin jotain toisia liuskatestejä testiin ja lisää noita cb:n testejä ennen kuin loppuvat.
Voin kertoa et mulla ei koskaan onestep tummunut plussaksi asti. Käytin sit CB digiä (ei vilkkuva) ja PCtä ja silti ilman letroja mulla näkyi ovis+ ihan muutaman tunnin ajan vain. Esim. Niin että aamulla nega klo17 + ja illalla klo22 jo taas nega. Ovista ei myösköön voinut juuri ennusta tikkun viivoista. Oli muuten aivan haalea/blanco. Ja silti ovis todistetusti tapahtui joka kierto, kun testailin :)
 
Kiitos
Päästäänköhän piinailemaan taas yhdessä? Muistelen että teilläkin huhtikuussa uusi yritys alkaa?
Mäkin kahlailin monta kymmentä sivua läpi ja voi surku miten @Alinna86 teille oli käyny! Oon pahoillani ❤ Hienoa et ootte kuitenkin päättäny vielä yrittää ja oot näin aktiivisena täällä kertomassa fiiliksistä :love:


Mäkin muistelen et eiks @Töppönen_ ja @Alinna86 oltu monta monta kiertoa samoilla piinapäivillä. Ollaanko me kaikki kolme taas yhessä kaikki piinailemassa sit myös huhtikuussa :unsure:Meilläkin on IVF huhtikuulle varattu:giggle: se jännittää kyl aivan super paljon!
 
Viimeksi muokattu:
Ovis-testeistä vielä. Jokaiselle varmaan löytyy se oma sopiva ja tärkeintä lienee testata samanmerkkisellä ja ns. samanvahvuisesta pissata jotta tulokset vertailukelpoisia. Tosiaan oon kuullut että noi onestepit tekee haaleampaa viivaa kuin muut testit, mutta eihän se haittaa kun osaa vaan tulkita niitä omia tuloksia ja tietää minkävahvuinen viiva on ovis+ tällä testillä. Liian herkät testit sitten voi antaa kohtuu vahvaa viivaa läpi kierron ja ovis+ on oikeasti todella vahva testiviiva vasta. :) Vielä (surkea) kuva mun onestep plussasta: https://aijaa.com/WESD3G
Totta, oot aivan oikeassa. Kiitos tuosta kuvasta! Minä oon vaan hullunkiilto katseessa odottanut tasapaksuista viivaa testiin ilmestyväksi ja pettynyt, kun sitä ei ole ikinä tullut. Nyt kun katson noita tikkukuviani taaksepäin, niin onhan noissa viivoissa pientä vahvistumista nähtävissä silloin, kun flo-sovelluksen mukaan oli oletettu ovis. Voi, että miten onkaan voinut olla hölmö.

Mutta nyt tässä kierrossa oon myös tarkemmin tarkastellut valkovuotoa ja siitä kirjannut muistiinpanoja, jos sen kautta oppisi paremmin, eikä vain tikkuja tuijottelisi.
 
Jaa-a kuulkaa..

Niin heikko haamu, että vaikee ikuistaa kuvaan.. silmällä näkyy suht hyvin vaaleanpunaista ja selkeähkö haamu paljaalle silmälle. Mutta kp on jo 32/27... se tässä huolettaakin. Aiemmissa raakauksissa saanut selkeämmän haamun 26/27. Nyt oli 27/27 puhdas nega. Eli jotain kropassa tapahtuu.. kemiallinen vai väärässä paikassa?
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Jaa-a kuulkaa..

Niin heikko haamu, että vaikee ikuistaa kuvaan.. silmällä näkyy suht hyvin vaaleanpunaista ja selkeähkö haamu paljaalle silmälle. Mutta kp on jo 32/27... se tässä huolettaakin. Aiemmissa raakauksissa saanut selkeämmän haamun 26/27. Nyt oli 27/27 puhdas nega. Eli jotain kropassa tapahtuu.. kemiallinen vai väärässä paikassa?
Toivotaan, että kiinnittyminen olisi ollut vähän myöhempi ja lähtisi vahvistumaan tasaisesti ❤ Ymmärrän kyllä huolen :(
 

Yhteistyössä