Toiveissa vauva 2021

Mää en osaa kommentoida kyllä tuohon hcg arvoon mitään. En muista mitkä oli ne viitearvot. Tsemppiä @Kuumeilija40 ! Toivottavasti pikkuisella kaikki hyvin. <3

Kävin itse tuon selän takia tänään lääkärissä. Sairaslomaa sain viikon ja yritän kevyesti liikuskella/venytellä sitä. Testasi kaikki refleksit ja liikeradat, ettei pitäs olla mitään hermopinnettä tai iskiastyyppistä kipua. Toivottavasti menee nyt levolla paremmaksi.

Tilasin eilen raskaustestejäkin. :D Nyt odotan et toivottavasti ne huomenna tulis, niin ihan varmasti perjantaina testaan, vaikkei mitään oireita edes ole. On se oma pää vaan kummallinen, vaikka kuin yrittää ajatella ettei kuitenkaan oo tärpännyt, nii silti se toivo vaan kytee, kunnes tippuu ryminällä alas.

@Kuumeilija40 En ole lääkäri, mutta vähän alhaiselta kuulostaa siihen nähden koska plussasit. Mutta toisaalta viitearvoissa joten toivoa ehdottomasti on. Eli seuraava arvo ratkaisee ja selviää tilanne varmasti. Tsemppiä odotteluun!
Otin etäyhteyden lääkäriin ja hän sanoi että on ehkä hiukan matala arvo mutta enemmän kannattaa olla huolissaan jos ois liian korkea. Nyt vaan odotellaan maanantaita ja toivotaan että arvo nousee. Arvon pitäisi kaksinkertaistua pari kertaa viikossa. Tuli kyllä sellainen olo että ei tämä hyvin pääty . Odotellaan vaan että vuoto alkaa.

• Surullinen
Reactions: IinesAnkka82
Löysin kyllä myös lääkärin tekstin jossa sanottiin että on ihan normaalia jos RV 5 hcg arvo on vain 19 .
"Alkion pää-perä-mitta 1 cm vastaa 5 viikon ikäistä alkiota ja merkitsee seitsemän viikkoista raskautta. Kohonnut, yli 5 U/l oleva hCG-pitoisuus sopii raskauteen ja sen arvo 19 U/l on seitsemänviikkoiseen raskauteen nähden normaali. "

No joka tapauksessa mun usko tähän raskauteen hiipui. Odotellaan vaan vuodon alkamista. Eiköhän se viikonloppuun mennessä ala. Mä jo niin toivoin että ois ollut loppuun asti matkassa mukana. Kun mitä nyt oon googletellut niin mun arvot pitäisi olla jo yli 1000. Loputkin pienet raskaus oireet loppui. Joten toivoa ei enää ole. Jos edellisestä keskenmenosta meni yli 6 kk raskautumiseen niin tästä menee sama. Mun ikä tulee vastaan. Sen olen päättänyt että en yli 42 halua olla raskaana.

No joka tapauksessa mun usko tähän raskauteen hiipui. Odotellaan vaan vuodon alkamista. Eiköhän se viikonloppuun mennessä ala. Mä jo niin toivoin että ois ollut loppuun asti matkassa mukana. Kun mitä nyt oon googletellut niin mun arvot pitäisi olla jo yli 1000. Loputkin pienet raskaus oireet loppui. Joten toivoa ei enää ole. Jos edellisestä keskenmenosta meni yli 6 kk raskautumiseen niin tästä menee sama. Mun ikä tulee vastaan. Sen olen päättänyt että en yli 42 halua olla raskaana.
Paljon voimia täältä maanantain odotteluun ja yritetään pitää loppuun saakka toivoa yllä, nämä on kuitenkin niin yksilöllisiä juttuja<3

Tsemppiä epätietoisuuteen @Kuumeilija40 :)

@IinesAnkka82 tsemppiä viivojen vahvistumiseen:)

