Okei no mut jospa huomenna aamupissasta sit kokeilee? Oisko vaan juomisella nyt näppinsä pelissäTaitaa olla dpo 22 . Ei oviksesta tietoakaan mutta oireiden mukaan. Eilen Digi näytti raskaana 2-3.
Okei no mut jospa huomenna aamupissasta sit kokeilee? Oisko vaan juomisella nyt näppinsä pelissäTaitaa olla dpo 22 . Ei oviksesta tietoakaan mutta oireiden mukaan. Eilen Digi näytti raskaana 2-3.
Varmasti tosi hyvä idea ja hienoa tahdonvoimaa!@chili_ joo aamulla tein rfsu:n. Ihan samanmoinen haalura kuin edeltävänä päivänä. Tosin unohdin et kävin vessassa aamuyöstä eli rakkoaika n.2h huomenna aamusta sit pc jolloin hyvä vertailla eilisen samaiseen merkkiin. Oon nyt aatellu pysyä siinä 1 testi päivässä tahdissa kunnes/jos uskaltaudun tekemään digin ja saisin isompia viikkoja siihen.
Jos on vasta rv 4+6, niin ei pitäisi digissä varmaan vielä 3+ näkyäkään. Itse sain sen esikoisen aikaan rv 5+2.. Mistä lasket raskausviikot ja dpo:t? Dpo 20 sain aamupissasta tasavahvat liuskaan, teitkö nyt liuskatestiä samalla? Hurjasti tsemppiäEn tiedä onko kaikki hyvin pikkuisella. Digi näytti edelleen 2-3. Sain saman jo viikko sitten. Pitäisi varmaan olla jo +3. Ajattelin että pyydän neuvolasta labroja. Jos ei mulla nouse raskaushormooni tarpeeksi. Nyt on RV 4+6.
Neuvolan hoitaja laskiviikot eli nyt on 4+6. Tarkkaa Dpo ta en tiedä kun en tikuttanut. Mutta oireet ja se kun ei olla sen jälkeen harrastettu seksiä. Muutto stressi niin kova ettei jaksettu. Eli hedelmöittyminen on ollut tapahtunut n. 8.2. nyt ei ollut enää tikkutestejä mulla jäljellä. Eilisestä illasta lähtien on ollut alavatsassa kipua. Stressi tietysti vaikuttanut pelkään niin keskenmenoaJos on vasta rv 4+6, niin ei pitäisi digissä varmaan vielä 3+ näkyäkään. Itse sain sen esikoisen aikaan rv 5+2.. Mistä lasket raskausviikot ja dpo:t? Dpo 20 sain aamupissasta tasavahvat liuskaan, teitkö nyt liuskatestiä samalla? Hurjasti tsemppiä
Ootko ajatellut testata Digi testiä. Se kertoo aika hyvin missä mennään. Tsemppiä sinne. Toivotaan että vaan hitaasti raskaushormooni nousee. Mä piinailen täällä oman raskauden kanssa. Onko menossa kesken vai mitä tää on. Toisaalta ei ole mitään vuotoa niin se on hyvä merkki. Testaan seuraavan kerran vasta viikonloppuna. Nyt vaan koitan olla stressaamatta.https://aijaa.com/genozu
Jaa-a. Ylempi pc toissapäivänä dpo13 (kuivana) ja alempi tänään dpo15. Eipä noissa näytä oikein eroa olevan. Näinköhän tämä päättyy jo alkuunsa.. voispa vaan pikakelata vaikka kuukauden päähän niin tietäisi onko toivoa. Piinaava odotus jatkuu.
Joo huomenna ehkä uskaltaudun digin tekemään. Yritetään olla stressaamatta ja toivotaan että molemmilla kaikki hyvin peloista huolimattaOotko ajatellut testata Digi testiä. Se kertoo aika hyvin missä mennään. Tsemppiä sinne. Toivotaan että vaan hitaasti raskaushormooni nousee. Mä piinailen täällä oman raskauden kanssa. Onko menossa kesken vai mitä tää on. Toisaalta ei ole mitään vuotoa niin se on hyvä merkki. Testaan seuraavan kerran vasta viikonloppuna. Nyt vaan koitan olla stressaamatta.
Reippaasti 5+ jälkeen kannattaa vasta se digi tehdä jos haluaa 3+. Kaikilla erittyy hcg eri tavalla virtsaan.En tiedä onko kaikki hyvin pikkuisella. Digi näytti edelleen 2-3. Sain saman jo viikko sitten. Pitäisi varmaan olla jo +3. Ajattelin että pyydän neuvolasta labroja. Jos ei mulla nouse raskaushormooni tarpeeksi. Nyt on RV 4+6.
Mun mielestä alempi on aavistuksen vahvempihttps://aijaa.com/genozu
Jaa-a. Ylempi pc toissapäivänä dpo13 (kuivana) ja alempi tänään dpo15. Eipä noissa näytä oikein eroa olevan. Näinköhän tämä päättyy jo alkuunsa.. voispa vaan pikakelata vaikka kuukauden päähän niin tietäisi onko toivoa. Piinaava odotus jatkuu.
Kyllä minusta näyttää viiva vahvemmalle?Mä kävin hakee uudet liuska testit. Tältä näyttää kun on pissa ollut rakossa 3 h. Soitin neuvolaan ja laittoi lähetteen labraan. Raskaushormooni määritykseen.
https://aijaa.com/1dpAjL
On joo vahvempi mitä eilinen ilta. Pitää vaan toivoa että pysyy matkassa mukana. Pelottavaa tää silti on. Koko ajan kipua alavatsassa. Ihan kuin ois menkat tulossaKyllä minusta näyttää viiva vahvemmalle?
Kaupallinen yhteistyö: Ainu