Täällä yritetty pian vuosi saamatta minkäänlaista toista viivaa testiin,alkaa toivo hiipumaan :( En halua mitenkään loukata ketään,mutta olisin onnellinen jos saisin edes jonkinlaisen toisen viivan,ainakin tietäisin, että jotain kropassa yrittäisi tapahtua..On raskasta nähdä täysin tyyli puhtaita nega testejä kuukaudesta toiseen :(
Pelkään,että jos tässä yritys aikana vielä plussa tulee,niin sekin päättyy keskenmenoon :(Samat fiilikset siis kun @Kuumeilija40 että aika loppuu kesken :(

Olen sitäkin miettinyt että miksen vaan voi luovuttaa :(en vaan pysty ainakaan vielä .

Tsemppiä epätiedon hetkiin alkuraskauden aikana, toivotaan että plussanneilla menee kaikki hyvin ❤

Tallettelut aloitettu, eli yritystä vielä tässä viimeisessä kierrossa, ennenkuin ivf valmistautuminen alkaa. Toivottavasti lähtee hoidot hyvin liikkellee. Toiveita on, mutta jalat maassa, heti ei välttämättä onnistu. Luulen, että hoitojen alkaessa saattaa toiveet nousta. Eli katsotaan sitten, mitkä on fiilikset.

Täällä vähän ruskeaa vessakäynnillä ja menkat alkanee pian, sykkii alavatsassa siihen malliin. Eli tämä laskettaneen kemialliseksi sitten. Perseenperse. Jotain positiivista ettei nyt ainakaan tarvitse odotella siihen varhaisultraan asti ja lähteä taas tyhjennysrumbaan uudestaan.

Minut voi poistaa kierto ja piinalistalta.

Katsotaan vielä huhtikuussa jos jaksetaan vielä yrittää, mutta ainakin ens kierto jätetään sovitusti väliin.

Pidän teille kaikille kovin peukkuja ja varmasti käyn täällä lukemassa teidän kuulumisia. Tsemppiä kaikille!

Täällä vähän ruskeaa vessakäynnillä ja menkat alkanee pian, sykkii alavatsassa siihen malliin. Eli tämä laskettaneen kemialliseksi sitten. Perseenperse. Jotain positiivista ettei nyt ainakaan tarvitse odotella siihen varhaisultraan asti ja lähteä taas tyhjennysrumbaan uudestaan.

Minut voi poistaa kierto ja piinalistalta.

Katsotaan vielä huhtikuussa jos jaksetaan vielä yrittää, mutta ainakin ens kierto jätetään sovitusti väliin.

Pidän teille kaikille kovin peukkuja ja varmasti käyn täällä lukemassa teidän kuulumisia. Tsemppiä kaikille!
Mä varmaan joudun siihen tyhjennys juttuun. En usko että tulee spontaanisti ulos.

Täällä piinaa ovulaatiotikutteluhulluus. Viime kuussa ovulaatioplussa tuli kp 16 ja kp 18 tuli selkeät ovulaatiolimat. Nyt menossa kp 15 ja ovulaatiotestien viivat ovat haalenneet lähes näkymättömäksi. Heti mieleen tulee synkin ajatus, entäpä jos en ovuloikaan tässä kierrossa. Alavatsan ja -selän kivut ovat kaikonneet, sekin vahvistaa tätä ajatusta. Harmittaa, jos näin on. Onko muilla ovulaatiotestin viivat vahvistuneet tasaisesti ovulaation lähestyessä vai onko viivan tasaisuus heitellyt ennen ovista?

Tämän aamun liuska testi. On joo tummempi mitä eilen. Taustalla on Digi kuvassa näyttää ei raskaana mutta oikeasti se on raskaana 2-3. Jotenkin vaan kuvakulma teki sen että näkyy kaikki tekstit. En silti usko tähän raskauteen. Koska ei ole vielä mitään tullut ulos ja kropassa vielä raskaushormoonia.

https://aijaa.com/IkqsLe

tää on alempi on eilinen päivä tikku

Täällä piinaa ovulaatiotikutteluhulluus. Viime kuussa ovulaatioplussa tuli kp 16 ja kp 18 tuli selkeät ovulaatiolimat. Nyt menossa kp 15 ja ovulaatiotestien viivat ovat haalenneet lähes näkymättömäksi. Heti mieleen tulee synkin ajatus, entäpä jos en ovuloikaan tässä kierrossa. Alavatsan ja -selän kivut ovat kaikonneet, sekin vahvistaa tätä ajatusta. Harmittaa, jos näin on. Onko muilla ovulaatiotestin viivat vahvistuneet tasaisesti ovulaation lähestyessä vai onko viivan tasaisuus heitellyt ennen ovista?
Minulla on menny niin, että lähtee tummenemaan, sitten katoaakin melkeen kokonaan, ennekuin lähtee nopeammin tummenemaan. Ovuloimattomissa kierroissa tuli koko ajan vain haaleaa viivaa. Toki omalla kohdalla ei ole raskautta tullut, niin en sitten tiedä mikä on normaalia ja millaisia ne omat ovulaatiot onkaan.

• Tykkää
Reactions: jennie_ ja Lili_86
@Kuumeilija40 voisiko olla, että dpo:t olisivatkin sulla vasta pienemmät? Ethän ollut varma ovulaation ajankohdasta. Toivotaan että vahvistuu pikkuhiljaa!

@IinesAnkka82, toivotaan, ettei menkat ala! Itselläni tuli ruskeaa vuotoa esikoisen raskaudessa dpo 13, ei tarkoittanut mitään. Ja alavatsakivut kuuluvat myös onnistuneeseen raskauteen. Ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon.

Juu kyllä mä vielä sitkeästi pidän pientä toivoa yllä tästä(kin). Vuoto rauhoittunut, rfsu inasen vahvempi. Digi 1-2, kun esikoisesta oli jo päivää aiemmin 2-3. Muttamutta. Aika luovuttanut olo, mutta se on varmasti suojamekanismiakin osittain kun viimeksi haalurat testissä meinasi huonoa ja silloin ei edes tämmöstä ruskeaa vuotoa tullut. Mutta niin kauan kuin ei ole niagaran veriputousta tai kovia kipuja niin toivoa on vielä. Tekis mieli sanoa että päivä kerrallaan, mutta kyllä tää nyt on ihan tunti kerrallaan. Hitaasti etenee aika..

• Tykkää
Reactions: minttuni ja jennie_
@petronella09 Mä lueskelin juuri tästä aiheesta jostain (en muista enää lähdettä, mutta oli kuitenkin tieteellinen artikkeli), että useita kemiallisia tai keskenmenoja saavalla voi olla ns. ylivastaanottavainen kohtu, johon kiinnittyy helposti huonotkin alkiot. Eli siis siinä mielessä se, että jotain yrittää tapahtua ei tavallaan olisikaan aina niin positiivinen merkki. Ehkäpä sinulla kun sitten lopulta tärppää, on tosi kyseessä :) Tämä ei varmaan lohduta, mutta jos jotain positiivistä koittaa keksiä niin näin voi yrittää ajatella :)

Ja sitten vähän itsestä, eilinen tuli itkettyä koska inssiin ei päästä. Lääkärin mukaan folli on perjantaina sen kokoinen, että pitää pistää irrotuspiikki illalla ja näin ollen ovis osuu viikonlopulle. Perjantaina ei kuulemma tehdä inssiä, tiedä sitten elääkö ne pestyt siittiöt vähemmän aikaa niin on turha tehdä niin ajoissa... Jatkan nyt kuitenkin Bemfolan pistämistä ja tuikkaan irrotuspiikin ja sitten on ohjelmoitua kotirakkautta. Tuntuu niin turhalta, tämän nyt olisi voinut tehdä ihan ilmaiseksi kun mulla ei pitäisi olla ovulaatiossa häikkää...

Yhteistyössä